ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת ארנונה

בהקשר זה ארנונה אחראית למס העירוני השנתי שמשולם על ידי הבעלים וגם הדיירים. בהתבסס על גודל הנכס, אני מחשב את שיעור מס המועצה, המשתנה מדי שנה ומשתנה לפי אזור. זה קצת מבלבל, שכן בשכונת ארנונה מתגוררים גם סוכני עורכי דין רבים. עורכי דין מקרקעין גובים הרבה יותר מעורכי הדין הרבים באזורים אחרים בירושלים, כגון העיר העתיקה, הגדה המערבית ורצועת עזה. גורם עלות חשוב שאסור להתעלם ממנו ברכישת בית בישראל הוא המס המדורג על בסיס שווי הבית ומשולם על ידך. אם אתה מוכר את הבית הנוכחי שלך מחוץ לישראל כדי לקנות בית חדש, יהיה עליך לכלול מס רווחי הון, המכונה גם מס שבח מקרקעין. תלוי כמה רחוק אתם גרים כיום בבית החדש שלכם, כמה עברתם וכמה זמן גרתם שם, תשלמו בין 3,000 ₪ ל- 15,000 ₪ עבור חברות הפינוי, תלוי בהכנסה ובגודל הנכס שלכם. במילים אחרות, אם מכרת נכס מחוץ לישראל עבור יותר ממה שרכשת אותו במקור, אתה מחויב לשלם לכל היותר כ- 25% מהרווחים הנקיים שלך.

למידע נוסף על תשלום ארנונה, פנה למרכז השירות העירוני ברובע העסקים המרכזי בעיר או לפקיד המס המקומי שלך או למשרד המסים בתל אביב. מרכז השירות העירוני ממוקם בקומה השנייה של בניין העירייה, מול כיכר הכנסת.

אתה יכול להיות בטוח שסוכן האחוזה שלך יראה לך את הבית על פי רצונך ותקציבך

אם אתה קונה דירה, דירה או בית מחוץ לברלין, דירתך כפופה לאותם כללי מס כמו הבית או הדירה שלך בארנונה. יהיה עליך לטפל בפרטי דיני המקרקעין הגרמניים במשרד המסים המקומי שלך או במרכז השירות העירוני בתל אביב.

Water הפכה לחברת LoopNet בחינם, המחפשת מאות אלפי נכסים במימון הבעלים למכירה ונכסים מסחריים אחרים, למכירה או להשכרה. הבית כולל 2 חדרי שינה, בסך הכל 4 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה, מטבח וסלון.

רשת הנדל"ן האירופית הינה רשת חברות נדל"ן שהוקמה על ידי חברות מובילות בשוק היוקרה האירופי

אנו עוזרים לקונים בינלאומיים מכל המדינות למצוא את הדילים הטובים ביותר על נכסים המוצעים ישירות אליהם. אחת הדרכים הפופולריות ביותר לקידום מכירת נכסי יוקרה בלונדון ובאזורים אחרים באירופה היא לכלול נדל"ן – ללא נדל"ן – במודעות נדל"ן. מחפשים בית יוקרה בינלאומי, יש לנו סוכנים המציגים רשימות נדל"ן ואנו עוזרים לכם ליצור קשר עם קונים בינלאומיים מכל מדינה ולמצוא את בניין הדירות המושלם עבורכם.

מיסים נוספים שיש לקחת בחשבון כוללים מס הכנסה (Mas Hachnasa), שיכול להיות רלוונטי אם ברצונך לשכור חלק מביתך, ואת המס העירוני בארנונה, שמוטל על ידי הרשות המקומית על בעלי בתים.

עולים חדשים (עולים חדשים) משלמים תעריף מופחת אם הדירה נרכשה שנה לפני עשיית העלייה. לדוגמא, רוכש הדירה היחידה באזור המגורים זכאי להפחתת מס בשיעור 1.5% בשנה הראשונה לאחר הרכישה.

בקניית בית, מומלץ להזמין מהנדס מקצועי שיבדוק את הנכס מראש. מי שרוצה לקנות בית בגרמניה צריך לוודא שהוא משלם ארנונה ומס ערך מוסף כעבור ארבעה שבועות.

ודא שאתה מדבר עם איש מקצוע בעל ניסיון בתחום הנדל"ן

כגון עורך דין מהימן בתחום הנדל"ן. אתה יכול להשתמש בנדל"ן כהשקעה, ואם אתה רוצה את השטח, אתה יכול לקרוא לזה בעצמך. סוכן הנדל"ן האידיאלי יציג בפניכם נכסים סבירים ואמינים וינהל משא ומתן על המחיר בשמך. אתה במצב טוב ובמצב הטוב ביותר של חייך בזמן קניית הבית.

תוכלו למצוא בתים בלייקווד שעולים בין 350 $ ל -500 $ עבור בית קטן שהוסב

כמו גם בתים חדשים ונכסים בלייקווד שנבנים תמורת 1.5 מיליון דולר ומעלה. גלה את בית החלומות שלך וודא שאתה נשאר בקשר עם סוכן הנדל"ן המקומי שלך כדי לקבל את המחירים הטובים ביותר והעסקאות הטובות ביותר.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן