ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת עץ חיים

חלק מההיסטוריה של בית הקרח, אומרים השכנים, נבדקת על ידי המשרד לפיקוח על נכסי חוץ של משרד החוץ, הכל בגלל מה שמכרז במכירה פומבית. תמונה של סניורה סנטקרוז שהושגה על ידי שירות הביטחון של קולומביה מראה עקרת בית עשירה בשנות ה -50 לחייה שנראית בדיוק כמוה. שני עדים המאשרים את דמותה הם סמואל שיין, סוכן ביטוח המתגורר בשדרות קנווד 1488; הרמן נטאל, סוכן המתגורר בשדרת ווילדווד 1540; ודוד לפקוביץ, סוכן נדל"ן שהתגורר בשדרת לנגהם 1216. שני העדים המאששים את דמותו היו סוחר שמואל "שיין" שיין, המתגורר בברודווי 1026, והרמן "סמואל" ננטל, בנו של הרמן, גיסו של סמואל – וסוחר בעת מותו.

משפחת רוס ביצעה את עבודות האינסטלציה לאורך מספר שנים, על פי המשרד לבקרת נכסי חוץ (OFA) של משרד החוץ.

כישורי הבנייה של וולנר הועילו כאשר עזר לבנות את ביתו ברמונה בדרך העפר בין בוורלי לקלבו

לדבריו, הוא התקין את הצנרת לבית אותו הוא חולק עם אשתו ושני ילדיו. אך הבחין כי בית נוסף נבנה בסמוך וביקר באתר הבנייה, שם דיבר עם המאבטח ששמר על הנכס.

ככל הנראה הדוד הודיע לו כי לקמדן יש פתח לבית ספר לקהילה ישראלית שיש בו לכאורה שמונה רבנים לפני שהרב ריף הגיע

ישראלי, השרברב, גבה מאוחר יותר מהרב בין 1 ל -5 דולר בגין שירותים הניתנים. הקצין הגיע לשמוע את דבריו של ישראל רייף כאשר הבחין בשני גברים בבית, אחד עם מצ'טה ביד והשני עם מקדחה חשמלית.

הרב התחתן עם שתי נשים

אחת מהן אנה סילברמן, שהתחתנה עם אינסטלטור בן 29 בשנת 1918 שהקים את רוס אינסטלציה וחימום עם אביו ברינג רוס. משפחת רוס התגוררה ממש מעבר לפינה מהתלמוד תורה ובמשך שנים רבות הייתה גם בבעלות קהילת בני ישראל בגבעת שרי, בית כנסת באותו בניין. בסוף שנות השישים המהלך גרם לקהילת הבנים הישראלית לעבור לבניין חדש בצ'רי היל.

הרב ריף לקח את הרכבת לעיר ניו יורק ולקח עבודה כשרברב במשרד משרד התחבורה בניו ג'רזי. בקיץ 1967 נסעו הוא ואשתו מזרחה בליווי בנו וכלתו הרב שלמה ובתו יעל ושני בניהם דוד ודוד.

לארי הוסיף כי וולנר מילא את פרטי ביתם שלהם לאחר ששיתף את הידע עם בעלי בתים קודמים. הם פרסמו מודעה בעיתון של רמונה והגיעו עם יותר אנשים ממה שציפו.

זה היה ביקור באחד הבתים האלה בשנת 1979

שבמקור הפנה את תשומת ליבו של אלכסנדר בלארק לסנטקרוז. תוך שלושה אחר הצהריים הוזמן מעצב הפנים ההמום להלבנת הון. משפטו, שמתחיל ב -2 בפברואר בבית המשפט הפדרלי בברוקלין, הכניס אותו ואת פלצ'יה לעולם נדיר. Unanue ירה בפרס של 50,000 $ ש- SantACruZ הניח על ראשו, אך לא לפני שהוזמן.

תנועה שמרנית ביהדות המייצרת פרשנויות תורניות בעברית ואנגלית או בהפטרות

עץ חיים הוא אחד מארגוני הרבנים הגדולים והמשפיעים בעולם עם יותר מ -1.5 מיליון חברים ברחבי העולם. הוא מתורגם לאנגלית, עברית, צרפתית, איטלקית, ספרדית ושפות אחרות, כמו גם לאנגלית וצרפתית.

סנטקרוז עצמו הראה זיקה לעיר ניו יורק, ולרר חלק אתו את ארוחת הצהריים מדי פעם כשעבד אצל שופט במחוז המזרחי. בשנת 1992 הוא כיהן במשרד עם פרקליטות ארה"ב במחוז הדרום של ניו ג'רזי במנהטן.

אביו של הריפס

הרב ישראל ריף, דרש לשוחח עם המפקד כדי לנהל משא ומתן על שחרור בנו מהכלא. בזמן שהוא עשה עבודות אינסטלציה רבות בביתו, פנה אל סבו ישראלי רוס. רב שטען שיש לו שטר לתיקון הצנרת לאחרונה. הרב הזה היה במקרה בנו של עו"ד ארה"ב לשעבר במחוז המזרחי של ניו ג'רזי. לזכרו הוא כינה את בית הספר הרבני שלו, חב"ד סאות 'בנד – המנהל גם בית ספר תיכון וגם מכללה לרבנים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן