ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת ממילא

הבלוגרית אליזבת פינקלשטיין היא מכורה עצמית "מכורה לבית הישן" עם תשוקה לשכלל בתים היסטוריים. הבית למכירה ממוקם בקומת הקרקע של בית ישן בשכונת ממילא שבאיסט וילג 'של ניו יורק.

מיקום זה הפך את ממילא למקום מעולה למסחר

שכן סוחרים וסוחרים רבים התאספו ממש מחוץ לעיר העתיקה. כשהבריטים הגיעו, זה כבר היה אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בירושלים ויעד פופולרי עבור תיירים. רוב פרויקטי הבנייה הסתיימו באזור והפכו אותה לאחת השכונות הנחשקות בירושלים, כך על פי הניו יורק טיימס.

הבית כולל 2 חדרי שינה ובאולם הכניסה לבית יש דלת ליד דלת הכניסה

שמונעת כניסת אוויר חם לסלון בקיץ. מים הפכו לחברים בחינם ב- LoopNet, המחפשים מאות אלפי נכסים במימון הבעלים למכירה ונכסים מסחריים אחרים, באמצעות מכירה או השכרה. בשל גודלו, אתה יכול להיות בטוח שתמצא נכסים רבים בבוואריה ברשת ב- EW נדל"ן.

רשת הנדל"ן האירופית

היא רשת של חברות נדל"ן שהוקמו על ידי החברות המובילות בשוק היוקרה האירופי. אנו עוזרים לקונים בינלאומיים מכל המדינות למצוא את העסקאות הטובות ביותר בנכסים שהם מוצעים ישירות. אם אתם מחפשים לקנות דירות בינלאומיות יוקרתיות, תהיה לכם גישה לרשימה מלאה של סוכנים המופיעים ברשימות הנדל"ן שלנו. מצא את בניין הדירות המושלם למכירה באזור העניין שלך באמצעות מנוע החיפוש המקוון שלנו וצוות המומחים העולמי שלנו.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לקידום מכירת נכסים באזור העניין שלך בבריטניה היא לכלול את מודעת "נכס בחינם – מכירה" ברשימות הנכסים שלך.

אם אתה רוצה את המרחב

אתה יכול להחזיק אותו ולהשתמש בו כהשקעה, אבל אתה צריך להבין אם להציע הצעה או הצעה. אתה יכול להיות בטוח שסוכן נדל"ן יראה לך את הבית על פי רצונך ותקציבך. סוכן הנדל"ן האידיאלי יציג בפניכם נכס הגון ואמין ויהיה מו"מ על המחיר בשמך. אם אתה קונה בית בשלב זה, זה יהיה לטובת בעל הנכס, משפחת הבעלים והקהילה המקומית.

גלה את בית החלומות שלך בעזרת סוכן נדל"ן מקומי, סוכן נדל"ן מקומי או מנהל נכס בקרבתך.

בן-יהודה מפנה עורף למוזיקאי הרחוב מכל רחבי העולם, המציעים מוסיקה באופנבך, קרליבך וכל מה שביניהם. זו חוויה ייחודית, אך זהו גם אחד המקומות הפופולריים ביותר בעיר עבור חובבי מוסיקה ותיירים כאחד.

בלייקווד תמצאו בתים במחיר של 350 עד 500 דולר

מבתים קטנים שהוסבו לבניינים חדשים ונכסים חדשים, חלקם תמורת 1.5 מיליון דולר ואחרים בפחות מ -200 אלף דולר. ישנן מספר אפשרויות המוצעות למכירה בחבילת הבית והאסם ההיסטורית, הכוללת הרבה עבודות לבנים קוליות זמינות הכוללות עבודות עץ מקוריות, לבנים, אבן, לוחות עץ ואפילו כמה פיסות עץ. הוא כולל כל דבר, החל ברפת ועד בית, כולל מוסך, מטבח קטן, עליית גג וסלון גדול, כמו גם בית הארחה.

העיר ירושלים מחולקת לשתי שכונות סמוכות, העיר העתיקה ורובע ממילא, עם אוכלוסייה כוללת של כ -1.5 מיליון תושבים.

אם אתם מחפשים בית חדש ברובע ממילא של לייקווד, אחת השכונות המבוקשות בעיר, שוק הנדל"ן עם נוף לאגם הוא חיית נדל"ן.

Castleist הוא אתר שמגלה טירות למכירה בסקוטלנד, וזהו שוק ביתי היסטורי שאוצר מציג כמה מהטירות היפות וההיסטוריות בעולם, כמו גם בתים היסטוריים בארה"ב ובקנדה.

בית מודרני מוכר בתים יוצאי דופן מכל הסוגים, כולל כמה מהבתים היפים וההיסטוריים ביותר בארצות הברית ובקנדה. ישנן מספר תקופות בהן ניתן למכור נכסים, כולל סוף המאה ה -19 ותחילת המאה ה -20, כמו גם תחילת המאה ה -21 והזמנים המודרניים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן