ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת גבעת אורנים

אחת הסיבות הרבות לכך שאנשי מרכז מינסוטה סומכים על מערכת האינסטלציה שלנו במשך יותר מ -70 שנה היא היכולת שלנו לספק מגוון רחב של שירותי תברואה. אנו משרתים את אזור המטרו סנט קלוד מאז 1947 ונשארים ספקי שירותי האינסטלציה היחידים בכל מדינת מינסוטה שקיבלו את העבודה הקבלנית שלנו לא פחות מהעבודה האיכותית ביותר.

אנו מכבדים את לוח הזמנים והתקציב שלך ומכבדים את הנכס שלך

ואנו מציעים 100% שביעות רצון מגובה בעבודת אחריות. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה משירותי האינסטלציה שלנו, הצוות שלנו יחזור ויפתור את הבעיה תוך שעות ויציע לך החזר מלא של עלות שירות האינסטלציה שלך, בגיבוי 100% שביעות הרצון שלנו. אנא התקשר אלינו מראש כדי להתכונן לבעיה שעזבה אותך בעבר. בין אם זה חג ציבורי ובין אם בשעות הבוקר המוקדמות, הנוחות היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו יכולים להבטיח לך החזר כספי מלא על השירות התברואתי שלך בתוך 24 שעות. המשמעות היא שנתנו לך הצעת מחיר לפני הגעתך לקהילה הסובבת, כי עבודתנו הושלמה ביעילות וכי אתה משאיר את הנכס שלך נקי יותר ממה שמצאת אותו.

אם אתם חווים סיוט ואינכם רוצים לשלם יותר מדי, תוכלו להתקשר אלינו מיד. עם זאת, אם אתה זקוק לאינסטלטור, אנחנו לא רוצים שתמתין – חברת האינסטלציה השכונתית שלנו ממש מעבר לפינה.

בעלי נכסים בירושלים חוששים שהם יצטרכו לשלם סכום גבוה יותר כדי לחדש את חוזי השכירות שלהם לאחר סיום חוזה השכירות, או שהם יצטרכו להימכר ולהעביר אותם.

האדמה נמכרה אז חמש שנים מאוחר יותר לבונה סחר בע"מ

שנרשמה בסנט וינסנט ובגרנדינים, במחיר שלא פורסם, ואז שוב לאורנים בע"מ, שנרשמה באיי קיימן, בשעה מחיר שלא פורסם. בינתיים, הנכס באותה שכונה, גם בשליטת אורנים מוגבלת ונרשם ברשות לפיתוח הקריביים (CDA), נמכר בשנת 2013 תמורת 1.5 מיליון דולר בלבד. בדצמבר טענה קיסריה השקעות בבית המשפט כי יש לה את האפשרות הראשונה לרכוש את הקרקע ואמרה כי יש לבטל את העסקה עם בונסאי סחר. על פי הדיווחים, המכירה הפטריארכית גם חלק מנכסיה שמעבר לרחוב בחלק אחר של ירושלים.

על פי הדיווחים

שכונת גבעת אורנים בדרום מערב ירושלים הכוללת 240 דירות ומרכז עסקים, נמכרה בשנת 2012 תמורת 3.3 מיליון דולר לחברת קרוני השקעות בע"מ, הרשומה באיי הבתולה. בשנת 2015 נמכר חלק מהפארק הארכיאולוגי הלאומי, כולל אתר בית כנסת עתיק, מוזיאון וחורבות של כנסייה, ל- Senet Ventures Inc., שנרשם גם בסנט וינסנט והגרנדינים. על פי הדיווחים הכנסייה מכרה קרקעות שהחכירה במקור לקרן הקיימת לישראל במשך 99 שנים בשנת 2013 לחברה קריבית בשם Bona Trading. העסקה הושלמה לאחר שקיסריה השקעות שכרה קרקע מהפטריארכיה של ירושלים בסכום כולל של 1.5 מיליון דולר, או כ -2 מיליון דולר בשנה.

בחודש יולי, רחביה טלביה, שביתה במדינה, כולל ביתה, גילתה שהכנסייה מכרה אותו תמורת 1.5 מיליון דולר לחברת נדל"ן פרטית שניהלה במשך 30 שנה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן