מאוחר יותר שימש ג'ו השרברב על ידי הקמפיין הרפובליקני של מקיין-פאלין כמטאפורה לאמריקנים מהמעמד הבינוני. ג'ו וורזלבאכר, בן 34, מצא את עצמו בעמוד הראשון של הניו יורק טיימס לאחר שהוזכר 26 פעמים בדיון הסופי.

בחנות החומרה המודרנית בשנת 1929 ייעץ דיפמן לטכנאי מכירות להכניס חידוש לדלת הכניסה לחנותו

בעלי מלאכה מקומיים מכרו את רקס מקומי תמורת הלוואה בחנות, ורקס עבד כסוכן והחליף סחורות עם פילדלפיה בסחורות עירוניות שלא היו זמינות במקום. מנהל הדואר ובעל החנות מצאו כי מתחריהם מתנשאים על ידי שכנים.

תחזוקת מערכות תברואה לתברואה פרטית ומסחרית היא מקצוע הדורש ריכוז ומסירות קיצוניים. מבלי לאבד את המציאות, חשוב לעשות מחקר כשמחפשים אנשי מקצוע מוכשרים שיעזרו לכם למצוא פתרונות לבעיות האינסטלציה שלכם.

בדרך כלל לוקח מספר שנים עד שההכשרה המקצועית הופכת לחניכה כשרברב או כמתקן צנרת

תואר כשרברב במוסד מוסמך יכול לפתוח את הדלת להזדמנויות נוספות בהמשך וללמוד יותר על אילו כישורים יכולים להוביל לקריירת אינסטלציה ואילו קריירות אינסטלציה יש. אינסטלטורים לעתיד לומדים את מורכבות המסחר, והשלמת תוכנית יכולה לעזור לסטודנטים למצוא עבודה כשרברב חניך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על התארים והתוכניות בטכנולוגיית התברואה, ומה אתה יכול ללמוד מהם.

שירותי הבית של האחים פיפין באוקלהומה מציעים גם מספר מלגות הקשורות לסחר. יועץ הבית מציע מלגות לאנשי מקצוע באמצעות האגודה לשירות הבית של אוקלהומה (OHSA) והאיגוד האמריקני לאינסטלטורים ומצננים (AAP).

סטודנטים יכולים להשתמש בסיוע כספי פדרלי לתשלום שכר הלימוד ושכר הטרחה שלהם

והם יכולים גם להפעיל תוכניות מלגות וסיוע המסייעות לחדשים בענף האינסטלציה. ל- SCTCC מדיניות קבלה פתוחה שמאפשרת לסטודנטים המעוניינים בקריירת אינסטלציה להתחיל את לימודיהם באוניברסיטה. זה יאפשר לסטודנטים פוטנציאליים, מועמדים ואינסטלטורים לעתיד לחוות את רוחב המקצוע עם פוטנציאל לזכות בתואר ראשון ושני. תוכנית זו מהווה win-win לעסקים ולעובדים כאחד, מכיוון שחברות אינסטלציה יכולות לטפח כישרונות השראה ולהציע את האפשרות לחוות אינסטלציה יומיומית ביותר ידיים מאשר תוכנית ההכשרה האופיינית למכללות.

אומנים שמתחילים את דרכם בצנרת עובדים לעיתים קרובות במקצועות קשורים

אך קשה למצוא שירותים מקצועיים מוסמכים שיכולים לעזור. יש תחומי שיפוט המחייבים רישיון אינסטלטורים, ויש להעניק רישיון לעובדי מלאכה לפני שהם יכולים לעבוד באופן עצמאי בשטח. נדרשת שנה של הכשרה וניסיון כדי להפוך לאינסטלטור מוסמך, כך שבוגרי תכנית NNCC יוכלו לגשת לבחינת אינסטלטור החניך במיין ועם סיום מוצלח של בחינה זו, לזכות בתואר ראשון.

אז אתה רוצה לדעת האם השרברב או חברת האינסטלציה בה אתה משתמש הם הבחירה הנכונה לתפקיד.

בעוד שניהול שירותים

הוא בדרך כלל פיתרון פשוט שניתן לעשות זאת במהירות, יתכן שתצטרך להחליף את השירותים לחלוטין. האינסטלטור יקל עליכם להתקשר למשרד לקביעת פגישה ולפתרון הבעיה, אך הוא יקרא שיחה שגרתית בכדי לענות על שאלותיכם.

זה חשוב עוד יותר עבור בתים ישנים שדורשים תשומת לב רבה לפרטים

כמו אלה עם מערכות סניטריות ישנות יותר. אינסטלטורים עומדים בקצב השינויים המשתנים, ואם הבית הישן שלכם דורש ציוד מחשב מובחר, השרברב יעבוד אתכם כדי לעמוד בסטנדרטים בתעשייה.

אריזונה ווסטרן קולג 'מציעה ארבע תוכניות תברואה העומדות בתקן של המרכז הלאומי לחינוך ומחקר בבנייה

תואר AA מוצע רק בשעות הערב, אך הוא אידיאלי לסטודנטים עם משרות מלאות מחוץ למסחר המעוניינים להרחיב את הידע שלהם בתחום הצנרת ומקצועות אחרים. הם גם מציעים לסטודנטים התנסות מעשית בתהליכי צנרת, כגון עבודה כשרטטנית.

על המועמד לכוון לתואר טכני באוניברסיטה או באוניברסיטה ולעבוד לקראת תואר טכני במסגרת הקורס של האוניברסיטה למדעים שימושיים

על המועמדים לעבוד לפחות שנתיים במשרה מלאה או במשרה חלקית בענף הבנייה, לפחות שלוש שנים. על המועמדים לעבוד יותר משלושה חודשים בזמן עבודתם הראשונה או עבדו כשוליות באחת מארבע תוכניות ההיגיינה של אריזונה ווסטרן.

הקורס מיועד לאינסטלטורים שרוצים לשפר את כישוריהם או לתלמידים שרוצים להתחיל קריירה חדשה. על המועמדים להיות סטודנטים המשתתפים בתכנית לארבע שנים ועובדים בענפי הצנרת, מיזוג האוויר או החשמל.

המכללה הקהילתית והטכנית אליזבתאון מציעה תכנית הכשרה בת ארבע שנים לאינסטלטורים וטכנאי מיזוג אוויר לפונים. היא מוצעת באמצעות מכללת אליזבת'טאון להנדסה ומדע יישומי, חטיבה במחלקה להנדסת מכונות באוניברסיטת פנסילבניה.