ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת בית הכרם

ארכיאולוגים חשפו שרידי קבר בן 2,000 שנה בשכונת בית האקאם בעיר העתיקה בירושלים, כך הודיעה רשות העתיקות ביום רביעי. גילוי הקבר, אותו חשפו ארכיאולוגים באתר בית כנסת עתיק בקצה היעד התיירותי הפופולרי בית האקה, קטע חפירה בת 100 שנה, כך על פי הרשות.

בשנת 1996

פועלי בניין שהרחיבו כביש מהיר ליד העיר לוד הישראלית נתקלו ברצפת פסיפס רומאית משנת 300 לספירה. ערים ישראליות כמו לוד נתקלו בשרידי בית כנסת עתיק בשכונת בית הקאם בעיר העתיקה בירושלים. בשנת 1996 הם נתקלו ברצפת פסיפס רומאית המתוארכת ל- C., E., 300, באתר בית כנסת מודרני.

כישורית איסבס באתר קיבוץ קישורש שנמצא במערב הגליל. ישנם זוגות צעירים רבים המתגוררים בשכונה, רבים מהם בשנות ה -20 וה -30 לחייהם.

בין השנים 1949 עד 1954

האזור סביב מעיין מרי שימש ככפר נוער חקלאי, שנוצר על ידי רחל ויענית בן צבי עבור 250 הילדים ששרדו את השואה. רק בשנים האחרונות חמישה בתי ספר חילוניים בירושלים נסגרו באזורים אחרים בעיר, ובחודשים האחרונים אחד מהם הצליח להתיימר ולהכריז על עצמו כבית ספר אזורי המאפשר לתלמידים לקבל חינוך זהה לתלמידים בכמה. אזורים אחרים בצפון ירושלים.

כרם מוקף כעת בשכם עתיקה, והגבעות שמסביב, זרועות עצי זית וברוש, מעניקות לה תחושה רוחנית. הגבעות סביב הכפר עם עצים גבוהים ועשבים גבוהים מעניקות לתחושת העיר העתיקה מרחב גדול עוד יותר.

עבור רוב הגרמנים

בעל בית בלב אחת הערים החשובות בארצם הוא עניין של גאווה, ותחום הנדל"ן הולך וגדל. קניית נכסים בפולין יכולה להיות עסק נוח למי שבוחר בעיר עם אוניברסיטה וזרם גדול של תיירים. אנו עדים לא רק למאה שנות היסטוריה, אלא גם לסמל של זהות ומעמד.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן