ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת מקור חיים

החל מה- 25 במאי 2020 ועד ספטמבר 2019, ישיבת מקור חיים (YMC) פתחה את שעריה למחזור ה -9 הראשון. מאז 2007 מציע בית הספר תוכנית בה מספר תלמידי YUHSB מבלים חצי סמסטר ב- MakorChaim ואז חוזרים להמשך השנה, בעוד שחלק מתלמידיהם מבלים עם תלמידי YYMC. התוכנית כוללת כ -25 סטודנטים זרים המתגוררים ולומדים במקורשים במשך כחודש, וארבעה סטודנטים ממק או חי היוצאים לחו"ל למשך 5-6 שבועות תמורת 5-6 דולר לשבוע.

מטרתה של תכנית זו

היא להעניק לסטודנטים הזרים בעבודת השם תחושת ציונות ורוח חיים פשוטה. הפילוסופיה החינוכית של הישיבה היא זו שמעודדת תלמידים בודדים להצטיין בתחומים להם דואגים. עם זאת, אנו מעודדים כל תלמיד למצוא את דרכו ללימוד תורה, ואנחנו נהיה מוכנים להציע סיוע לכל תלמיד הזקוק לעזרה נוספת. מגוון הזדמנויות זה מעניק לתלמידים את האפשרות "למצוא את הטוב ביותר עבורם" ומאפשר להם לפתח דרכים משלהם ללמוד את התורה.

מרכז ליון ליהדות מתקדמת (אחוזה) הוא קהילה רפורמית שכונתית משגשגת בישראל, יחד עם חד"ש. רמת השם, בית הכנסת, שוכן בבניין קטן בקומה הראשונה בבניין ומשמש מרכז קהילתי לבתים שהושלמו לאחרונה בעבודת השם ובשכונות השכנות.

בית הכנסת מאכלס ילדים עם צרכים מיוחדים ועורך מגוון שירותים, כגון לימוד תורה, לימוד תורה, תפילות וקריאת תורה.

עולים

שעבר מאוחר יותר לירושלים, נולד בקיבוץ כפר עציון, ואף ישראל שינתה את שם משפחתה משטיינזלץ ל"אפילו ישראל "בשנת 1991 בעצת אדמו"ר מליובאוויטש. הוא חזר להוריו ולאחיו באוניברסיטת ירושלים למשך כמה שנים והתגורר בקמפוס זמני סמוך, שם התגורר שנתיים לפני שעבר למעונות בקמפוס.

הרב שטיינזלץ הקים את מקור חיים בשנת 1984 עם הרבנים מנחם פרומן וישיבת שגר, אותם המשיך עד לפטירתו בשנת 2009 בגיל 65. הקהילה התערערה ממותו של הרב יצחק זלמן, בנו של האדמו"ר. חוק, בתאונת דרכים בשנת 2010.

ניתן לראות זאת בתכנית הלימוד הייחודית לתלמוד שהישיבה מציעה לתלמידיה

וזה הזמן בו התלמידים יכולים ללמוד את מה שליבם חפץ. בבית הכנסת מתקיימים שבת קבלת שבת ותושבים רבים בשכונה משתתפים ביום כיפור ובימי קודש אחרים כמו פסח ושבועות. רבים פיתחו אהבה והערכה עמוקה לתורה באמצעות לימוד התורה, שאיתם הם חשים חיבור ייחודי. המאמינים מתקבלים בברכה ומחוברים לבית הכנסת ולארגונים וארגונים מקומיים אחרים בסביבתם.

הרב טאובס מציג את התוכנית כסקירה על מה שכבר ידוע, שאין בו ידע חדש. רבנים אומרים לנו שהתורה ניתנת לנו על ידי אש שחורה ואש לבנה, אך איננו מאושרים כחוק.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן