ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת גבעת שאול

הוא נתן לי זמן לבדוק את הכינור והתאוששתי וניגנתי אותו לראשונה מזה כמה שבועות, בעזרת אמי ואבי, מול קהל רב.

כמה בתי כנסת גדולים נמצאים כאן

כולל כנסיית הקיסוס – ישיבת נר וישיבת חב"ד – הרבי מליובאוויטש, והשולחן ערוך והרב שלמה יצחק, שניהם נמצאים גם בגבעת שאול. כאן ממוקמת גם מערכת תחזוקת אוטובוסים, העוקבת אחר המסורת של ירושלים הדייקנית הוותיקה, ומספר חנויות מקומיות אחרות, כמו חנות מכולת, תחנת דלק, גלידריה ואפילו בית חרושת לביצים.

שני מקומות חניה חיצוניים משרתים אזור זה, 170 מקומות שמורים לתושבים, ועוד 170 למבקרים. לרחוב החד-כיווני הצר המוביל מהרובע הארמני לשער יפו מגיעים ברחוב חד-כיווני צר המוביל משער יפה לגבעת שאול ומשם לירוואן.

במהלך קרב ירושלים בשנת 1948, ה"ההגנה "העבירה אספקה, כלי נשק ומזון לכוחות מעל המסלול וסללה ויישרה את דרך העפר כדי להשתמש בה כמסלול.

ה- JQDC הוציא 1,112,000 שקל על משכורות, ויותר ממחצית זה היה יותר מ – 28 מיליון שקל יותר, אם לדייק – מכל התקציב השנתי של גבעת שאול.

לפני אלף שנה

למרגלות סיני, הם נתנו לנו כלי שהפיק את המוזיקה המשובחת ביותר שאי פעם שמע העולם. הסטראד, כפי שהוא נקרא בקיצור, מפיק צליל קסום שאין כמותו לשום כלי מיתר אחר. כינור רגיל ניתן לקנות ב 70 דולר, כיום הסטראד מוכר ב 5 עד 20 מיליון דולר.

המתנה הגדולה ביותר לבניית בית אשכנזי התפילה הגיעה מסוחר ספרדי עשיר בבגדאד

שתרם מיליון פיארים נדרשים. עכשיו אני מבין מדוע ג'ושוע בל לקח מונית מהמלון לתחנת הרכבת התחתית בוושינגטון, הוא לא רצה לקחת שום סיכוי עם הסטרדיוואריוס של הוברמן. רק 27 מתוך 1,075 העוברים והשבים זרקו תרומות לתיק הכינור והביאו סך של 32 דולר. לאחר 45 דקות ברכבת התחתית נסעו רו"ח בדימוס לעבודתם ואז ברגל לכיכר ישראל, שם לקחו אוטובוס חזרה לוושינגטון לצורך עבודתם.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן