ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת בית וגן

בעבר היה תור בסביבת Slutty Vegan, אך כעת הוא סגור לאחר כמעט 10 שנים בעסק. זהו רובע פופולרי ואנחנו באים לכאן כדי לנסות את המאפים שיש ברחבי העיר, לא רק ברובע בית טבעון.

ביום בהיר

תשמח לעצור ליד שוק האיכרים של טומפקינס בכיכר גרינמרקט כדי לקנות מגוון של תוצרת טרייה. תושבי העיר התחתית עורכים גם אירועים שבועיים בכיכר הרפובליקה, הכוללים מוצרים של חקלאים במרכז טקסס, כמו גם לחם ומנות מוכנות בסטנדרטים טבעוניים.

אם אתם מחפשים פיצה טבעונית בוויליאמסבורג

אתם תאהבו את המיקום הזה, אך תמצאו בשכונה מטבח עם מבחר רחב של מרכיבים טבעוניים כמו גבינה טבעונית ורוטב טבעוני. אני מקווה של נורברט יסתדר עם ההצעות הטבעוניות שלו ויקבל עוד כמה נקודות תוספת על ההיצע הטבעוני שלו. אם אתה רוצה לשלם עבור פיצה עם גבינה באותו מחיר, זה יכול להיות ההימור הטוב ביותר עבור פיצה טבעונית בבושוויק. Two Boots היא אחת המסעדות הטבעוניות הפופולריות ביותר במנהטן, והיא מוזכרת גם במדריך הטבעוני שלנו במנהטן.

בארבע השכונות הללו נמצאות כמה מהמסעדות הטבעוניות הטובות ביותר באוסטין, המציעות אוכל טבעוני איכותי כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של מצוינות קולינרית באוסטין.

שוק האיכרים המפורסם בטקסס במולר

הוא אחד הטובים בעיר, והקונים ברחבי אזור הרכבת התחתית לוקחים מגוון רחב של מאכלים, שרבים מהם עומדים בפרמטרים טבעוניים. מרכז העיר אוסטין הוא מקום נהדר ליהנות ממאכלים מהצומח ולמצוא מכולת העדיפה את הצרכים והאינטרסים של הקונים הטבעוניים.

אם אתם מחפשים ארוחת בוקר טבעונית בברוקלין אבל לא רוצים לנסוע במעלה השאנז אליזה

יש מקום לבראנץ 'טבעוני בברוקלין. תפריט הבראנץ 'זמין רק בסופי שבוע והבעלים מעריך שלפחות 70% מקהל הלקוחות אפילו לא טבעוני, אלא בעיקר עובד במקומות מוזרים (ראו להלן). מסעדה טבעונית סולידית ובמחיר סביר בוויליאמסבורג היא המקום היחיד שחיפשתי.

אם אתה מוכן לשלם קצת יותר מ -15 דולר לראש, שאנז היא קלאסיקה בסצנה הטבעונית בברוקלין. מה שהופך את המקום הזה לכל כך נוח הוא שאתה מקבל את ארוחת הצהריים שרבים מהמסעדות האסיאתיות בניו יורק, כמו זו, מציעות.

ישראל טבעונית

חברה המציעה סיורים קולינריים, רואה בפופולריות הטבעונות התפתחות טבעית של מערכת היחסים של ישראלים עם המדינה. בין אם בבישול, במטבע או בתקשורת, הטבעונים של ישראל מוצאים דרכים חדשות לפרש אורח חיים זה הולך ותופס מקום ברחבי העולם. חידושים טכנולוגיים מסוג אחר הם לב התנועה הטבעונית בישראל, אך גם במדינות רבות אחרות.

האחות סלמה, בית החולים הטבעוני הראשון בישראל ואחת הוותיקות בעולם , נפתח בשנת 1902. כאשר בית החולים עבר למיקומו הנוכחי בבית חיפה בשנת 1980, אחותו סלמה עברה איתו.

Toad Style היא מסעדה טבעונית בבושוויק, נניח בבדסטואי, וקלואי היא חלק מ- זיכיון, למרות דרמה בה מעורבים מייסדיה המבקשים לפתוח מיקום שני באותה שכונה שבה נמצא מיקומם המקורי.

באופן אישי, אני מעדיף את סגנון הקרפדה, שבו מרבית האוכל הוא תוצרת בית, בניגוד ל תוצרת בית, ואני מעריץ גדול של ה תפריט ידידותי לטבעונות.

אם אתה מאמין לפיצה במקום הפיצה הזה

אנשים משתגעים על התוספת, והחנות הטבעונית מוגדרת לכך. הספק המתמצא של ראמן טאצו מגיש קערת ראמן טבעונית עם מגוון ירקות כמו ברוקולי, גזר, סלרי, עגבניות, מלפפונים, בצל, פלפלים ופטריות. למרות שהיא לא נחשבת ל"מומחיות טבעונית ", היא מועדפת בעקביות בתפריט. כריך וייטנאמי עם בגט צרפתי, במילוי ירקות טריים, עשוי תערובת של עשבי תיבול טריים, שום, בזיליקום, בצל, כוסברה ואבקת שום. כריך זה נמצא בתפריט, וכך גם כמה דברים אחרים, כמו סלט וכריך נקניקיות.

חלק זה של העיר נהדר ממגוון סיבות

אבל לטבעונים זה כמעט חובה – חיים – וכמעט לכולנו זו הפיצה הטבעונית הטובה ביותר בברוקלין, בשכונה בגרינפוינט (ראה מזרק למטה). לעיסת ברווז כאן היא המקום החביב עלי ביותר בקווינס, שלצערנו נסגר. אז אם אתם לא אוהבים טופו או משהו אחר או לא אוהבים סייטן, הטופו טעים בין אם זה לא בשבילכם ובין אם לא. אהבתי מאוד את הגרסה הטבעונית של הברווז עם הטופו, כמו גם את הגרסה הצמחונית.

יכולתי לחיות את חיי בבורום שקט יותר

אבל אני די בטוח שאוכל לחיות חיים – אפילו בזה. ביליתי כאן זמן מכובד, השארתי את הבית שלי יושב פה כמה פעמים וביקרתי כמה מחבריי הטובים מהאזור. חברים פולנים-אמריקאים ואני קיבלנו טעימה ראשונה מהאזור בו גדלו.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן