ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת ליפתא

רוב האנשים יודעים מתי הגיע הזמן ליצור קשר עם אינסטלטור מקצועי, אך לכל אחד יש את הסף שלו מה הוא יכול לעשות בנוחות. רוב האנשים מכירים אינסטלטורים שמגיעים לבתיהם לנקות ניקוז סתום או לתקן אסלה דולפת. אינסטלטורים עוקבים אחר הטכנולוגיה החדשה כדי לעדכן את כישוריהם על ידי קריאה ושיחה עם שזיפים אחרים בתחום.

יש הרבה דברים שבעלים או דייר יכולים לעשות

אבל יש גם הרבה דברים שצריך להשאיר לשיקול דעתו של הבעלים, כמו אינסטלציה של בניין פרטי או ציבורי. בין אם מדובר באינסטלציה לבית, לחנות או אפילו לבית קטן, חיוני לקהילה להבטיח שהוא נאכף כראוי. לרוב השרברבים המורשים יש פקח מוסמך אחד או יותר בשורותיהם ושמחים לספק שירות זה. אין ספק כי אין להשאיר השקעות כאלה לשיקול דעתן או לאחריותן של אנשים פרטיים.

אינסטלטורים עובדים באזורי מסחר ומגורים בהם יש להתקין ולתחזק מערכות מים וביוב

אינסטלטור אחד או שניים יכולים לעבד ולהתקין צינורות נחושת, פלדה או פלסטיק, וכן להתקין ולתקן אינסטלציה לבתים, מבנים מסחריים או תעשייתיים. אינסטלטורים מתקינים גם מתקני אינסטלציה וחשמל לבנייני מגורים ומסחר, כמו מערכות מים, ביוב וביוב.

מערכות ביוב עירוניות, לעומת זאת, מורכבות מצינורות ברזל יצוקים גדולים, ובדרך כלל ההתקנה דורשת צוות של צנרת.

אינסטלטורים, צנרת, צנרת ומפטרי קיטור עובדים לעיתים יותר מ -40 שעות בשבוע והם זמינים גם בלילה ובסופי שבוע במקרי חירום. אינסטלטורים לעיתים קרובות נוסעים למקומות עבודה שונים כדי לבצע את עבודתם בבית, בבניין משרדים או במפעל.

הם מתקנים ומתקינים את הצינורות המספקים מים וגז

כמו גם מעבירים ומעבירים מים, גז וחשמל לבתים ולעסקים. לאחר התקנת הצינורות בבית, הם מתקינים מכשירים והתקנים ומחברים את המערכת לצינורות המים או הביוב. ברגע שהמערכת נאטמת, לחץ המים במערכת מתחיל לרדת כאשר מתרחשת נזילה, כמו צינור דולף או נזילת אסלה. אם מים עולים לראש צינור הגלישה, נדרשים התאמות ומכלולי שסתומי מילוי חדשים.

במקרה של קיפאון, יש להחזיק לפחות שני ליטר מים בקערת השירותים ולוודא שיש מספיק מים כדי לכסות את קצה הבקבוקון בקערה. אם לא, קחו מעט מים מהכיור או מהאמבטיה בכדי להניח על בריכת הצוללות שלכם, אך אל תשטפו את האסלה.

אם אתה מוצא את זה שחוק מאוד

ייתכן שתצטרך להחליף את המושב או להחליף את הברז כולו על ידי אינסטלטור. אם אתה עדיין שומע מים זורמים משידת המגירות כאשר המכל מתמלא לאחר ההדחה, תן לידית קצת להתנדנד ואז להפסיק את האסלה. שסתום המילוי אולי הכניס מעט מדי מים למיכלים, או שהשרשרת רפויה מדי, מה שגורם למכסה הדש להיסגר בטרם עת. כשאתה מתחיל לשטוף את האסלה שלך וכשהוא פועל, זה יכול להיות כי השסתום בפנים שחוק, סדוק או פגום.

אינסטלטור מקצועי יכול לעזור לכם בזיהוי חיובי של חלקים במערכת הספיגה שעשויים להועיל בעתיד

בחינה יסודית של כל הרכיבים המשפיעים על מערכת התברואה שלך מסייעת לפתור ולבצע תיקונים קטנים. אתה יודע מתי להתקשר לאינסטלטור, לקבל החלטות מושכלות ולהיות מוכן יותר במשבר.

חלק מ -25 הדברים הבסיסיים שאתה צריך לדעת על אינסטלציה

כגון העברת חדר האמבטיה לחלק אחר בביתך או עצירת שיטפון, יעזרו. בעוד שאחרים היו מבצעים את המשימות האלה בעצמם או מבצעים משימות גדולות יותר עבורך, התקשר לאינסטלטור עם 25 הנקודות מהרשימה הקודמת.

חלק מהמחוזות והשטחים מציעים תכניות להשכלה תיכונית המאפשרות לתלמידי בתי ספר תיכוניים להמשיך בקריירה כשרברבים

בעוד שרוב האינסטלטורים, צנרת ומתקני האדים מאומנים בחניכות, תוכלו ללמוד מיומנויות אלה על ידי השתלמויות לבד. אינסטלטורים מוסמכים (חיילים) מאומנים במהלך האימון ויכולים לצמצם את הזמן הדרוש להשלמת הכשרתם.

בעוד שהמתאמנים צוברים ניסיון

הם לומדים כיצד לעבוד עם סוגים שונים של צינורות וכיצד להתקין מערכות צנרת שונות ומתקנים סניטריים. להרכבת מערכת, אינסטלטורים גוזרים וכופפים את אורכי הצינור בעזרת מכונת כיפוף צינורות או על ידי עבודה עם קפיצים וסלילי פלדה.

חלק מהמתקנים הסניטריים מקובעים על ידי לוחות בטון ומוחזקים היטב בעפר שמאחורי הבית

כדי לברר אם אתה זקוק לתיקון יסודות ללוח בביתך, עליך לדעת תחילה כיצד תיקוני היסוד משפיעים על מערכות הסניטריות של הבית העוברות מתחת ללוח זה. לוח הבטון מכיל את כל חלקי מערכת התברואה שלך, אך לא את הצינורות עצמם.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן