ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת הפועלים

במבט ראשון נראה שעבר לא מעט זמן מאז שביקרתי בפעם האחרונה בשכונת הפועלים באיסט וילג 'בעיר ניו יורק. הייתי בכמה מהדירות שזה עתה נבנו בשכונה, כמו גם במקומות אחרים במזרח מנהטן.

הבנק הקים כספומטים בתחומים רבים

כדי לזרז עסקאות אישיות. בנק הפועלים פתח את סניפו המבצעי הראשון בחו"ל בארצות הברית בשנת 1953, אשר הובחן על ידי סניף מייצג מאמצע שנות השישים ואילך. הציבור הישראלי, הבנק הציע את כרטיס האשראי הראשון וסגר סניפים ברחבי ישראל. הבנק צמצם את צוותי המשרד ומשאבי אנוש לטובת נקודות שירות סלולריות ושירותי בנקאות סלולרית.

במהלך המשבר, בנק הפועלים ייעל את פעילותו בישראל וחיפש עסקים רווחיים ואמינים בחו"ל. נתיבי הסחר למזרח התיכון קוצצו, מה שמחייב פתיחת סניפי בנק חדשים בארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

הרחבה זו אמנם זכתה להצלחה מסחררת, אך מטרת בנק הפועלים להשיג 100% שביעות רצון לקוחות, הושגה מחברה קטנה בבוסטון למובילה עולמית בתחום השירותים הפיננסיים המשרתים יותר מ -1.5 מיליון לקוחות בארה"ב. מדינות וקנדה.

בשנת 1937 בחרו מנהלי הבנק את יצחק יוסף

לשעבר יו"ר בנק הפועלים, לקרן – וגייסו כסף בארצות הברית. בשנת 1938 הוקמו בנקים חדשים קטנים רבים ברחבי הארץ כדי לשרת את צרכיהם הבנקאיים האישיים של העולים החדשים. בשנת 1941 אוחדו כולם עם הבנק והפכו אותו לבנק הגדול בישראל והשני בגודלו בעולם אחרי הבנק האמריקני.

אברהם דיקנשטיין חזר לארצות הברית כדי להקים בנק משלו, בנק הפועלים – הראשון מסוגו בעולם. בקיץ 1941 היגר דיקשטיין לארצות הברית עם אשתו ושני ילדיהם אברהם ויעל.

Hub Installateur & Mechanics החלה לשרת את הציבור בשנת 1992 מחברה המספקת שירותי תברואה וסינון מים למשקי בית

בבורו פארק מאמנים טכנאי תברואה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה, עם מראה נקי ויחס ידידותי וחיובי. עם יותר מ- 40 שנות ניסיון בענף ולמעלה מעשור בתחום הפועלים, אנו מציעים שירות לקוחות שאין שני לו בתעשייה הסניטרית שלנו.

BBM הוא הבנק הגדול בישראל, פעיל בעיקר באזור הפועלים, עם סניפים בתל אביב, חיפה, הכנסת, ירושלים והגדה המערבית. BHBM פעילה בעיקר בישראל, הגדולה ביותר בבנקים, אך גם באזורים אחרים בישראל, במזרח התיכון ובאפריקה.

בנק הפועלים כולל תוכנית ADR ברמה 1 והוא רשום כאחד מעשרת הבנקים הגדולים במדינה עם מספר העובדים הגבוה ביותר ורמת התאימות השנייה הגבוהה ביותר.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן