ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

איך בוחרים שירותי מחשוב לעסקים בשנת 2021

שוק היעד הספציפי של חברת תיקון מחשבים תלוי במודל העסקי ובשירותים המוצעים. חברה המתמחה בתיקון מחשבים יכולים לשווק בעלי מחשבים מקומיים שהשקיעו במכונות יקרות ששווה תיקון. חנות לתיקון מחשבים אינה זקוקה לחנות לבנים, שכן עסקים רבים מתחילים בבית.

לחלק מהחברות

כגון יצרני מחשבים אישיים, יש קווי תמיכה טכניים מיוחדים שיכולים לעזור לך לתקן הכל החל מהתמוטטות החומרה שלך ועד לבעיות QuickBooks שלך. עסקים מקומיים קטנים יותר שאינם מציעים שירות מסוג זה יכולים לבקש שירות תיקון הבית.
כדי לשמוע מידע בתחום של שירותי מחשוב לעסקים ואיך בוחרים שירותי מחשוב לעסקים בשנת 2021 נא לבדוק ב- activate.co.il

חברות התמיכה הטכנית מרוויחות מהשירותים שהן מספקות

כולל ניהול שרתים, מחשבים ורשתות. למחשבים שולחניים קטנים יותר, בעלי עסקים, לעיתים קרובות יש צוות מכירות ותמיכה טכנית ייעודיים שיעזרו לכם להתאים את הרכישות והתמיכה לצרכי העסק שלכם. חברות תיקון מחשבים אחראיות על פתרון בעיות ופתרון בעיות מחשב, וזה יכול לכלול הקמה ותחזוקה של רשתות, הצעת ביקורי בית ומכירת אביזרי מחשב.

אתה צריך את התוכנה והחומרה הדרושים לניהול העסק שלך

כולל מחשב חזק ולפחות צג אחד. אם אתם מחפשים מחשב עסקי, כדאי לשקול תכונות כמו מעבד, זיכרון RAM, דיסק קשיח, זיכרון ועוד. בעת בחירת טווח העלויות של המחשב העסקי שלך, עליך לקחת בחשבון גם גורמים כגון צריכתו, סוג התכונות שתזדקק להם וכמה זמן תוציא עליהם.

מחשב עסקי חזק ואמין

הוא כלי הפרודוקטיביות החשוב ביותר שלך. זה שאין לך כסף למחשב שולחני חזק במיוחד לא אומר שאתה לא יכול לבצע את העבודה עם מחשב נייד או טאבלט. אם אתה מסוגל להשתמש במחשבים אישיים לעסקים ולראות את העסק שלך צומח, אתה צריך התקנת מחשב שמתאימה לצרכי העסק שלך.

הצעד הראשון שלך

הוא לקבוע כיצד ברצונך להשתמש במחשב כדי לתמוך בעסק שלך. אם אתה קונה את המחשב העסקי הכי יקר שיש, יתכן שהוא לא יעשה הרבה לעסק שלך, והתוכנה שהוא מריץ אולי לא מה שאת רוצה. אם המחשב שבו אתה משתמש מת, אתה עלול בסופו של דבר להוציא יותר כסף ממה שאתה צריך.
למידע מורחב בנושא של שירותי מחשוב ענן ואיך בוחרים שירותי מחשוב לעסקים בשנת 2021 נא לבקר באתר ipcomp.co.il

הפעלת חברת שירותי מחשבים כרוכה באבחון ותיקון מחשבים. בין אם אתה קונה זיכיון או פותח עסק משלך, ניהול חברת שירותי מחשוב כרוך בקידום הכישורים והידע שלך והכשרת העובדים שלך לפתרון מגוון בעיות מחשב.

אין צורך בתואר עסקי בניהול חברת תיקון מחשבים

אך כישורים וניסיון מסוימים יכולים להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך כיזם. חלק מספקי שירותי התיקון דורשים מהטכנאים להיות בעלי תואר ראשון במדעי המחשב, אך כל מי שרוצה לתקן מחשבים בבית או להקים עסק צריך להיות בעל הידע והניסיון לנקות, לתקן ולהחליף חומרה ותוכנה.

נתונים סטטיסטיים אלה עשויים להיראות מייאשים במבט ראשון

אך בעלי חברות תיקונים צריכים להתעדכן במגמות הנוכחיות ולמה שהלקוחות צריכים כדי לנהל עסק מצליח לתיקון מחשבים. אם יש לך את הכישורים, הקמת חברת תיקון מחשבים או אלקטרוניקה נשמעת פשוטה ורווחת כסף. עם זאת, אם כבר יש לך את הידע והניסיון להשאיר את המחשב פועל, תוכל להקים חברת תיקון מחשבים.

צפה להצלחה נוספת אם תשווק לבעלי מחשבים ועסקים בודדים. כמו כן, מומלץ לדבר עם בעלי עסקים אחרים כדי לברר כיצד הם משתמשים במחשבים כדי לתמוך בעסקיהם ולנצל את זמנם.

משיכת לקוחות יכולה להיות מסובכת בהתחלה, במיוחד אם אתה מתקשר ללקוחות פוטנציאליים בשיחות, מקדם את כישורי תיקון המחשבים שלך בירידי טכנולוגיה או מפיץ פליירים בבתי עסק קטנים.
לעוד מידע בנושא של פתרונות מחשוב לעסקים מומלץ לבקר באתר activate.co.il

מעבדי Intel Core i3 ו- i5

בעוד שהם מתאימים לרוב החברות, הם כמעט לא אמינים כמו מכשירי המשאבה והמחשבים הניידים בארבע הדלתות בעולם. רוב החברות אינן צריכות מחשב נייד מחוספס, לכן אל תטרחו לחפש מכשיר צרכני או עסקי סטנדרטי. אם אתה מתכנן להקליד את כל המחשבים הניידים שלך באינטרנט ולגלוש באינטרנט, מעבד ברמה נמוכה הוא בדרך כלל בסדר, אך איננו ממליצים עליו למטרות עסקיות.

הגישה הבסיסית המתוארת במדריך לרכישת מחשבים ניידים יכולה לשמש גם לרכישת טכנולוגיות אחרות כגון מכונות צילום וטלפונים עסקיים

אם העובדים שלך זקוקים לניידות, עיין בטיפים המובילים שלנו למחשבים ניידים עסקיים. שימוש במחשב יכול לעזור לך להתארגן טוב יותר בעבודה ולעשות משימות רבות.

כפי שאתה יכול לראות, סביר יותר שתשתמש במחשב עסקי כדי לסנכרן עם האייפון שלך ולאחסן את אוסף הווידיאו האישי שלך, למעט מחשבים עסקיים הדורשים פחות אחסון ממחשבי צריכה.

למחשבים עסקיים רבים חדשים יש לפחות 1TB של שטח דיסק קשיח

המאפשר לך לאחסן מאות מסמכים, תמונות וקבצי וידאו. מחשבים ניידים מכילים לעתים קרובות עד 16 ג'יגה -בתים, אך הדבר אינו הכרחי עבור רוב משתמשי העסקים. שטח הדיסק הקשיח וכמות ה- RAM משתנים לפי דגם, אך חפשו מחשבים עסקיים עם זיכרון RAM של לפחות 2 GB כדי להבטיח פרודוקטיביות מיטבית במהלך יום העבודה שלכם.

אם אתה נוסע לעתים קרובות לעסקים או עושה מצגות רבות

החזקת המחשב שלך יכולה להיות תוספת שימושית למחשב הנייד שלך. לדוגמה, ישנם אנשים עם מחשבים שולחניים בני 40 ומכשירי חשמל ביתיים שהצליחו בקריירה ומעדיפים לתקן ולתחזק מכשירי חשמל ביתיים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן