ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת בתי ברוידא

ד"ר לרנר היא חברה בפקולטה למדרשה, ולאחר מינויה, האישה הראשונה שמדורגת בעשרת האחוזים הראשונים בכיתתה. חברי קונגרס יקרים, "הודיע הרב על מינויה של ד"ר שלמה לרנר, אשת צבע, כסגנית נשיא לענייני נשים.

ד"ר לרנר היא האישה הראשונה שהצטרפה אי פעם למעגל הפנימי של בית המדרש. מנהיגות, והאישה השנייה שהצטרפה לפקולטה בכיתתה לאחר מינויה.

הוריה נולדו באזור דלריי וקוקוס קריק, שם בילתה את רוב ילדותה.

תהיה לנו אירוע בית ואנחנו בטוחים שיש חברים אחרים שעשויים להזדקק לשירות במקצוע או בתחביב אחר

למידע נוסף, אנא התקשרו ל- MJAC בטלפון (305) 888-442-5555 או בדוא"ל [מוגן בדוא"ל] והקפידו לחפש חברים אחרים הזקוקים לשירותים, מקצועות או תחביבים.

זהו Seudah-Schleesheet

הממומן לכבוד או לזכר בן משפחה או חבר, להנצחת אירוע מיוחד. מצורף קליפ וחוזר למשרדנו ואנו נדפיס לך כרטיס שתוכל להשתמש בו בהחזרתך. אין תשלום, אך אנא החזירו את השובר עכשיו בכדי להזמין את מקומכם או חזרו עד 26 באוקטובר. קול מתחיל בשעה 10:30 בבוקר 25 באוקטובר 2017 בבית המקדש בית אל בדטרויט.

כל ההכנסות מכך ישמשו למתן סיוע ללקויי ראייה ושמיעה. אנא דאג לכלול את מכתב ההחלקה שלך, המופיע בחלק האחורי, יחד עם שמך, כתובתך, מספר הטלפון וכתובת הדואר האלקטרוני שלך.

סדנה חד-יומית זו תסייע לאמהות ואבות להפוך להורים יוזמים

אשר יכולים לנווט באופן חיובי את ההתנהגות לפני תחילת הבעיות. יש לנו חברות עם בית שלום, ואחריה פגישה חודשית עם קבוצת הורים-הורים, ואנחנו מבקשים מחברינו להעביר סדנאות הורים משלהם עבור ילדיהם. הצוות שלנו, שמקבל בברכה הורים לילדים מגיל 5 ומעלה, יעבוד יחד כדי לשמור על דמיון ויצירתיות של ההורים.

העצות שאני נותן נעות בין "אל תיכנס יותר מדי קשה" מכיוון שאנשים מקבלים את המסר הלא נכון וחושבים שאתה יוצא מהעסק

ועד "אל תהיה לא נוח כשאתה נכנס, רק תגיד זה ככה, "שזו מציאות קשה בחיים. אני מכנה זאת "פנייה שקטה" מכיוון שאני משוכנע שלאף אחד אין מידה מוקדמת של שליטה על התנהגות ילדיהם עוד לפני שהם נכנסים. החיים בשול, לעומת זאת, מביאים אותך לאחריות, ולפני הערעור בפועל של קול נידרה שלח את ההודעה שלך לקול נידרה.

תן למצפונך הנקי להיות המדריך שלך ולחובתך לחייב את יום כיפור

ויהי זה. מועדון הגברים מתחיל את יום ראשון השלישי לחודש במפגש ותכנית ארוחת בוקר. הצטרפו אלינו במסע השוטף שלנו לשמור על הקהילה שלנו בטוחה, בריאה וחיה עבור ילדינו, נכדינו ודורות העתיד. אנא הצטרף אלינו כאשר אנו מושכים חברים חדשים לאחווה והצטרף למסע המתמשך לשמור על בית הספר שלנו בטוח ובריא לילדינו ונכדינו, כמו גם לעצמנו.

ועדת המכירות הפומביות זקוקה לעזרתך ולשיתוף הפעולה שלך

וחברים רבים היו נדיבים והגדילו את תרומתם כדי לעזור לחברים אחרים שאינם מסוגלים לעמוד בהתחייבויותיהם במלואם. אנו מעצמת אנרגיה, אך אנו זקוקים לעזרתם של כולכם, לא רק חברי בית שלום אלא כל הקהילה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן