ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת נוף ציון

הדירות מיועדות למשפחות גדולות עם שטח מגורים קטן של עד 120 מ"ר, בציפייה לביקוש רב של קונים אורתודוכסים. הרוכשים הם בעיקר אנשי מקצוע דתיים – רופאים, עורכי דין ורואי חשבון – המתגוררים באזור עם משפחותיהם. אך עבור הפזורה הדתית שומרת מצוות, הסיכונים הפוליטיים עולים על היתרונות של דיור בטוח ובמחיר סביר באחד האזורים הנחשקים בישראל.

עורכי דין של שני בעלי הקרקעות ערערו לבית המשפט העליון נגד פרויקט הבנייה

אך מנכ"ל דיג"ל, דרור קווה, טוען כי כל חשש שהוא יכול להשפיע על אמנת השלום עצמה הוא בסך הכל ניסיון ליצור מחלוקת. הוא גם מתלונן כי נוף ציון השיג אישור לבנות בניינים של חמש ושש קומות, אם כי הם מוגבלים לשתי קומות.

באופן זה

פרויקט הדיור עמד באתגרים משפטיים בטענה שהוא מפר את דיני הקניין הפרטי ואת חוקת ישראל. נוף ציון הוא, לדבריו, "מהנופים היפים בעולם" ועולה הרבה פחות מפרויקטים אחרים. הוא גם אומר שנאמר לו שהדירות שוות מיליוני דולרים וכי חלקן שוות חצי מיליון דולר.

האמריקנים שקנו את נוף ציון לא הבינו היכן הם משקיעים את כספם וכי הם הוטעו בכוונה

100%. עדיין קיים קמפיין שיווקי המלווה את בניית פרויקט הדיור ואת קמפיין הפרסום הנלווה בתקשורת. פרויקטים כמו נוף ציון הם חלק מתנופת נדל"ן גדולה יותר בירושלים, שמונעת בחלקה הגדול על ידי רוכשים זרים המבקשים להשקיע בכלכלה הישראלית ולרכוש דירות. מספר המשקיעים הזרים שקונים נדל"ן במחירים של 1.5-2 מיליון דולר למ"ר ומעלה זינק בשנים האחרונות, כך עולה מנתוני מכון הנדל"ן בישראל. אחת הסיבות העיקריות לגידול בהשקעות הזרות בשוק הנדל"ן הישראלי היא כי יזמי נכסים כמו הבורסה לניירות ערך בתל אביב, מפתחת הנדל"ן לנדמרק נכסים בע"מ, מתמקדים ברווחים ולא בפוליטיקה. – מחיר מטר רבוע בנוף ציון עלה השנה מ -330 דולר ל -440 דולר, על פי נתוני מכון הנדל"ן בישראל. בינתיים מחיר מס 'ציון הוא כשליש מהמחיר הממוצע של דירת שלושה חדרים בירושלים הוא 3,000 דולר למ"ר. המחירים עלו בשנים האחרונות בעד 40 אחוזים, מה שמוביל ישראלים רבים מהעיר בחיפוש אחר דיור בר השגה, כך על פי מכון הנדל"ן.

הבנייה כבר החלה בנוף ציון

והפרויקט ממוקם משני צדדיו בצמוד לבתים בג'בל מוכבר. דרך הגישה הורחבה והשתפרה, נשתלו עצים, פארקים ירוקים, ספסלים ושבילים יעשירו את הנוף, ו"טיילת "מטופחת תשתרע עד לאזור ג'עבארה, על פי הודעת רשות ירושלים. .

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן