ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת גבעת רם

אחת הסיבות הרבות לכך שאנשי מרכז מינסוטה סומכים על מערכת האינסטלציה שלנו במשך יותר מ -70 שנה היא היכולת שלנו לספק מגוון רחב של שירותי תברואה. אנו משרתים את תחנת המטרו סנט קלוד מאז 1947 ונשארים חברת הצנרת היחידה במדינה עם היסטוריה של 50 שנות שירות שמקבלת לא פחות מעבודות איכותיות מקבלנים.

אנו מכבדים את לוח הזמנים והתקציב שלך ומכבדים את רכושך

ואנו מציעים 100% שביעות רצון מגובה בעבודת אחריות. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה מהשירות התברואתי שלנו, הצוות שלנו יפתור את הבעיה ויחזור אליך תוך מספר ימים ויציע לך החזר כספי מלא של עלות החשבון התברואתי שלך, המובטח על ידי 100% שביעות הרצון שלנו . אנא התקשרו אלינו מראש כדי להתכונן לבעיה שהושארה בעבר.

אין עבודה זהה

אין לקוחות זהים, וזה לא משנה אם אתה בחופשה או בשעות הבוקר המוקדמות. נוחות היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו יכולים להבטיח לך החזר כספי מלא של עלויות ההיגיינה שלך תוך מספר ימים מרגע הגעתנו. אף יום אינו דומה לאחר, גם אם אנו נמצאים באזור נופש או בחופשה או בסוף שבוע, הנוחות והנוחות שלנו תמיד קודמות לכל. מנקודת מבט מעשית, אתה צריך לעבוד קשה ולעבוד כמה שיותר כדי להתקבל לאינסטלטור בחו"ל. ניתן לקבל הסמכה ישראלית על ידי קבלת רישיון לחו"ל, תרגום המסמכים והגשת המסמכים בצירוף תעודת ניסיון באגף הבוחנים. כאמור לעיל, כל הכישורים והניסיון שאנו יכולים להביא מחו"ל יעזרו לך ויספקו לך קרש קפיצה טוב לעבודה בתחום זה.

בנוסף, עליך לעבור בחינת קבלה פשוטה, הניתנת על ידי בית ספר מקצועי. כדי לגשת לבחינה עליכם להיות בני 18 לפחות ולהוכיח שסיימתם הכשרה מקצועית בהצלחה ובעלי ניסיון כשרברב בישראל.

במקרים מסוימים, אינסטלטור מנוסה עשוי להידרש להשתתף בקורסים חסרים כדי להגיע לרמת הסמכה גבוהה יותר. שימו לב שכדי לקבל הסמכה ברמה גבוהה עליכם לעבוד כמהנדס.

למרות שאימון כשרברב אינו חובה, עדיף שיהיה לפני העלייה, גם אם זה לא חובה.

אם אתה מעוניין בקורס, תצטרך לתאם פגישה עם Lishkat Taasuka המקומי שלך. לאחר הפגישה הראשונה היא תארגן הפניה שיכולה להיעשות על ידי עובדת סוציאלית, אך עליכם להעפיל לקורס זה.

אם אתה צריך אינסטלטור, אתה לא רוצה לחכות, אבל אתה לא רוצה לשלם יותר מדי, יש אינסטלטורים בשכונה ממש מעבר לפינה. אם אתם חווים סיוט, פשוט התקשרו אלינו בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם או כל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת.

מכיוון שחלק גדול מלקוחותינו דוברי אנגלית

אנו זקוקים לרמה בסיסית של שיחה ועברית טכנית כדי לעבוד איתם, במיוחד בהתמודדות עם ספקים או רשויות מס. למרות שאנשים רבים דוברים אנגלית, אתה רוצה לוודא שהלקוחות שלך מבינים שאנחנו עושים את העבודה בשבילך. בין אם אתה לקוח, עמית, מעסיק או שכיר, אתה צריך לדעת עברית כדי לתקשר איתנו.

המשמעות היא שתצטרך לספק הערכה מוקדמת עם הגעתך לקהילה הסובבת, להשלים את העבודה ביעילות ולהשאיר את הנכס נקי יותר ממה שמצאת אותו.

כאשר אתה נרשם לקורס המנוהל באופן פרטי

חשוב לבדוק את הלגיטימיות שלו ולוודא שהוא הוסמך כראוי. כדי לקבל הסמכה עליך להירשם לבחינה בשפה העברית, הניתנת על ידי האולפן (המרכז ללשון ואוריינות בעברית) של האוניברסיטה העברית בירושלים. אם אתה מתכנן להתחיל לעבוד ולעבוד מיד, אמליץ על חמישה חודשים של Ul Pan אם יש לך מישהו שמוכן לדאוג לך בתחילת שלב זה בקריירה שלך ולחזק את אוצר המילים הבסיסי שלך בעברית. בזמן שאתה שם, אתה מתחיל להבין שאתה חי במדינה הנפלאה ביותר בעולם.

כדי לבנות את העסק שלך, כדאי לשווק את השירות שלך באמצעות הדפסת מגנטים ופליירים, כמו גם פרסום באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק. החוק הישראלי מחייב ומגדיר באופן רשמי חמש רמות הסמכה מקצועית, אך אישורים אלה אינם נאכפים, והרוב המכריע של השרברבים עובדים ללא הסמכה רשמית. רמת ההסמכה הנמוכה ביותר היא ההסמכה כ"עוזר אינסטלטור ", שכולל למעשה עבודה על ביוב וברזים. בעוד שקורסי אינסטלציה מוצעים בדרך כלל בערים שונות בישראל, מרבית משרדי עבודות האינסטלציה הממלכתיים מנוהלים על ידי חברות פרטיות, ולא גורמי ממשל. אינסטלטורים יכולים להרוויח משכורת כניסה של 20,000 שקל לשעה, בעוד שעוזרים מנוסים מרוויחים בדרך כלל בין 30-40 שקל לשעה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן