ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת טלביה

שורת מסמכים שהתגלתה לאחרונה משנות החמישים חושפת את היסטוריית הנדל"ן של שכונה ירושלמית שנמכרה תמורת כמה מיליוני דולרים בלבד, כשזהות הרוכש נשמרת בסוד. הדיירים הישראלים, שרובם קשישים בעצמם, הפטריארכיה של ירושלים והחלטת קק"ל למכור את האזור לצדדים שלישיים – יד ביד – הותירו אותם ואת משפחותיהם באי וודאות כלכלית. הכנסייה היוונית האורתודוכסית מכרה בשקט את "הנכסים הישראלים" במחירי מכירת שריפה, ומכירת נכסי כנסייה טלטלה את שוק הנדל"ן בירושלים. מחירי הנכסים צנחו ב -30%, כך על פי הדיווח האחרון של ג'רוזלם פוסט.

דנמרק צופה גידול במספר הבתים החד-משפחתיים בעיר העתיקה בתל אביב וירידת מחירי הנכסים בירושלים.

Water הפכה לחברת LoopNet בחינם

המחפשת מאות אלפי בתים משותפים – נכסים ממומנים למכירה ונכסים מסחריים אחרים – למכירה והשכרה. ניתן גם לחפש נכסים בעיר העתיקה בתל אביב, בירושלים ובגדה המערבית. הבית כולל 2 חדרי שינה ותמצאו אותו בצד ימין של המפה בפינה השמאלית העליונה של דף זה.

בגרמניה יש מבחר נפלא של נכסים

אם כי בצל השווקים בצרפת ובאיטליה, ובורגמרקט בגרמניה מאפיל על ידי שווקים בצרפת או באיטליה, אז מה בדיוק נמצא ברשימת הקניות שלך ? תמצאו בתים בלייקווד שעולים בין 350 ל -500 דולר, מבתים קטנים שהוסבו לבתים חדשים ובתים שנמכרים עד 1.5 מיליון דולר או אפילו 2 מיליון דולר. חבילת הבית והאסם ההיסטורית הזו כוללת את מקורי הצליל הזמין, הכולל גם בנייה. הטירה, הטירה או בניין המבצר הם בין החפצים הפופולריים ביותר בעיר מינכן. הוא כולל מספר נכסים היסטוריים, כולל בית, אסם, בית חווה, אסם ובית חווה עם אסם גדול.

אם אתה קונה בית בגרמניה

עליך לשלם מס העברת נדל"ן (Grundunderwebsteur) וכעבור ארבעה שבועות אתה משלם את הארנונה. אם אתם מתכננים לקנות בית בגרמניה, עליכם לוודא שהאיש נכנס כשגשם והגברת תצא כשמזג האוויר נאה. כמה יקר הבית הזה בהשוואה לשאר בתי מזג האוויר בגרמניה? תזדקק להרבה יותר כסף מאשר לבית טיפוסי בלייקווד, אך לא כמו בצרפת או באיטליה.

אם אתה רוצה את המרחב

אתה יכול לקרוא לו בעצמך, אך אם אתה מוכר את הנכס בזמן ההאטה בשוק, עליך להבין איך לשמור על הבית קצר – למכור אותו. זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת להשתמש בנכס כהשקעה והגיע הזמן לקנות בית. כשאתה מגלה את בית החלומות שלך, אתה עלול להיות בעיצומה של תנופה וחזה או אפילו מיתון כאשר השוק נכנס לסיבוב זנב. בין אם אתה מתייעץ עם מתווך או מבצע חיפוש בעצמך, הנה כמה מהאפשרויות העומדות לרשותך, מהפופולריות ביותר ועד הפחות פופולריות.

United Country Farm Properties

היא חטיבה של ארצות הברית המתמחה במכירת נכסים חקלאיים ברוסיה, אירופה וארצות הברית. אחוזת מאסיק ורפתה הם אחד מ- 6,405 נכסים המוצגים באזור מוסקבה, רוסיה. זה נמצא בשוק תמורת 1.2 מיליון דולר, עם מחיר ממוצע של 2.5 מיליון דולר. בית מודרני מוכר בתים יוצאי דופן מכל הסוגים, כולל בתים עם חללי מגורים, גינות פרטיות, אסמים ישנים משוחזרים ועוד. אנו עוזרים לקונים בינלאומיים מכל רחבי הארץ למצוא את הנכסים שהם מציעים באופן ישיר. קנו בחיפוש אחר בתי יוקרה בינלאומיים, עיינו בסוכנים המופיעים ברשימות הנדל"ן שלנו ושיחו איתם.

אחת הדרכים הטובות ביותר למכור בחופשיות בישראל ובמזרח התיכון

היא לכלול אותה ברישומי נדל"ן. כשאתה קונה בית בוואלדוסטה, ג'ורג'יה, חשוב שתקבל סוכן מוכשר שיודע מה הוא עושה. סוכן הנדל"ן האידיאלי יציג בפניכם נכס מתאים ואמין וינחה את המחיר מטעמכם. אתה יכול להיות בטוח שסוכני הנדל"ן יציגו לך את הבית בהתאם לצרכים ולתקציבך, אך עליך למצוא את הדרך הטובה ביותר להציע הצעה או להציע בזול ככל האפשר – באופן יעיל.

פירוש הדבר להגיע בזמן לקהילה הסובבת, להכין אומדן ראשוני, להשלים את העבודה ביעילות ולהשאיר את הנכס נקי מכפי שנמצא. כבד את לוח הזמנים והתקציב, תוך כיבוד נכסך ככל האפשר, גם אם זה אומר קצת יותר ממה שציפית.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן