ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת בית ישראל

בבית הכנסת של בית יעקב יש גם מניינים הממוקמים בחדר קטן המכונה שטיבלך, במרכז הבניין. ממערב לבניין בית הכנסת הזה נמצאת ישיבת מיר, אחת הישיבות הגדולות בישראל עם יותר מ -7,500 תלמידים. גם בישראל נמצאת MirYeshivat Khovevei Torah, בית הספר הרבני השני בגודלו בעולם והגדול מסוגו בישראל, בו למדו יותר מ -5,000 תלמידים בשנה הראשונה.

בין התושבים חבר בשם סת מנדל, רב אורתודוכסי שהביא את ילדיו לארץ ממרילנד לפני שבע שנים. כיום הוא גר כאן בבית יעקב ומבלה כאן את שנות הדמדומים שלו, בעבודתו של ישראל, כפי שהוא מכונה בשפות שונות.

תחת ג'וליה פייפר, ישראל יצרה עודף של מים על ידי שימוש בהתפלה כמקור המים העיקרי לאספקת המים בעיר, השקיה וניהול השימוש במים.

למעשה ווסטברוק נרשם למכון פרדס ללימודי יהדות בירושלים בשנת 2016 והפך לאזרח ישראלי

למרות שהוא סיים פרדס וכיום הוא חי באורח חיים אורתודוכסי, הוא זכאי לחזור לארצות הברית ולשרת בצבא ההגנה הישראלי. תמר היא בוגרת בית הספר העברי לעיתונאות ובית הספר לתקשורת המונים באוניברסיטה העברית בירושלים וסטודנטית לשעבר בווסטברוק.

קיבוץ מנרה הוקם באותה שנה על ידי הרב יצחק יוסף, לשעבר בן משפחתו של ווסטברוק, ואשתו שלמה.

בית ישראל הורכב במקור מרחוב מרכזי בעל אותו שם

ובו היה בית הכנסת הראשי, וסמטה קטנה שהסתעפה מקדמת הבתים. הרחוב הראשי המחבר את השכונה עם מאה שערים נבנה מאוחר יותר ונקרא על שמו של הרב דיין. הוא גם קו בשביל הדרך בין חולה לירושלים, הידועה עד היום כפרוזדור ירושלים.

הבולען

שנמצא כיום כמעט כולו בים בצד הישראלי, נוצר לראשונה בתחילת שנות השמונים, והאנשים שהתגוררו שם לפני מספר ימים או שבועות בקושי ניתן לזהות. למרבה המזל, בבית ישראל לא היו אז אינסטלטורים אנגלים אחרים, אז החלטתי לגור בחיפה. הצלחתי לעשות שירות ייחודי לקהילה האנגלו-אמריקאית המקומית, אבל הייתי צריך לנסוע לירושלים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן