ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת אונסדורף

כשאתה חושב על המילה "אינסטלטור", אתה יכול לדמיין צינור פרוץ מברז או שירותים דולף שלא עובד כמו שצריך. צנרת לא נכונה עלולה להמיט הרס באספקת המים של ביתכם ולהטיל קנסות ועונשים כבדים של העיר. זה גם נושא מרכזי לבעלי בתים עם הסבה מתוכננת, כמו אלה שגרים בבית עם מתחם מגורים או בניין דירות.

כשאתם מדברים עם אינסטלטור פוטנציאלי על עבודה

זכרו לקבל הצעת מחיר וודאו שהיא בחינם. אם התשובה היא מחיר לפי שעה, כנראה שתתבקש לאמוד את הזמן המשוער לביצוע העבודה. הם יחויבו בהדרגה וצפויים לשלם את מלוא הסכום עם סיום העבודה. ה- Composer של העובד מחויב בהשתתפות עצמית בסך 5,000 דולר עבור כל עבודה – פגיעות וסיכונים בריאותיים המתרחשים, ואין אחריות מבוטחת.

וודא שאתה יודע מהן שעות הפעילות הרגילות והגבל את שיחתך לשעות אלו במידת האפשר. ודא שאתה מבין בדיוק מה האחריות מכסה וכמה זמן היא תקפה.

במקרה חירום

אתה עשוי לחשוב שאינסטלטור שמוכן לעשות ביקור בית מהיר יעשה את העבודה. למרות שמצבים מסוימים מצריכים איש מקצוע כאשר אתה מתכנן עבודה, אתה רוצה מישהו שיוכל לעבוד מהבית כדי שלא תצטרך לקחת חופש כדי לארגן מחדש את הרומן שלך. אם אתה בונה מחדש את המטבח או האמבטיה שלך, מתקין מערכת לפינוי פסולת או דוד מים או מעביר אמבטיה, אינך זקוק לאינסטלטור. מכיוון שהגישה למים נקיים בביתך תלויה במידה רבה בתברואה תקינה, חשוב שהאדם שאתה שוכר יהיה מוסמך ומוסמך לבצע את עבודות האינסטלציה הדרושות לך. אם, למשל, לחץ המים משתנה פתאום, יתכן שתזדקק לאינסטלטור כדי למנוע נזק מבני לבית.

לא משנה למה אתה זקוק לאינסטלטור

זה חכם לדעת כמה דברים כשאתה מחפש אחד כזה, ואם אתה מעוניין בתהליך הגיוס, תוכל למצוא אינסטלטור שיעשה עבודה באיכות גבוהה במחיר משתלם. כדי להבטיח שתקבל עבודה איכותית, בחר אינסטלטור בקרבתך, גם אם מי שאיתו אתה מדבר אינו מורשה או קשור באזור.

התחל חיפוש באינטרנט והזן את שם האינסטלטור המקומי שלך ואת מצב מדינתו

האישור ניתן בדרך כלל על ידי משרד הבריאות האמריקני ושירותי אנוש (HHS). הרשות הממלכתית אליה אתה צריך לפנות כדי לאשר את סטטוס רישיון השרברב שלך משתנה ממדינה למדינה, אך בדרך כלל מונפק על ידי משרד המפקח הכללי (OIG) או משרד התעסוקה הממלכתי (SBL).

בנוסף לסוג הרישיון האופייני, יש מדינות שדורשות אישורים נוספים לאינסטלטורים העובדים על צינורות גז טבעי. בדרך כלל מצופה ממך להיות בעל ניסיון מעשי רב ולעבור מבחן שאושר על ידי המדינה לקבלת הסמכה ורישיון.

כדי להגן על האינטרסים שלך, עדיף תמיד לעבוד עם מישהו מורשה, מחויב ומבוטח. הלך רוח זה יכול להיות יקר אם האדם שתבחר אינו איש מקצוע מוסמך. הפניות עכשוויות חשובות גם הן, שכן סביר להניח שהעובד שיעשה את העבודה הוא אותו אחד שעשה פעילויות אחרונות אחרות עם החברה שלך.

רישיון חניך שהונפק לאנשים המחזיקים ברישיונות חניכה וסיימו הכשרה אצל מתקין ראשי למשך מספר מסוים של שעות

רישיון נהיגה – מונפק אם מי שמחזיק ברישיון הנהיגה גם השלים מספר מסוים של שעות עבודה, כגון 10,000 שעות ומעלה, או לפחות 30 שעות בשבוע.

תלוי אם מישהו משתמש בפרופן או בגז טבעי, מדינות רבות דורשות רישיון נפרד עם דרישות אישור שונות לכל סוג.

אתה יכול לשאול את המשפחה שלך או את החברים כמה הם משלמים עבור אינסטלציה אם הם נתקלים בבעיה זו

מכשולים בניהול מתקן לפינוי פסולת עשויים להאט או לעצור את ניקוז המים לטפטוף. בעוד שניתוק הסילוק הוא בדרך כלל פרויקט DIY, הבעיה עלולה להסלים ולהוביל להצפות שעלולות להוביל לפגיעה מבנית בביתכם.

חסימת האסלה היא דרך קלה לסתום את נקז הכיור, מה שמחמיר את הבעיה עם הצפת ביוב גולמית. בעיה נוספת היא לחץ המים הנמוך, שלעתים יכול להוות בעיה עבור אספקת המים העירונית.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן