ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת צור באהר

הרפובליקה האסלאמית הגיעה להסכם עם רוסיה על הקמתה של חברה משותפת להעשרת אורניום עם הרפובליקה האיסלאמית של איראן, כך הודיע ביום שבת ראש הסוכנות לאנרגיה אטומית ברוסיה. הרפובליקות האסלאמיות ודיברו על הקמת "חברת העשרת אורניום משותפת" על אדמת רוסיה, דיווחה הטלוויזיה הממלכתית האיראנית. הקרמלין יכול להחזיר לעצמו את תפקידו הדומיננטי של ברית המועצות לשעבר, ורוסיה בפיקודו של פוטין השיבה אותו מחדש. נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא איראן חסן רוחאני שוחחו על המתקן על "אדמת רוסיה" בפגישה בטהרן ביום שישי, כך דיווחה הטלוויזיה הממלכתית, על פי סוכנות הידיעות הממלכתית IRNA.

מחקרי רקע מצביעים על כך ששכונות המגוון האתני חשובות כשמדובר בהבנת אי-שוויון אתני ובריאות נפשית

לרשימת הבדיקה השלכות ויישומים מרחיקי לכת, כולל מתן כלי רב ערך לטקסונומים ולמערכיסטים, ניתוח דפוסי המגוון הפיטוגיאוגרפי, סיוע בהערכת הידע הטקסונומי הפרחוני, וזיהוי דפוסים של גזע, אתני, דתי, תרבותי, כלכלי ותרבותי מגוון.

כדי לקבל הסמכה, עליך להירשם לבחינת כניסה פשוטה בבית ספר מקצועי ולעמוד בבחינה נוספת בשפה העברית, הניתנת הן בעברית והן באנגלית במסגרת קורס ההכשרה המקצועית. ניתן לקבל הסמכה על ידי הסמכת אינסטלטור בחו"ל, תרגום המסמכים והצגתם יחד עם הוכחת ניסיון לאגף הבוחנים. כדי לגשת לבחינה, עליך בן 18 לפחות והוכיח כי סיימת בהצלחה את ההכשרה המקצועית ויש לך ניסיון כשרברב בישראל.

המשטרה הקימה צוות חירום לשכונה

המורכב מקציני משטרת צור באהר וממשטרת הכנסת, ועזרה בהקמת סיירת הורים שכונתית. בתחנה עמדה קבוצת תלמידים המורכבת, לפי הדיווחים, מהורים לילדים בסוף שנות העשרים ותחילת שנות העשרים. התקיימה פגישה בין המשטרה, ההורים וחברי הנהלת בית הספר המקומית והמנהלת.

חג'ג'י עומר נבחר למנהיג הטאליבן הפקיסטני לאחר שהמנהיג המוצהר הראשון של הטליבאן, השייח 'מוחמד עומר, נהרג בהתקפה אווירית של ארה"ב בשנת 2004.

המשטרה בסור באהר מנסה להפריד בינה לבין כוחות ביטחון ישראליים אחרים הפועלים במזרח ירושלים

ישראל מחלקת את סור בהיר ואום טובא לשני חלקים עיקריים: החלק המערבי, המכונה J1, נמצא בשליטת עיריית ירושלים, והחלק המזרחי נמצא בשליטת ישראל. לשני חלקי הכפר מעמד שונה: שניהם נמצאים בצד ההודי-ישראלי בגבול מזרח ירושלים, אך אין גבול בין מזרח לירושלים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן