ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

איך להיות אינסטלטור?

מעוניינים להיות אינסטלטורים בעצמכם?

עד כה עסקנו באינסטלטורים מהצד של הלקוח – חקר, חיפוש, בחירת האחד והבנה מה בכלל איש המקצוע הזה עושה. הגיע הזמן להתעסק בנושא מהצד השני, מה אם אתם בכלל רוצים להיות אינסטלטורים בעצמכם וללמוד את סודות המקצוע? ודאי תופתעו לגלות כי אינסטלטור הוא אחד המקצועות הכי מבוקשים כיום בשוק וכי למרות שמדובר בעבודה סזיפית שאינה דורשת תואר או לימודי תעודה, היא דווקא יכולה להכניס המון כסף למי שבוחר לעבוד בה. איך נהיים אינסטלטורים? הנה כל המידע.

התחילו בלצבור ניסיון

בגלל שאין איזה שהיא תעודה מיוחדת או הסמכה שחייבים לעבור, הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות בתור התחלה הוא להשקיף על אדם אחר עובד ודרך כך לצבור ניסיון. למידה מתוך התנסות וחוויה כך שלאחר זמן מה אמנם לא הייתם עצמאיים אבל למדתם המון מהשטח.

חפשו קורסים בנושא

במקביל לכך שאין איזה שהיא הסמכה ספציפית, כן יש מגוון קורסים שניתן לבחור לקחת על מנת להעשיר את הידע ואת ההתנסות בתחום בצורה עיונית וגם לקבל בסוף תעודה שתוסיף לאמינות ולרושם שתותירו על לקוחות שיחפשו אתכם. ישנם הרבה חברות וגופים אשר מציעים קורסים מסוגים אלו ומאפשרים לכם ללמוד בצורה מסודרת את העשייה בתחום.

בדקו אפשרות להצטרף לחברה

חברות אינסטלציה גדולות, או אפילו קטנות, אולי לא יעסיקו אתכם ישר וישלחו אתכם באופן עצמאי לבד לבית של לקוח לתקן ולבדוק, אך כן יכולים לאפשר לכם לצמוח ולהתפתח בתוך החברה עד שתהיו ממש חלק ממנה, או לחילופין שתחליטו לפרוש ממנה ולפתוח עסק עצמאי משלכם. באם אכן יתנו לכם סוג של שילוב כזה תוכלו להתרשם ולהתלוות למגוון של בעלי מקצוע ולא להתקבע רק על אדם אחד.

למדו לעבוד עם מגוון של מכשירים

לא משנה כמה למודי ניסיון תהיו וכמה שנים כבר תעבדו בתחום, ישנם מצבים שניתן לתת להם מענה רק על ידי או בעזרת מכשירים מיוחדים. כחלק מההכשרה שלכם או מהתהליך שתעברו על מנת לצבור ידע וללמוד את התחום, חשוב שתכירו, ואפילו תכירו לעומק, כל מיני מכשירים אשר יסייעו לכם לבצע את העבודה. כמובן שכמו כל תחום אחר בעולם התחזוקה והתיקון יש המון מכשירים שיכולים לתת מענה וכדאי שתכירו, תהיו מוסמכים ויום אחד אפילו תרכשו, כמה שיותר מהם.

מכשירי איתור נזילות

דוגמא טובה לעולם המכשירים בתחום האינסטלציה היא קיומם של מכשירים המשמשים לאיתור נזילות. ישנן נזילות סמויות אשר לא מאפשרות שיאתרו אותן ללא שימוש במכשיר מיוחד והוא כמובן דורש הכשרה מיוחדת וגם אחזקה שלו, מן הסתם. בין המכשירים הללו ניתן למצוא את המצלמה הטרמית אשר מספקת תמונה המבוססת חום מה שנותן מידע על קיום של מים מאחורי הקיר, מעל התקרה או אפילו מתחת לרצפה. דוגמאות נוספות הן מד לחץ מים ומכשירים המבוססים סאונד ואקוסטיקה.

מכשירי ייבוש רטיבות

לאחר שאותרה הנזילה, כפי שצוין קודם, יש צורך בייבוש כל מה שהיא גרמה אליו כך שהבולט היא הרטיבות שלרוב נוצרת מעל פני השטח, נראית לעין וגם יכולה להיות לא בריאה לנשימה. ייבוש לא מתבצע על ידי המתנה אלא על ידי שימוש במכשירים מסיביים שמעין שואבים את המים מהשטח. חשוב להבין כי ייבוש רטיבות יכול לקחת גם למעלה משבוע וכי מדובר במכונה מיוחדת שחייבים לדעת איך להשתמש בה וגם להיות בעלי יכולת בכלל לרכוש אותה.

מכשירי פתיחת סתימות

אתם בוודאות מכירים את הפומפה אשר משמשת לפתיחת סתימות באסלה ומבוססת על ואקום, אך עולם פתיחת הסתימות רחב הרבה יותר וכולל גם הרבה מכשירים מיוחדים בהתאם למיקום הסתימה. המגוון נע ממכשירים מאוד פשוטים למכשירים מאוד מורכבים ומסיביים אשר הם ממש דמויי מכונות ועולים עשרות אלפי שקלים. בכול מקרה, ישנן סתימות רציניות, לרוב דווקא בצנרת הביוב, אשר לא מאפשרות פתיחה שלהן בשום דרך אחרת למעט שימוש במכונות הרציניות הללו.

מכשירי ריתוך והרכבת הצנרת

כאשר מדובר בצנרת ביתית, אולי בניגוד לחשיבה שלכם, לא מדובר בצינורות כמו צינור הגינה שלכם, אלא דווקא בצינורות מורכבים אשר דורשים תשומת לב מיוחדת ואפילו ריתוך. לאור כל זאת, אינסטלטורים בירושלים ישתמשו במכשירי ריתוך ועצירת מים מיוחדים אשר מאפשרים עבודה מסודרת ומקצועית בשלב בניית והרכבת הצנרת או החלפתה. חשבו על כך שיש צורך בהחלפת צינור אחד, אי אפשר לאפשר מעבר מים או קיום מים בשלב זה ולצורך כך יש מכשירים מיוחדים.

הוציאו רישיון עסק

מהרגע שאתם מרגישים מוכנים, אך כדאי שגם מישהו אחר יאשר זאת, מתחיל השלב של עבודה בתחום ומתן מענה ללקוחות החווים בעיות בצנרות שלהם. על מנת לעשות הכול באופן חוקי עליכם להוציא רישיון עסק אשר נותן לכם אישור לתת שירות בתמורה לכסף ומכריח אתכם לדווח על ההכנסות וההוצאות שלכם כדי למלא את החובה שלכם אל מול המוסד לביטוח לאומי ורשות המיסים. רישיון עסק הוא קודם כל חובה בגדר חוק, אך גם יהיה מעין תעודת ביטוח ללקוחות שלכם שאתם עושים הכול כמו שצריך וכי אפשר לסמוך עליכם.

פתחו אתר אינטרנט

כיום, אי אפשר להתעלם מכך שהאינטרנט מוביל הרבה מהידע שלנו בתחומים מסוימים וכי כמעט כל דבר שאנחנו צריכים מתחיל או עובר דרך חיפוש ועזרה באינטרנט. על מנת להתכתב עם המציאות הזאת ולהיות באמת מצליחים, אתם חייבים שיהיה לכם אתר אינטרנט שישווק אתכם, יציג אתכם, וגם יהווה תעודת ביטוח נוספת לאמינות ולמקצועיות שלכם. אמנם מדובר בהשקעה כספית, אך היא ללא ספק תוליד לכם רווחים ותגדיל את מספר הלקוחות שיסמכו עליכם ובכלל יפנו אליכם.

השקיעו בשיווק

לא מספיק לצבור ניסיון ולקנות מכשירים מיוחדים, יש צורך ממשי גם בשיווק ופרסום של העסק שלכם כדי שיגיע לכמה שיותר אנשים שישתמשו בכם בעת הצורך ובהתאם תקבלו שכר ופרנסה. תוכלו לבחור בפרסום דרך מגנטים לבית, קידום אתר האינטרנט שלכם דרך חברה חיצונית או אפילו בקשה מכל לקוח שיש לכם לפרסם עליכם בקרב החברים או ברשתות החברתיות. כך תוכלו להגיע ליותר אנשים ולהגדיל את ההכנסות ואת העסק עצמו שלכם.

לסיכום, אינסטלטורים בירושלים הם אנשי מקצוע אשר נותנים מענה לכל בעיה הקשורה בצנרות המים והביוב בבית שלכם ולעיתים גם בדברים נוספים אשר מתקשרים לתחום האינסטלציה. בחירת אינסטלטור, בדומה לכל בחירה של איש מקצוע, חייבת לקחת בחשבון המלצות של אחרים, מידע שתמצאו עליו באינטרנט וגם התחשבות במחיר שהוא לוקח אל מול מחירים של אחרים. מאחלים לכם הרבה בהצלחה במציאת איש מקצוע איכותי ואמין!

מנגד, הרצון להיות אינסטלטור יביא אתכם לעבודה בתחום מאוד רחב ומעניין וידרוש מכם לצבור ניסיון בקורסים או סמוך לאינסטלטור מקצועי, אשר יאפשר לכם יום אחד לעבוד ולתת שירות לבד. מהרגע שאתם כבר עצמאיים בתחום השקיעו בפתיחת אתר אינטרנט ושיווק וכמובן, הוציא רישיון עסק ועבדו על פי החוק. שיהיה בהצלחה!

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן