ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת עזרת תורה

חזרה לדרום אפריקה הייתי אינסטלטור במתחם עסקים שכלל מלון, סופרמרקט ומספר עסקים אחרים ברובע העסקים המרכזי בעיר. הגעתי לישראל בגיל שלושים ואני אינסטלטור בהכשרתי, אבל אני עובד בתחום הזה כבר עשר שנים, בעיקר כמשרה חלקית.

הרב ריף לקח רכבת ונסע ברכבת לכפר זרעת תורה

כפר קטן במזרח המדינה. הוא נסע מזרחה בליווי אשתו ושני ילדים צעירים, כולל ילדה בת שנתיים. הרב ריפסטוק לקח את בתו וחתנו לזרט תורה ביום הראשון לטיולו. ככל הנראה, דודו הודיע לו כי לקמדן יש פתח לבית ספר בקהילת בני ישראל, שלכאורה היו בו שמונה רבנים לפני שהרב ריף הגיע. הרב המסוים הזה היה חתנו של אחד מחברי ארגון הרבנים הבולט ביותר של קמדן, האיגוד ליהדות רפורמית.

הרב התחתן עם שתי נשים

אחת מהן אנה סילברמן, שהתחתנה עם אינסטלטור בן 29 בשנת 1918, שהקימה עם בעלה ברינג רוס את רוס אינסטלטורים וחימום בנייה. משפחת רוס התגוררה ממש מעבר לפינה מהתלמוד תורה, עשתה עבודות אינסטלציה והייתה חברה באיגוד היהדות הרפורמית ובקהילת בני ישראל במשך שנים רבות.

הוא שאל את הרב הרב חיים בריסקר אם לא ישקול את העניין החדש שלו בישיבה שאינה מבוססת על מסורה.

אחד הפרויקטים של רב לנדאו היה הקמת ישיבה באוניברסיטת קליפורניה

סן דייגו, והיה גם הקמת המכון הישראלי לטכנולוגיה בסן פרנסיסקו. הרב ריף היה בנו של רב בישראל וביצע את תפקידיו בקהילת שבת אברהם שומר שבת, הידועה גם בשם רחוב ליברטי שול, וכן כחבר בוועד המנהל. הוא היה משתתף פעיל במגוון תוכניות לישראל במימון משרד החוץ האמריקני וההקדשה הלאומית לאמנויות מאז שנת 1915.

הבניין מוכן לאזעקות שווא

והשמחה נחגגת בעיטור גדולי חסיד מניו יורק. ישנן גם תוכניות לבניית בית כנסת חדש באזור, ככל הנראה באתר דרך חופש שול העתיקה. אם נלך באותה דרך כמו כולל כולל ראש, יהיה לנו גם את חלקנו ההוגן של החברים. , והוא זכה להתקבל כרב הראשון של שבת בני אברהם שומר, כמו גם כחבר ההנהלה.

בין השנים 1854 עד 1892

הוא הוביל שליחות למה שהיא כיום בלארוס והוביל להקמתו של בית הכנסת הראשון במדינה, הקהילה בני ישראל בקמדן, ניו ג'רזי. הוא נבחר לרב המוערך ביותר בכל הזמנים על ידי הרב קמדן וככזה היה מעורב בפרויקטים הראשונים שלו. הוא זוכר בית ספר תיכון ומכללה לרבנות המנוהלת על ידי סאות 'בנד על שמו.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן