ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת עין כרם

מיליוני אנשים מבקרים בישראל מדי שנה באחת מאתרי התיירות הפופולריים בעולם: שכונת עין כרם בירושלים. המוני ישראלים נוהרים אל מרכז המוזיקה טארג בכדי להשתתף בקונצרטים, לטייל בשבילי ההרים הצרים למנזרים היסטוריים, לאכלס מסעדות מוזרות או להישאר ללון בצימר שזה עתה נפתח.

כדי להגיע לעין כרם, נסענו לכפר הסמוך אילת, דרך קטנה המתפתלת ביער ירושלים ואז פנינו שמאלה לנסיעה צפונה לכיוון ירושלים. מדרום לכפר נמצא קמרון בעל היסטוריה ייחודית משלו, הר הבית. עולי רגל קתולים, אורתודוכסים ונוצרים המבקרים במקום רואים בו קדושה וממלאים את בקבוקיהם במי מעיינות. סיורנו בירושלים סוכם בביקור באתר קדוש אחר בשכונה: "כרם" (מבוטא גם כקרן, אך נכתב בעברית "נשכח" או "נשכח").

הגבעות שמסביב, המנוקדות בעצי זית וברוש, מעניקות לעין כרם תחושה רוחנית, ואם תהיה בהשראת האמנית רות, או אם תקבל השראה ממנה, יהיה לך טוב.

כרם הוא אחד הכפרים הערבים המאוכלסים הבודדים ששרדו את המלחמה, ורוב הבניינים שלמים. זו גם עיר עסוקה מאוד עם 4000 תושבים, מה שהופך אותה לעיר השנייה בגודלה בגדה המערבית אחרי ירושלים.

בפרט

היא מציעה מסעדות רבות עם אפשרויות כשרות מוגבלות, אך האזור משך אליו גם מעריצים קבועים יותר. מחירי הנכסים עלו, משפחות צעירות ממעמד הביניים עברו להתגורר, ואנשי מקצוע צעירים מהגדה המערבית וממזרח ירושלים עוברים לגור. ברחוב עין כרם תמצאו מספר מסעדות, ברים, חנויות, בתי קפה ואפילו כמה מלונות. .

בנוסף למסעדות שהוזכרו לעיל

יש בעין כרם מספר בתי קפה, ברים, חנויות, מסעדות ואפילו כמה מלונות. אם אתם מתכננים שהייה ארוכה של לילה או סוף שבוע, זה אידיאלי עבור מקומות אירוח נוספים בפאתי ירושלים. זה יכול להיות טיול של חצי יום או סוף שבוע שלם, או אפילו יכול לשמש בסיס לשהייה שלמה בירושלים. כך או כך, זו עיר קטנה שעדיין יש לה הרבה מה לעשות, וגבעות ירושלים עדיין מציעות נופים יפים של העיר כולה, כמו גם נופים נהדרים של תל אביב.

עין כרם הוחזר לבתים ולצריח ערבים, הוא אחד המקומות הציוריים ביותר בישראל. בציור אחד נראים שני מלאכים מרחפים מעל השכונה האידילית השוכנת בגבעות העיר העתיקה בירושלים, כמה מאות מטרים בלבד מהר הבית.

מומחיות של כרם

היא גידול גפנים, וכפי שמרמז השם "Spring Vineyard", פירושו Spring Vineyards, המשקף את מעמדה של העיר כעיר מייצרת יין במזרח התיכון. ב"המסע לכפר הקסום "עמירב מציינת שהוא מכונה" כפר האל "(או אולי ככה זה נקרא) וישמש כמיקום לפרק הבא בסדרה" כפר מכושף ", שישמש אוויר בסוף אפריל.

תימנים פורחים – בתים מעוטרים באביב כדי להימלט מהפוגרומים הערביים שברחו לישראל עם משפחותיהם וילדיהם.

מה שהאבא סאלר תמה היה מה שהוא מצא ומה היה רדום בספרייה הפרנציסקנית מאז שהוציא אותו

הוא בחן את המקום – חור מטויח בקירו – וגילה שהוא מחובר למקלחת כשרה או טקסית מתקופת בית המקדש השני. שרידים של חלק דרומי של המרפסת מצביעים על כך שראשיתה במאה השנייה לפני הספירה ", אמר.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן