ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת המוגרבים

משפחה צעירה בבית חדש קיווה לשדרג את החצר האחורית שלה בדמות בריכת שחייה מהשורה הראשונה. משפחת יארברו מפרנקלין, טנסי, הזמינה את המומחים מ- Peek Pools & Spa לבנות עבורם בריכה, הממוקמת על ראש הגבעה בשכונת מוגרבי שלהם.

Qantarat Umam al-Banat

או נכסי הקרן, מורכב מקיר אבן, קיר אבן וקיר אריחים באמצע הבית. הקונסטרוקציה היא צלב עץ המונע בקרקע הספוגה מים כדי לתמוך במדרכה, שעשויה בעיקר מקורות אלון שהונחו מקצה לקצה. בן גוריון היה מודאג מהפגיעה באבן וחיילים ניסו להפיל את האריחים בכידונים. בית פשוט בנוי על גבעת אבן ישנה בשכונת מוגרבי בעיר העתיקה בירושלים.

מרוקאים התחנכו בשנות ה -2020 והתיישבו בירושלים בתחילת המאה ה -14, אך ברחו לגדה המערבית ולמזרח התיכון לאחר נפילת האימפריה העות'מאנית בשנת 1415.

במהלך השנים הוקמו באזור מספר קטן של בתי ספר ומסגדים

ובמהלך מאות שנים התיישבו באזור גם כמה ממנהיגי הדת החשובים בעולם, כמו הנביא מוחמד. אנשי דת מוסלמים שביצעו חובות דתיות במסגד אל-אקצה גרו שם, והיה שם הוספיס, דאר אל מג'ריבה, שהשתרע לאזור שמסביב. בזמן מלחמת ששת הימים היא כללה כ 650 איש, שרבים מהם יכלו לאתר את מוצאם לאזורי מגרב בצפון אפריקה. בשכונת מוגרבי היו 15 אנשים, כולל אמו, אחיו, אשתו וילדיו, וכן מספר קרובי משפחה אחרים.

ביתו של מוואליד ניצב באזור, יחד עם 135 בניינים אחרים, כולל בית ספר, חנות מכולת, בניין משרדים ומספר בתים אחרים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן