ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת מחנה ישראל

נולדה וגדלה בעיר הדרומית ביותר בחיפה, העיר השנייה בגודלה בישראל, תושבת טוסון, לאה קוביץ, נוסעת לראשונה בחייה למולדתה. בליווי אמה, לאה צפתה במצודה המפורסמת מהמרפסת של ביתה התל אביבי, בליווי קבוצת חברים ובני משפחה מעיר הולדתה. שילבנו את הבתים והעבודות של הישראלים בשטח הארץ כדי לחקור למה אכפת להם כאשר הצבעה לאומית שנייה קרובה.

אבל לא הרבה חרדים עברו להתגורר בחריש והותירו תושבים חילוניים עם תשתיות מאובזרות, הוא אומר.

הבחירות בספטמבר יחזור על נושא הנאמנות

כאשר עמיר פרץ, תושב שדרות, חוזר לראשות מפלגת העובדים. יש משמעות למתאם בין חריש ושקד: שניהם מתיימרים באופן חד-משמעי לאידיאולוגיות ימניות, ואת זיקתם הפוליטית ניתן לתאר בצורה הטובה ביותר באופן הבא. ככל שישראל נסחפת ימינה, הריש התקדם ימינה; ככל שישראל נסחפת ימינה ומתקדמת שמאלה, חרדי הצעירים באזור, במיוחד אלה בשנות העשרים והשלושים לחייהם, נאלצו לנווט באזור הערפילי בין המגזר החילוני לדתי. הם גם משקיעים אנרגיה רבה בשיווק; האוהדים שלהם משוכנעים שזה העתיד של הציונות.

מפלגות ערביות שזוכות ב -17 או 18 מושבים, שידרשו זמן וביקורים בכפר לא רק בזמן הבחירות אלא גם בחודשי הקיץ.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

חריש הוא בעל העלייה החיובית הגבוהה ביותר בישראל והוא גדל בקצב מסחרר, אך עדיין יש בה פחות מאחוז אחד מאוכלוסיית 1.5 מיליון איש ושיעור אבטלה גבוה, השנייה בגובהה במדינה. דוברי רוסית דוברי רוסית – מה שהופך אותה לאחת השכונות המגוונות ביותר מבחינה אתנית ותרבותית בישראל. הם חולקים גיאוגרפיה מקומית: הם סובלים מאותן צפירות רקטות, הם מסומנים באותו מרחק ממרכז ישראל, והם עוזבים את בתיהם לגור שם. אבל קח את כל זה וצריך לקחת מהם הכל: חסר תחבורה ציבורית, חינוך ציבורי ושירותים ציבוריים.

השימוש במונח "מעוז"

כדי למחוץ את השמאל הישראלי נראה כמו אוקסימורון, אבל המספרים מספרים סיפור אחר. לפני כמה שנים מצא חוואי באזור השרון בתל אביב ארבע ביצי יען, לפי הערכות כ -5,500 שנה. כשבדקתי את ההיסטוריה של היענים בישראל, גיליתי שאולי זה לא ממש נכון.

ביולי 1981 עברתי מביתי בפרבר תל-אביב בחיפה לעיר מעלה אדומים

רציתי יותר מקום ופתרתי את בעיית הדיור על ידי רכישת דירת שני חדרים בקומה השנייה של בניין הארץ. אחרי שקניתי את הבית, עברנו שוב, הפעם לבית חדש בקיבוץ יצחק, רחוב קטן בעיר העתיקה בירושלים.

הנחתי שהחובות שאספתי בישראל היו מסודרים ומכובדים

בדיוק כמו בדרום אפריקה. כל הזמן אמרתי לעצמי שזה קורס של שלוש שנים שעשיתי בחו"ל, ואם הייתי עושה עבודה כנה, הלקוחות שלי פשוט יתחילו להזרים. אבל כל מה שלמדתי בבית ומה שהיה מקובל בחו"ל לא עבד כאן בישראל. לא היו אזורים טובים כאלה בהודו, אז הנחתי שכל החובות שלקחתי לישראל צריכים להיות מסודרים ומכובדים, כמו בדרום אפריקה, אבל לא.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן