ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת מחניים

ג'ו וורזלבאכר, בן 34, מצא את עצמו בעמוד הראשון של הניו יורק טיימס ואילו השרברבים שלו הוזכרו 26 פעמים בדיון הסופי. ארבע שנים לאחר מכן, כוח התביעה המיוחד של ווטרגייט, שחקר את יחידת המשטרה הפנימית של הבית הלבן המכונה "אינסטלטור", האזין להקלטה של שיחתו של הנרי קיסינג'ר עם דניאל אלסברג, יועצו לשעבר של הנשיא ג'ורג 'וו. בוש, והאזין. לקלטות שיחותיו עם השרברבים. ביוני 1974 הוא ערך פגישה פרטית עם הנשיא ריצ'רד ניקסון ומזכיר המדינה ג'ון פ. קנדי, וסיפר להם הכל על דניאלה אלסברגר, על פי ספרו של בוב וודוורד ווטרגייט: הסיפור שלא סופר. הערותיו של קיסינג'ר הוקלטו במערכת הקלטות של הבית הלבן, יחד עם סדרת שיחות פרטיות אחרות בין קיסינג'ר לנשיא ניקסון.

המונח "אינסטלטור הבית הלבן"

הוא שם פופולרי שניתן לקבוצת אנשים האחראים על הקמת יחידת המשטרה הפנימית של הבית הלבן, פלומבריוס. לדוגמא, אדם בעל מומחיות במנהיגות כונה בתחילה "אינסטלטור", שלימים התקצר ל"אינסטלטור ". הקמפיין הרפובליקני של מקיין-פאלין השתמש בהמשך ב"ג'ו שרברב "כמטאפורה לאמריקנים מהמעמד הבינוני.

ההסמכה המקצועית הלאומית (NVQ) נותרה הצורה העיקרית של הכשרה בתברואה עד שנת 2008

אז הוחלפה על ידי מסגרת אשראי ההסמכה (QCF). בקנדה, דרישות הרישוי משתנות לפי מחוז, והמחוזות מאגדים משאבים לפיתוח מדריך תוכניות בין-מחוזי המפתח ושומר על תקני הכשרה לכל מחוז. אינסטלטורים בבריטניה חייבים להכשיר שנתיים לפחות ולפחות שנה הכשרה מקצועית.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן