ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת גאולה

המדיניות והסטנדרטים שלנו שואפים לשמור על Booking.com רלוונטית וידידותית למשפחה, תוך הגבלת ביטוי הדעות החזקות. אנו נשתמש בתכנים ורכוש שנוצרו על ידי משתמשים כדי לענות עליהם, אך איננו מאפשרים הערות בשום מדיה, לרבות מדיה חברתית, בלוגים, פורומים או כל צורה אחרת של תקשורת מקוונת. יש לפרסם את כל ההערות ולמתן אותן בכדי לעמוד בהנחיות שלנו, למעט חוות הדעת והדעות האישיות של הצוות והאורחים שלנו.

רק לקוחות המזמינים דרך Booking.com ומתארחים במקום הנכון יכולים להשאיר ביקורת. לא נסבול כל ניסיון להוריד את דירוג המתחרים שלנו בדירוגים שליליים, ואנו מודעים להשפעה השלילית של ביקורות שליליות על העסק שלנו ועל לקוחותינו.

התרומות שלך ל- Booking.com משקפות את המחויבות שלך כאורח במלון שלנו ומתייחסות אליהן בכבוד מירבי. יש להעביר כל שאלה הקשורה לשירות שלנו לצוות שירות הלקוחות או שירות הלינה שלנו, ולהסיר את כל תוכן הפרסום.

אני זוכר ששמעתי ילד חרדי קטן מבקש מאביו שלט המפרסם מוזיאון מדע בירושלים. כמי שהיה בעבר בנכס, אני מכיר את אלון בוודאות, אך כפי שאמרו לי אחרים, הוא גר במלון כמה שנים.

זה יכול להיות קצת רועש והחניון מהווה מטרד פוטנציאלי, אבל אין לי מכונית, אז אני בסדר עם זה. הרחוב עליו ממוקם המלון הוא גם רחוב צדדי ושוכח תנועה רבה, שכן הוא נמצא גם בצד הרחוב.

הייתי רוצה שפינת האוכל בקומת הקרקע, שכמעט נשכחת בגלל עומס התנועה שלה, לא תפנה לרחוב. אני מציע למבקרים פוטנציאליים לציין לפני שהם נכנסים אם הם רוצים להיות באזורי הקבלה והאוכל בשטח.

המלון עצמו שקט למדי, אם כי לפעמים האורחים וילדיהם צורחים במסדרונות. נראה שיכול להיות בניין סמוך, אם כי לא היה רע כשהייתי שם. הצוות תמיד מבקש לברר את לוח הזמנים של האוטובוסים או להזמין מונית, אבל לא הרבה אחר.

ליטוויק בגזרה דקיקה

אך יש גם לובשת גלימת משי מפוספסת בזהב עם צווארון לבן ומכנסיים שחורים. החסידים לובשים יותר בגדים מיושנים, ובירושלים הגברים מבחינים בהיעדר לבוש נוצץ ובנוכחות הרבה שחור-לבן. למרות שנשים לא מראות הרבה עור או לובשות שום דבר בולט, התמונה נשמרת במוחם של גברים שעלולה להוביל למחשבות ולמעשים מיניים.

אומרים לילדים חרדים שרגע של אי לימוד יוביל לפחם חם בפה לאחר המוות. החרדים מאמינים כי שינה היא שישים למוות, ובכל לילה מתים מעט, אך בסופו של יום חיים.

הגישה שיש לך בהפסקה

היא שאתה צריך ללמוד את התורה, את התלמוד ואת הספרים שמסבירים את התורה. אנחנו לא אמורים לספר לכולם הכל מהרגע שאנחנו נפגשים ומצפים לאותה חזרה. החברה שלנו גם לא מקדמת בברכה שום דבר חילוני בעולם, כולל הארה בנושאים כמו ענייני עולם ומדע. הסיבה העיקרית שאיננו מובילים כעם היא שרבנות ישראל לא פרסמה הצהרת שליחות או חזון בכתב בשום מקום.

יש תרבות המאמינה שגברים מיניים הם טורפים שיש להגן עליהם מפני נשים. הילד אינו ילד, "אמר אחד מהקבוצה." אם אתה חושב שאתה לא לוקח את העניינים לידיים שלך, אתה משוגע.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן