ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת הר חומה

שוטר מלינקולנשייר קפץ למים קפואים ביום שני בבוקר כדי להציל חיי אדם. עורך דין ופעיל קהילה העובד בשכונת הר הום בחברון, בית לחם המקראית בגדה המערבית, הצביע בגאווה על כפרים שכנים שמעבר לעמק מביתו.

עכשיו קל יותר מתמיד למצוא פרטים על העסק ב- MyPrivateTutor, וכעת קל לשלוח כסף דרך ווסטרן יוניון, שנמצא בירושלים, תל אביב, רמאללה, חברון ואזורים אחרים בגדה. ורצועת עזה.

שטח המשרדים של Plug-and-Play הוא מקום נהדר לבנות קשרים חדשים ולפגוש מגוון אנשים מעניינים. ישנם מספר מקומות נהדרים אחרים בשכונת הר חומה, כמו גם באזורים אחרים של הגדה המערבית.

מצפון להר חומה יש כמה שכונות ערביות במזרח ירושלים

והעיר העתיקה בירושלים נמצאת רק 5.5 ק"מ משם. רובע רמות משמש חוצץ לצפון, גילה והרהומה כחוצץ מדרום. מזרח ירושלים מוגנת על ידי חומות הר הבית, האתר הקדוש ביותר בעולם, וגשר תל אביב – ירושלים.

הר חומה נמצא בגבולות ירושלים, שהקימה ישראל לאחר שכבשה את הגדה המערבית מירדן. במהלך המלחמה הערבית-ישראלית של 1948, הגבעה הייתה מיקום של הלגיון הערבי של עבר הירדן.

ממשלת ישראל סיפקה באיחור מחסומי מלט וזכוכית חסינת קליעים

כדי להגן על התושבים בשכונת ירושלים. גילה, שנורה למוות על ידי חמושים בפתח, נכנס לעיר מהעיירה הנוצרית בעיקר בית ג'אלה בתקווה לתגמול ישראלי נגד התושבים המקומיים, על פי דיווחים בתקשורת המקומית.

העבודות מתבצעות גם בחלק הדרומי של כביש הטבעת, שיורחב עד להר חומה ויאפשר למתנחלים באזור מעלה אדומים גישה לחלקים הדרומיים של ירושלים. קטע זה, המכונה מנהרת אשר-ויינר, יקל על התנועה של מתנחלים ממזרח גוש עציון אל העיר.

תוכניות לדיור נערכו בשנות השמונים

אך הן נדחו על ידי ארגוני איכות הסביבה הישראלים הדוגלים בשימור השטח הפתוח בירושלים. הערבים ותומכיהם עתרו לבית המשפט העליון כדי למנוע את הבנייה ובשנת 1996 ראש ממשלת מפלגת העובדים, שמעון פרס, הכריז על הבנייה בהר חומה כבלתי חוקית. בתי המשפט בישראל, שהנושא הושרש היטב, לא הקדימו את הבנייה, ובסוף שנות התשעים הותר סוף סוף הטקס פורץ הדרך לדחפורים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן