ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת מזכרת משה

הרובע החדש נוסד לאחר איחוד העיר ומשך אליו סטודנטים, אמנים ואנשים מבחוץ. לקשישים הוצעו מענקים והלוואות שיעזרו להם להרשות לעצמם לתקן גגות דולפים וקירות סדוקים. משפחות צעירות רבות עברו לבתים גדולים יותר עם מתקנים מודרניים טובים יותר בשכונה. מאוחר יותר, האוכלוסייה העשירה עם יותר כסף החליטה להמיר את הבתים הישנים לדירות, בתי מלון, מסעדות ומתקנים מסחריים אחרים, כמו גם בתי אבות.

אלה שסירבו להתנצר ונשארו נאמנים ליהדות ראו עצמם מסובבים צוואר ולא נותנים להם להיכנס לבית הספר שלהם. עם הזמן חלקם עזבו את ספרד ואז רצו להצטרף לקהילה הוותיקה בכל מקום בו הוקמה מחדש, אך עד אז הם עזבו את ספרד.

באמצע הכיכר במזכרת משה נמצא מגרש כדורגל עם סימונים של הילדים שמשתמשים בו למגרשי הכדורגל שלהם

זה נקרא מדרכה מכיוון שהוא לא נמצא משני הצדדים ודומה למעשה לכביש צר ולא למכונית מכיוון שלמכוניות יש גישה אליו. בבית הספר יש שלט ישן שאומר בעברית: "רק ספרדים טהורים יכולים להיכנס לכאן. אדם אחראי על המפתחות לבית הספר והוא צריך לפתוח ולסגור אותו.

לפעמים תיירים מצליחים לעשות את זה את העסק שלהם

כדי להזכיר להם לנוח, כי בערבי סליחות ניתן לשמוע בבית ספר אחר באזור ויש תיירים רועשים שרודפים אחריהם. יש בוריקה שמחולקת לאנשי דאבוס והחבר'ה אחראים לנקות. בבית הספר יש רק שש כוסות, אז אתה לא צריך לרדוף אחריהן ולהפריע בערבים. ניסים נותן שש כוסות תה, שוטף אותם, וכשהגברים מסיימים הוא מוציא את הכוסות ונותן לששת הבחורים הבאים תה וכן הלאה עד לסיום הצדיקה וכל הכוס נשטפת.

אם אתה באמת רוצה להתרחק מחיטה, התרחק משיבולת שועל או משיפון, כי החיטה היא ללא גלוטן ולא ניתן לאכול אתה צריך לבחור בין שיבולת שועל לשיפון.

שזיפים הם כמו שזיפים מיובשים

אבל הם לא סופגים כל כך הרבה ש אוגר, אז הקפד להשרות אותם בסוכר. שלוש מארבע הדגנים מהוות אלטרנטיבות לפירות, כולן טעימות יותר והן עדיפות מבחינה תזונתית. ראשית, יש שלוש סיבות להעדיף צ'יה על פני פשתן: Get – a – Go Tastes טעים מכיל הרבה סיבים וחלבונים, כמו גם כמות טובה של ויטמינים ומינרלים. זרעי הצ'יה הם זעירים כמו זרעי שומשום ויכולים להשרות עד עשר דקות, צריך לטחון אותם לפני שאוכלים אותם כדי לשחרר את כל הטוב, שלישית, הם נשארים רעננים ומחזיקים יותר זמן, טובים יותר – טעים יותר ושומרים יותר.

הערת שוליים היא ששוק מוכר משהו חדש השנה – רימונים ורימונים נטולי זרעים – מאת שוק שולחן ערוך.

כמו זרעי פשתן

צ'יה היא מקור טבעי לחלבון, וזו חדשות טובות להיפוך תסמונת מטבולית וסוכרת. הוא ידוע כ"אם כל הדגנים "בגלל תכונותיו הקיימות ומכיל חלבון איכותי יותר מבשר. כמו Flx, גם הצ'יה מגיעה מכ -20 אחוז דגנים, אפילו קינואה, אך לא אגוזים או זרעים.

שיא אומר כי תמצית דלעת עשויה להיות מקור טוב לחלבון לאלו שכבר פיתחו סוכרת, כמו גם לאנשים הסובלים מתסמונת מטבולית והפרעות מטבוליות אחרות.

למצרים יש מספיק בעיות יציבות

והדבר האחרון שהיא רוצה הוא האחריות לשליטת חמאס – שתומך בעזה. אין שום הוכחה לכך שמצרים מתעניינת בעזה, וזה מספיק כדי להטיל ספק רציני בידע ובביטחון של בולטון. אני בטוח שההערות של בולטון תואמות את מה שאני כותב באופן קבוע, כלומר הרצון שמדינת ישראל תיעלם.

דוגמה אחת

היא מחקר שערך ד"ר דייוויד גלייבטר, פרופסור לתזונה באוניברסיטת קליפורניה בברקלי ועמיתיו. במחקר, מתנדביו של ד"ר גליזברגר נתנו ארוחת בוקר של דגני בוקר ממותקים המכילים את אותם קלוריות. ד"ר קינן נקט באותה תזונה גם בקרב אנשים שמנים שסבלו מכולסטרול גבוה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן