ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת בתי אונגרין

להלן רשימה של הבעיות הנפוצות ביותר בתברואה בבתים ישנים וכיצד לפתור אותן. לפניכם מדריך קצר לבעיות הנפוצות ביותר בענף האינסטלציה שתיתקלו בביתכם הישן וכיצד לפתור אותן. להלן כמה מהן, יחד עם כמה טיפים לפתור אותן וכמה הצעות לפתרונות. הנה רשימה של הבעיות הנפוצות ביותר של הבית הישן שלך עם צנרת שאולי שכחת או התעלמת מהם. מומלץ לבעלי בתים פוטנציאליים לזכור כמה מאפיינים סניטריים מיוחדים הנפוצים למדי. בתים ישנים נוטים לבעיות בתברואה עקב תיקונים והסבות תכופות בבתיהם הישנים, מכיוון שאביזרי האמבטיה והתקנות מיושנים. שירותים ישנים דוחפים יותר מים דרך מערכת התברואה, כך שההסתברות לקרע צינור ביוב ובכך לתיקונים או המרות תכופות יותר בבית הישן שלכם גדולה יותר.

תמיד מומלץ לבדוק את הצנרת של ביתכם על ידי אינסטלטור מקצועי בכדי להבטיח כי אין הפתעות בלתי צפויות כאשר הביוב נסתם

גם אם אתם מבצעים בדיקה משלכם לעבודות האינסטלציה, חשוב שיבדקו אותה פעם בשנה על ידי אינסטלטורים מקצועיים. אם לא תתקן את הנזילה בזמן, תוכל לנקז את משאבת המים, מכיוון שבבתים ישנים יש בדרך כלל מנועי מים מיושנים לשאיבת מים מהברז. לכן, דאגו להתייעץ עם חברת אינסטלציה אמינה ולבצע בדיקה מלאה של חדר האמבטיה שלכם בכדי להימנע מתיקונים יקרים. ניתן גם להחליף את הצינורות אם הבית שופץ בעשורים האחרונים.

אם התגוררתם בבית ישן ומתכננים לעבור לגור בבית בן יותר משלושים שנה

עליכם לקבל צ'ק מאינסטלטור מורשה בארלינגטון, טקסס, כדי להימנע מתיקונים לקויים. אבל יש סיכוי שבתי אחוזה ישנים מתקשים, מכיוון שעדיין לא ראינו אינסטלטורים מקצועיים מארלינגטון טקסס. תוכלו להיות בטוחים כי התברואה בביתכם מסודרת, כך שכולנו נהנה מהיתרונות של מערכת תברואה מודרנית בבתים הישנים שלנו. אם אתה מבורך בביתך הישן במשך שנים ומוכן לשנות זאת על ידי פנייה לאינסטלטור מהימן בארלינגטון טקסס, תוכל לקבל אותם לא רק לביתך, אלא גם לבית החדש שלך.

אין צורך לבצע עבודה מוגזמת וגוזלת זמן כדי לחפור צינורות, להחליף נופים פגומים, או לתקן מערכות אינסטלציה וחשמל ישנות.

קווי ביוב אינם נראים באופק

ולכן לעתים קרובות מתעלמים מהם בעת תיקון מתקנים סניטריים. מסיבה זו, צינורות שלמים יחסית שעדיין קיימים מוחלפים בדרך כלל בחלקים קטנים בבתים ישנים יותר. כשאתה זקן, נדיר מאוד לקרוא לאינסטלטור מקצועי, מכיוון שרוב הבעיות מושתקות על ידי דורות – תיקונים ישנים של עשה זאת בעצמך שהומצאו על ידי בעל המלאכה בבית.

כשאתה מכניס זיעה ודם לבניית בית שעבר כעת כמה עשרות שנים

תתקשה לקבל את זה שחייו נגמרו והכל יצטרך תיקונים ושיפוצים. אם לא תעשו זאת, הבעיות שלכם יחמירו בטווח הארוך, ואם תגיעו באיחור לעבודה מכיוון שניסיתם לשטוף או לצאת מהאסלה, נחש הארון, הנחש או הבוכנה ייקרעו כדי לשטוף אותו. בואו נודה בזה, אף אחד לא מתכוון לזלזל בך לעבודה כל כך מלוכלכת.

כמה צעדים יזומים כיום יכולים למנוע בעיה שעלולה להיות חמורה ויקרה בעתיד

בעוד שאנשים רבים פשוט מנסים להסתדר עם מתקני תברואה כושלים ולשכוח אותם, לדברים יש סיכוי לקרוס במקרה הרע. קורוזיה ובלאי כללי עלולים לגרום לכפתורים ונזילות מוגבלים, שבורים ומקשים על השימוש במים מחוץ לבית ואפילו בלתי אפשרי. זה בעצם יכול להחמיר את הבעיה ולהוביל לתיקונים יקרים יותר וגוזלים זמן, ובמה מדובר.

לדוגמא, תיקון דוד מים מבלי לדעת כיצד הוא פועל עלול לגרום לפגיעה בעירה קלה. הבעיות יכולות לנוע בין בעיות ארציות כמו צינורות לא מאובטחים, לנפילה לאחור, להשמטה לא נכונה של מקלחות, ואף לבעיות חמורות יותר כמו סכנות אש.

אתה יכול לפנות לאינסטלטור אמין בארלינגטון, טקסס, כדי להפעיל את הברז ולעצור את הנזילה לפני שתאבד עוד מים. עם זאת, תזדקק לאינסטלטור מקצועי שנמצא באתר כדי לבדוק כמה זה קשה, אז אל תקל ראש בעניין זה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן