ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת מאה שערים

אחרים מארה"ב היגרו למדינת הזהב, הארץ המובטחת, ואחרים מאזורים אחרים בעולם. בן אחד הוא שוטר בישראל, אחר הוא קבלן בנייה והשני עובד במשטרת העיר.

בנוסף

משקי בית במאה שערים דוחים את רוב הטכנולוגיות, כולל טלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים ואפילו גישה לאינטרנט. בתי קפה אינטרנט יש בשפע, אך לאנשים רבים אין גישה למחשב או גישה לאינטרנט בבית. תושבים רבים קוראים רק קומץ עיתונים המופנים לחרדים במדינה, ומתעקשים כי פשקביץ 'מציע מיידיות שאינם יכולים להגיע למקום אחר.

אף שתושבי מאה שערים אינם רוצים להפוך לאטרקציה תיירותית מרכזית, הצילום אסור והמבקרים מוזמנים להסתבך. המקומיים בדרך כלל סובלים תיירים ושומרים עליהם את העיניים, אבל יש בנים שזורקים אבנים וחלקם מתלבשים בצורה לא הולמת.

ההסתגרות בשכונה מודגשת על ידי שלטים גדולים בקצוותיה המבקשים מבקרים להתרחק אם הם לבושים בצורה לא צנועה

מאה שערים נוהגת בהפרדה מגדרית ואפילו יש לה קו אוטובוס פרטי משלה, קו האוטובוסים החרדי. כמו כמה קווי אוטובוס בירושלים, כמה רבנים ניסו להכניס הפרדה קפדנית בין המינים, כאשר החלק הקדמי והאחורי של האוטובוס מיועד לגברים ונשים. בניגוד לקווים אחרים המשרתים את מחוזות הרינגי, מקובל שגברים או נשים של הראי לא יושבים אחד ליד השני ומתנהגים בחלקים מסוימים של אוטובוס המסומן על ידי מין.

על העיר לאכוף את הכללים המגבילים את מספר לוחות המודעות שבבעלות העיר המציעים לוחות בכל גודל וגודל

למרות שזיהוי מקור ההודעות הלא חתומות יכול להיות קשה ופרסומים לא מורשים לא קשים, העיר שולחת צוות של ארבעה פקחים שיכולים להוציא קנס של 100 דולר אם הם ימצאו אותם.

הכרזות

הידועות בכינויו פשקווילים, מראות מה שנראה לפעמים כמו גוש ענק – עיתונים ארוכים התגלגלו ברחובות הצרים של השכונה. המדפסת הגדולה במאה שערים מספרת כי אלפי אנשים חולפים על פני הכרזות מדי יום בדרך לבית הספר, לעבודה ולפעילויות אחרות. יש קבצנים שיושבים שם שעות, מקשקשים בפחיות שנאספו ומציעים לתושבים אפשרות לעשות מעשים טובים.

חלה בודדת עומדת בתנור של מאפיית לנדנר ביום שישי אחר הצהריים, ועליה כתוב שמו של יצרנו מוש רוגובסקי. התנור, שתחילתו בשנת 1887, עדיין במצב המקורי ובמצבו טוב, אך המאפייה נותרה פתוחה ואופה כל יום שישי עד הצהריים.

החדר מלא נכבדים מקומיים וזרים שנסעו עם המלווים לאפות ארוחות בעצמם

כולל נשיא ארצות הברית, ראש עיריית ניו יורק וראש המטה של שגריר ארה"ב. לישראל. לצד חלה, עוגת פסטה עגולה גדולה עם קרמל פלפל שחור, יש כדורי קרפיון עלומים פרוסים, מוגשים קרים ומותיקים מעט. מאפיית לנדרנר מוכרת קינוחים שונים, חלקם גדולים מספיק כדי לברך ולהשתתף בתפילות בבית הכנסת, וחלקם קטנים מספיק עבור מי שכבר לא יכול להרשות לעצמם.

אל תחמיצו את סופגניות הג'לי העגולות והטעימות המכוסות באבקת סוכר. אפשר גם לקרוא למאפייה האטרקציה המרכזית בשכונה, והיא אפילו לא היחידה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן