ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת פסגת זאב

בשנת 1964 עבר ה- VTP מקמפוס הזיתים של LWF לחלק הצפוני של ירושלים, שם הוא פועל עד היום. בסתיו 2004 התווסף קמפוס שני בעיר רמאללה והוא החל להציע תוכניות חניכה לשלוש שנים בנגרות ובעבודות מתכת. בשנת 2012 היא פתחה את מרכז ההדרכה הראשון במשרה מלאה במרכז העיר רמאללה. זה התחיל באחוזת תעשייה ברמאללה והציע הכשרה במספר מקצועות, כולל נגרים, חשמלאים, עובדי מתכת, רתכים ומהנדסי חשמל.

מקצועות אלה נלמדים לבוגרי VTCR ותוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מיומנויות

כגון נגרות, חשמלאי, עובד מתכת, רתך ומהנדס חשמל. שיעור ההכשרה של הסטודנטיות גדל, כאשר מחצית מהסטודנטיות מועסקות באותו מקום הכשרה ומחצית הסטודנטים באותו מקום הכשרה. נגרות עוקבת אחר דפוס דומה למקצועות אחרים מבחינת שיעור התעסוקה של גברים ונשים. למרות ששיעור התעסוקה אצל נשים נמוך יותר, התרשימים הבאים, כפי שהם מראים, תואמים את סך התעסוקה של גברים בכל המקצועות למעט נגרים וחשמלאים ועובדי מתכות.

בשנת 2016 קיבלה תוכנית LWF בירושלים מבקרים רבים שרצו לחוות את עבודתם של LW לנצח באזור. רבים סייעו במסיק הזיתים, ביקרו באתר המוצע ונסעו לראות את בנייתו של מסגד אל-אקצה החדש בגדה, ועזרו במסיק הזיתים בירושלים ובעזה.

כשהוא פונה לנכבדים הנוכחים, ספד הבישוף יונאן למנהיגים שעזרו לעצב את המומחיות הרפואית של בית החולים. נכחו גם מנהל התוכנית בירושלים, הבישוף של ירושלים, ומנהל ה- LW לנצח, ד"ר יוסף אל-חטיב.

LWF עובד עם אנשי קשר בירושלים ובגדה המערבית להפצת סחורות לקהילות

משפחות ואנשים פרטיים הזקוקים ביותר. נאדר, שמגיע מבית לחם, סייע לחולים עם אי ספיקת כליות להתחיל ולעקוב אחר הטיפול בהמודיאליזה. הוא חבר בליגה להכשרה מקצועית, המייצגת יותר מ -2,000 משפחות ותיקות וותיקות ברצועת עזה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן