ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת מעלה הזיתים

באשר לדירה שלי, אחרי שביקרתי בדירות רבות, מצאתי את עצמי באמצע אחת מהן והודיתי לאלוקים על כך. לגבי הדירה שלי באיסט וילג 'בניו יורק, במהלך ביקור לאחרונה באזור כשביקרתי בדירות רבות. על הדירה: לאחר שביקרנו בחלק ממנה מצאנו את עצמנו בדירה עם כמה אנשים נוספים, אחד בחדר יחיד, והשניים האחרים בדירות שני חדרים.

השותף השלישי לחדר התחתן עם אישה שהתגוררה בעבר רחוב וחצי מאיתנו, אך הוא שכח להתחתן איתה, וכעת הם נשואים וחיים בלוק – וחצי משם.

אנו עוזבים את פארק פעמון החירות בירושלים בשעה 10 בבוקר ויוצאים לגבעות פסגות המלכותיות

שם נשמע נאום קצר של הרב יצחק יוסף, יו"ר הכנסת. לאחר מכן ניסע לגוש עציון ונעצור במקום בו נחטף ונרצח עזרא שוורץ. בשעה 14 בצהריים נעבור בצומת גושינג עטש ציון ונאכל ארוחת צהריים במסעדה בפאתי ירושלים, כמה רחובות מהר הבית. לאחר מכן אחזור לירושלים, שם אוכל לטעום יין ואקשיב לרב שלמה בן שמואל, אחד הרבנים המפורסמים בישראל.

אסתכל על יצירה מונומנטאלית פנטסטית, מגולפת מאבן הר חטים בהר הזיתים. אני אעשה הכל כדי לראות את זה ואז אחזור להר הבית לביקור קצר אצל הרב יצחק יוסף.

אני מדבר גם על קבר זכריה ועל העובדה שנותרו היום שני קברים של שני אנשים

שהיו חלק מבית הכנסת של הורבה שנבנה מחדש במאה ה -19. דיברתי גם על קבריהם, הנמצאים בקבר זכאריה, וכיצד נותרו כעת עם קבר בקברו של הרב יצחק יוסף, שהיה אחד משלושת הרבנים האחראים לבניית בית הכנסת הורגדה.

שכחתי ללכת לקברים של רבי יצחק יוסף ואשתו, ולקברי זכריה וזבולון, אבל אני בטוח שאחזור לזה בתרומה עתידית.

היכנס לאתר משרד החינוך מיסרד החינוך או התקשר אליהם או שלח דוא"ל למידע נוסף על התוכניות והשירותים שלהם. היכנס לאתר האינטרנט שלהם או שלח להם דוא"ל או התקשר אליהם בטלפון 1-877-788-5555 או שלח אותם בדואר או בפקס.

האינסטלטור נכנס רעול פנים עם זקנו הארוך ואמר לי במהלך השיחה שהוא כתב מכתב ורוצה אחד

הייתי זקוק לאינסטלטור, אבל הוא היה זקוק לי אז רשמתי אותו והוא חזר כעבור כמה ימים והסתיר את זקנו הארוך יותר. במהלך השיחה האינסטלטור יצא רעול פנים ואמר לנו שהוא כתב ספר, אני רוצה אחד, רשמנו את כולם.

טובה סיפרה לי על המדוזה הענקית (מדוזות) על החוף

והודיתי לאלוקים על נגיסת מים לאחר שראיתי את הדגים ונהניתי לקפוץ לגלים. טובה מספרת לי על מדוזות ענקיות (ג'לי) על החוף, אבל ראיתי את הדגים והודיתי לאלוקים על הנגיסה מהמים לפני שצניחתי לתוך הגל.

אחרי שיצאתי מההסגר, הקפדתי ללבוש מסכה בכל מקום ובאמת הערכתי את החופש שלי. אחרי ששוחררתי מההסגר אני חובש מסכות בכל מקום, אבל אני מעריך את חירויותי מאוד.

אם מים נשפכים לחלל המגורים שלך

זה יכול להיות קשה למצוא אינסטלטור, וזה גם עבודה טובה לעשות מראש. היפטר מריחות רעים: יש ניקוי ביוב רגיל שמסלק את הריח הרע מהביוב. אם אתה מוצא את האינסטלטור הטוב ביותר עכשיו, יש לך מספר מוכן במקרה חירום. צרו קשר עם המשרד שלכם כדי לברר פרטים נוספים וקבעו פגישה עם אחת מחברות האינסטלציה המקומיות בשכונתכם או בעיר שמסביב.

אלוקים פועלים בדיוק כמו במקומות אחרים בעולם, כמו אירופה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון. אלוקים פועלים לפחות פעמיים בשבוע, ולעיתים לעתים קרובות יותר, במדינות כמו סין, הודו ויפן.

הלכתי לכותל ולקחתי שוב את האבנים שזרקו הרומאים כשהרסו את המקדש לפני כל השנים

בכיתי כשהגעתי לשם כי היה ממש חם במסכה שלי והצלחתי סוף סוף להגיע לדבן. ואז עליתי למעלה וסיימתי את המסע בעדים לשבעה – הגיבורים הישראלים, החיילים הישראלים.