ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת אחוה

כשחזר לביתו לאחר מלחמת העולם הראשונה לבקר את חסידותו בגליציה, אביו נטש את ענייניו העסקיים והלך לראות את הרב, הוא נזכר, והוא מילא את תורתו של רב העיר. כאשר חוסיאטין הרב הגיע לווינה בסוף שנות העשרים לבקר את חסידיו בגליציה ואז התיישב בארץ ישראל, מכתביו החלו להראות סימנים לנכונותו להגר. אך השואה עצרה את תוכניותיו והאמנים הצעירים שהיגרו בצומת דרכים זיהו את הפוטנציאל האישי שלהם כאמנים.

הם החליטו ללכת למכון לבוב לאמנויות יישומיות, שהיה אמור להכין אותם לקריירה בתעשייה. קראבטס הגיש מועמדות ולמד שם במשך ארבע שנים וחצי – והכיר אמנות מודרנית, שלא הורשה לראות בברית המועצות.

הקמת סניף בירושלים סללה את הדרך להתפתחות תנועת האמנות המודרנית באוקראינה וגם בברית המועצות.

אני זוכר שביקרתי בעיר עם אבי כשהבחנתי במלגתו באחד מבתי הספר בשכונתו, מכון חב"ד ליובאוויטש למדעי היהדות.

שנתיים לאחר מכן נוסדה השכונה ומלאכת הבנייה הופקדה בידי אברהם יצחק וחתנו הרב ישראל חב"ד, ליובאוויטש.

בשנת 1905 הוצע כי חברי אגודת השכונות יתיישבו בירושלים

והם עשו זאת. שכונת אחוה נבנתה באדמה שקנו רבי ישראל חב"ד, ליובאוויטש וחתנו אברהם יצחק. לעת עתה תוכלו לקחת מונית ממרכז השכונה לבניין החדש פינת הרחובות ירושלים וירוואן.

הכביש במצב טוב מכיוון שהוא הכביש הראשי לקייב ואין סימני פגיעה בכביש ואין שלטים של הבניין הישן בצד השני.

לא ידענו שעציצים פורחים באותה תקופה, אבל הסתכלנו על המקום וחשבנו, "תסתכל על המקום הזה! הקירות עשויים אבן אדמדמה, זהה לצבע של הקירות של העיר העתיקה של חיפה וגם את חומת ירושלים.

אם למשאבת הבריכה יש מים דולפים, ניתן לתקן אותה אם הדליפה נמצאת באטם המשאבה, אבל אנחנו צריכים בריכה מעל הקרקע. מנוע משאבת בריכה חדש שהתקנו לאחרונה, אתה יכול להתקין גם ערכת אטם.

אם משאבת הבריכה שלך לא מתחילה ואתה שומע צליל זמזום, בדוק את המדחף לאיתור (בדרך כלל לוגם) או בדוק את גלגלים לעפר אם שמעתם רעשי זמזום או בדיקת הדחה.

הבית הבא היה פעם מועדון לסוחרי העיר

שהיה מיועד לגברים בולטים ועשירים ושם שיחקתי. בניין הדואר עדיין עומד, והבית שמאחוריו היה שייך למשפחת מרדר. לאחר שדיברתי עם כמה אנשים גיליתי שהמקום נשמר או שנים, אבל אף אחד לא עובד כאן כבר כמה שנים. אין שום סימן שהתקיימו תיקונים, ואין שום סימן לבנייה חדשה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן