ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת בתי ראנד

נכסים בגבעות הצפוניות של ריילי מציעים דירות לרוכשים או להשכרה, אך אלה כאן ברחוב קנגלס 15 הם מעבר לכך. יש הרבה כאלה, 12 ליתר דיוק, וכולם נמצאים בקצה התחתון של השוק במחיר של דירת חדר שינה אחד.

בשכונה מתגוררים ויקטוריאנים גרנדים משוחזרים מהמאה ה -19 ובתים שזה עתה נבנו בין שנות השלושים והארבעים

תוכלו למצוא גם בתים שלפני 1940, כמו בתים צמודי קרקע, בונגלוס ובתים צמודי קרקע. הבתים בשכונת פסקוטנק ד"ר הם ישנים יותר, שנבנו בדרך כלל משנות הארבעים עד שנות השבעים, וחלקם נבנו לפני 1930. באזור זה תמצאו מבנים "גרנד ויקטוריאניים" משוחזרים רבים ששוחזרו או שוחזרו, אך גם מספר בתים שזה עתה נבנו שנבנו בערך באותו זמן כמו הבתים ממול.

לחלק מהבתים הוותיקים יש עכשיו קסם שנראה כי חסר למבנים החדשים יותר

וחלקם נראים כאילו הם נבנו מחדש בהרחבה, בין השאר בגלל שנבנו בשנות הארבעים והחמישים, מה שאפשר יותר מים לחדור אליהם, מה שהופך אותם לפגיעים במיוחד לכישלון אלא אם כן ישנם שיפוצים נרחבים. האובייקטיביסטים התקדמו במודרניזציה של הבתים שרנד בנה, אך יש צורך בעבודה נוספת כדי להתעדכן באורח החיים המודרני. מערכות ביוב נמצאות בשימוש רב, צינורות ביוב משמשים לניקוז חמצן הדרוש למכונות כביסה, צנרת ביוב למתקני מים וטיפול בשפכים וכו '.

הצטרפו אלינו ולחצו על פייסבוק וטוויטר כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של שכונת ראנד הומס וההיסטוריה שלה כקהילה.

בתים של הייז ברטון הם בדרך כלל הרבה יותר ממיליון

בגלל המיקום והרצוי של הבית והאדמה. בתים היא הבחירה שלך, או קרא עוד על Norwood למכירה וצור איתנו קשר לקבלת חבילת רילוקיישן בחינם. Home Finder הוא מקור מקומי ותוכלו למצוא סוכני נדל"ן המציגים בתים בשכונת ראנד בתים באתר ובדף הפייסבוק שלנו.

הרשימה כוללת בתים שהושלמו השנה, וכן בתים ישנים באזור. כאן תוכלו למצוא את המידע העדכני ביותר על בתים חדשים, בתים משותפים ובתי עירוניים במבחר הבתים החדשים שלנו ברגינה.

קבלו מדריכי וידיאו למטבח ולחדר הרחצה והשתמשו ב- CENTURY 21

כדי ללמוד עוד על השיפוצים הפופולאריים ביותר ברגינה, ססק. עבודה על גג בית יכולה להיות מסוכנת מאוד, ולכן אנו נדריך אתכם בתהליך רכישת בית FSBO. קנו נכס שרשום סוכן נדל"ן או קנו את הבית ישירות מבעל הבית. קניית בית: קנו את הנכס מסוכן נדל"ן או מסוכן נדל"ן באזור מגוריכם.

כל מי שעובר לבית שנבנה לפני יותר מ -30 שנה צריך להיות בטוח כי הושלמה בדיקה יסודית של אינסטלטור מורשה

שיכול לזהות כל חשש. גם אם אתם מבצעים בדיקה משלכם של עבודות הצנרת, חשוב שיהיה לכם אינסטלטור מקצועי שיבצע את בדיקת עבודות הצנרת בביתכם אחת לשנה. עם זאת, יהיה עליכם להסתכל מאחורי הקלעים ולחפש הפתעות בלתי צפויות, כמו למשל הפעם הראשונה בה יש הפתעה בלתי צפויה, כמו סתימת ניקוז. אנו ממליצים תמיד לבדוק את כל המתקנים הסניטריים בביתכם בכדי לוודא עד כמה חמורה הבעיה, ואם הבית שופץ בעשורים האחרונים, כל הצינורות מוחלפים.

בעלי בתים פוטנציאליים צריכים לזכור שהצינורות בבית יכולים להיות ישנים כמו המבנה עצמו

ואם לא מתקנים לאורך שנים, זה יכול להוביל לבעיות רבות ועלויות בלתי צפויות. הבעיות יכולות לנוע בין דברים ארציים כמו צינורות לא מאובטחים, מלכודות כיור לאחור ועד למקלחות שלא כהלכה. בעוד שכמה פונקציות אינסטלציה ספציפיות שכיחות למדי, לאחרות יש פוטנציאל להיות מסוכן למדי ולא ניתן לתקן ללא התייעצות עם אינסטלטור מקצועי. ובעוד שחלק מהתיקונים משעשעים יותר מכל דבר אחר, לחלק האחרים, אם כי לא משעשעים כפי שהם מסוכנים, יש פוטנציאל להיות מסוכנים למדי.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן