ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת עיר דוד

מסלול העלייה לרגל העתיק בעיר דוד היה אתר התגליות הארכיאולוגיות הכי מרעישות שהתגלו בירושלים מאז הקמת ישראל.

לפני כמה שנים גילו הארכיאולוגים רוני רייך ואלי שוקרון מנהרת ביוב

ומטהר ביוב נכנס לכל בית במערכת הביוב בעיר כדי למצוא ולנקות את צינורות הביוב הסתומים. אם אתה רוצה לבדוק את הכישורים של האינסטלטור אליו אתה מתקשר, אתה יכול ללכת למשרד האינסטלטור של עיר דוד בקומה השנייה של הבניין שלך. לאינסטלטורים יהיו כישורים וכלים לתקן או להחליף צינורות ביוב סדוקים או סתומים. תוכלו גם לבצע תיקונים והחלפת מחממי מים, כמו גם לתקן צנרת ביוב ומחממי מים בביתכם.

אתה יכול גם לפנות לאיגוד הבניין המקומי שלך לקבלת ייעוץ

לשאול את שכניך באילו אינסטלטורים הם השתמשו בעבר, או ליצור קשר עם מחלקת האינסטלציה בעיר דוד. האינסטלטור המקוון שלכם יעזור לכם לפתור את בעיות האינסטלציה שלכם וייתן לכם כסף וטיפים בכדי לשמור על מערכת הצנרת בצורה עליונה. אתה יכול גם לדבר עם מומחה אינסטלציה באינטרנט ולקבל את הייעוץ הנכון לצרכי האינסטלציה שלך.

אם אתה רק רוצה לחבר ניקוז או לתקן שירותים דולפים

רק אינסטלטור מוסמך יכול לעשות את הפרויקט בשבילך. אמנם אתה עלול להתפתות לשכור אינסטלטור בתעריף נמוך יותר, אך בסופו של דבר אתה עלול לשלם יותר עבור תיקונים בצנרת עד לסיום העבודה. עם זאת, אם ברצונכם לחסוך כסף בפעם הבאה שתזדקקו לשירותיו של אינסטלטור, כדאי לתכנן מראש.

יתכן שתצטרך להזמין אינסטלטור מורשה שעושה יותר מאשר לחבר צינורות

להתקין ברז חדש או להתמודד עם שירותים דולפים. ישנם המון משתנים ושיקולים בכל הנוגע להתקנה ולתיקון צנרת, לכן חשוב ליצור קשר יותר כאשר מחפשים אינסטלטור להשוואת תעריפי שעות ושירותים. ככלל, שזיפים מקצועיים, מוסמכים ובעלי ביקורות טובות של לקוחות, דורשים מחיר נמוך יותר מאינסטלטורים זולים, אשר חסרים את הניסיון והידע הדרושים לתיקונים איכותיים. לאינסטלטור מנוסה יהיו הכלים והקלות להתמודד עם פרויקט הצנרת הבא שלכם.

אתה משלם כ- $ 500 עד $ 800 עבור תיקון נזילה בשירותים ו- $ 1,500 עבור שירותים, כיור, אמבטיה או 3 ברזים במקלחת. תא המטען של צינור המים צריך להיות תחתון של 3 – 4 אינץ 'ואת האסלה על 2 – 3 אינץ'.

אם לשסתום הסניטרי המכני יש חוט חיצוני, חבר מתאם נקבה ליציאת ה- T. אם יש לו חוטים נקביים, דבק את המתאם הגברי למחבר חתיכת T והדבק אותו לפותח האוורור הנשי.

עליך לדעת מה היקף הפרויקט

כדי להבטיח שהשרברב שלך כשיר לטפל בבעיות אלה. אתה תמיד קובע את מדינתך ואת תקנות התברואה המקומיות שלך, אך מרבית תקנות התברואה הממלכתיות או המקומיות אימצו את תקנות התברואה IPC ו- UPC. מצבכם משתנה במהלך בדיקות האינסטלציה, לכן עליכם להתקשר לאינסטלטור הטוב ביותר באזורכם בכדי לקבוע אם יש להחליף את ווסת הלחץ.

מערכת תברואה מתפקדת חייבת להיות מסוגלת לפרוק כראוי כך שצינורות הניקוז יוכלו לאסוף מים לכיורים ומקלחות

קוד השרברבים בניו יורק מווסת את אוורור הצנרת, ורוב קודי התברואה דורשים פתחי אוורור במערכת הצנרת שלכם הרבה מעבר לקו הגג.

אינסטלציה וצנרת ידועים גם כפתחי אינסטלציה ואוורור, וצינורות ניקוז מסירים מים ופסולת מביתך. חצר פנימית – צינורות ביוב, כפי שהם ממוקמים בחצר שלכם, הם גם המקום בו בטוחים בורחים מהביוב וגזי הביוב.

אם פיר ביוב מלא בפסולת

אינסטלטור יכול להסיר אותו בעזרת תופס מיוחד. בדיוק כמו נחש אינסטלטור, ניתן להכניס צינור לצינור האוורור כדי לשחרר צינור סתימה שאינו חזק מספיק כדי להחזיק מים. אינסטלטור מעולה מציב רף גבוה לאיכות שירותי האינסטלציה בעיר דוד ושכונותיה. חמושים בידע על עבודות האינסטלציה שיש לבצע, תוכלו להשתמש במרפסת כדי לחפש אינסטלטורים מנוסים באזורכם.

טקסס

היא מהשורה הראשונה בכל הנוגע לשירות, למחיר סביר ואומנות. מעל 1000 חברים חזקים, אנו פועלים להגנה על זכויותיהם של גברים ונשים בקהילה שלנו ועבודתם. מחברות הסבה ועד שיפוצניקים, אינסטלטורים, חשמלאים, נגרים ועוד רבים וטובים.

אם יש לכם דוד מים חשמלי, לאינסטלטור שלכם תהיה רשימה של שאלות שיש לענות עליהן כדי לפתור בעיות. אם יש לך בעיות עם מחממי המים שלך או בחר בדגם חדש, מוטב שתתקשר לאינסטלטור מקצועי.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן