ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת המושבה הגרמנית

גברת קטנה ושמנמנה נתקעה בחור חולדות בגרמניה, מה שגרם למבצע הצלה גדול, כך מדווח ה"ניו יורק פוסט ". החולדה התגלתה במרתף של בית בפרבר ברסי בתים של ברלין וחזרה לאחר שחולצה ממפלגה, כך מסר הדואר.

כבר הזכרנו כי המושבה הגרמנית בירושלים הפכה לאזור מבוקש מאוד בגלל ערכי הרכוש הגוברים ושפע הבוטיקים

מה שהביא רבים להחשיב אותו כאחד האזורים המבוקשים ביותר של עִיר. המושבה הגרמנית אמנם מושכת קונים ישראלים טובים, אך בשכונה מתגוררים גם אנשים מרחבי העולם. תיירים מבקרים בבית בעמק רפאים 6, ולמרות שבעתיד מתוכננת בו בריכת שחייה חדשה, היא כנראה תיסגר בקרוב.

Stollen מיוצר על ידי כמה נשים שפעילות בקהילת דרום סקסוניה התחתונה כמומחיות לחג ומתנה יקרת ערך.

הפופולריות של זרי אדוונט התפשטה מגרמניה לאחר מלחמת העולם הראשונה והיא עדיין חשובה לגרמנים באמריקה

אירועי גרמנית – שפה התפרסמו בשנות השבעים, והנאמנות למולדת החדשה נותרה חשובה לאמריקאים. הפכתי להיות חבר במקהלת הנשים מכיוון שרציתי להתאמן בגרמנית במהלך שיעורי הגרמנית וחשבתי לשמור על השיר הגרמני בחיים בארצי.

הקהילות הגרמניות ברחבי הארץ מתארכות דורות רבים ומועשרות כל הזמן על ידי עולים חדשים המחזקים את הקשרים בין הקהילות המבוססות ומולדתם.

המהגר הגרמני המוקדם ביותר ללואיזיאנה הגיע בשנת 1722

וגרמנים היו בין המתיישבים הראשונים בלואיזיאנה. גרמנים הגיעו ועדיין מגיעים מדי שנה, במיוחד באזור ניו אורלינס. אף על פי שאמריקה הייתה בדרך כלל לא טובה כלפי גרמניה כשהגיעו, הם מצאו קהילות מבוססות שמקבלות את פניהם ועוזרות להן להתבולל.

ממשלת גרמניה עזרה גם כלכלית

ואפילו עיתון צפון גרמני משלזוויג-הולשטיין תרם לספרייה הציבורית בניו אורלינס. הוא חולק והופץ כתרומות שאספו מתרומות מעיתוני צפון גרמניה בארה"ב ובגרמניה. היה צוות של 90 אנשים שנשארו על הספינה Chalmette וכנראה שעשו את העבודה לרדת לשאוב מים לעיר ניו יורק ולשאוב מים מניו אורלינס בתגובה להוריקן קתרינה.

אלעזר גובל במושבה הגרמנית, והבתים במושבה הגרמנית ממוקמים ברחובות עמק ורפאים, שם מסעדות, בתי קפה ובוטיקים רבים הם אטרקציה גדולה, בזמן שישב ברחובות מסודרים ומעוטרים עצים מעבר לרחוב. .

התעלה בה חיים מוטציות הביוב תחומה ברחוב עמק, רחוב רפאים ורחוב אלעזר ברובע הקולוניאלי הגרמני אלעזר, מרילנד.

הימצאותם של בקיעי חפרפרות

היא אינדיקציה לכך שהנכס שורץ, מכיוון שהוא הופך לשטח רבייה לבאגים במקרה של נזילות מים או בעיות באספקת המים. כמו ג'וקים ומכרסמים, הם מסוגלים לחדור למערכות התברואה של בתים ועסקים כדי לקבל גישה אליהם באמצעות מערכות ביוב כשערים. כל סנטימטר של מערכת התברואה זרוע נקודות גישה פוטנציאליות בהן חיפושיות או מכרסמים יכולים למצוא מים. מושבות טרמיטים ממוקמות במערכת הביוב של הבניינים השורצים, בעוד טרמיטים ומזיקים אחרים כמו חולדות ועכברים משגשגים על הקרקע מחוץ לבניין.

גם אם המשרצים יוסרו מחלל המגורים

הם יכולים לחזור אם לשכניכם יש את זה ולא יעשו דבר בכדי להיפטר ממנו. אם אתם חוששים ממערכת הביוב שלכם, וודאו כי אחד האינסטלטורים המורשים שלכם מבצע בדיקת תברואה יסודית בצנרת הביתית שלכם ללא עלות.

אחת השאלות הראשונות שהגרמנים ישאלו את עצמם כשיחקרו מקום חדש היא

"איפה אני יכול למצוא לחם טוב?" לפרויקט זה ראיינתי גרמנים רבים ולמדתי הרבה על ההיסטוריה שלהם, ולפעמים הופתעתי שיש לנו הרבה כאלה כאן. כמה מתושבי אזור ניו אורלינס הביעו הפתעה כשנודע להם כי גרמניה סיפקה משאבות נחוצות וסיוע משמעותי להקמת מערכת ביוב גדולה, המאשרת את הקשרים ההדוקים בין העיר לגרמניה.

המדריך שלי באורמונד פלנטיישן סיפר לי על תקרית לאחרונה בה נער נשאל על המסלול לחוף גרמניה של לואיזיאנה

כשסיפרתי להורי על הסיפור הזה נודע לי שמשפחה זו הייתה מהגרמנים הראשונים שהגיעו למדינת החוף הגרמני, שם גרים צאצאיהם כיום, כולל אמי, בעלי וחמי. שבויי מלחמה גרמנים עבדו על מטעים אלה על חוף גרמניה לפני שבני ארצם התיישבו בלואיזיאנה. גידול הקפה הנרחב הפך את סוקונסקו במהירות למטע הקפה הגדול ביותר בניו אורלינס, שם נקצרו 11,500,000 ק"ג קפה בין השנים 1895 – 1900.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן