ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת קריית בעלז

תושבים הציתו ביום ראשון אחר הצהריים (ראשון) פחי אשפה ברובע קרית בלז בתל אביב לאחר פרעות מהומות והמשטרה עצרה חמישה מתפרעים. המשטרה עצרה ארבעה אנשים שעברו על הכללים והתווכחו עם שוטרים כשניסו לעצור את העבירות. עיתונאית ערוץ 13 הותקפה לאחר שכמה מתפרעים ניפצו את חלונות רכבה. עיתונאים מכמה רשתות ישראליות הותקפו כשדיווחו על התסיסה בקריית, מה שהחריף את המתיחות בין הקהילות הדתיות. התושבים הציתו פח אשפה מחוץ לקיבוץ ישראל בקיברה, בזמן שהמשטרה עצרה ביום שני בבוקר חמישה מתפרעים בקשר לתקיפה על תחנת טלוויזיה ושוטר.

בהמשך היום עצרה המשטרה גבר כבן 20 בקשר לאירוע בו הותקף חייל באותה שכונה.

לירן הותקף כשדיווח על הפרת השלום בכיכר השבת בירושלים, מאה ערים. לירן הותקף ביום ראשון גם במחוז קריית בלז בתל אביב, שם התרחשה הפרעת השלום בי עארים, ושוב ביום שני.

בינתיים, צלם בליווי חבר הוועדה להגנת זכויות האדם של הכנסת בישראל (CPRI) בתל אביב הותקף בשכונת קריית בלז ביום רביעי.

האירוע התרחש ברובע כיכר השבת בקריית בלז

מחוז ברובע העסקים המרכזי בתל אביב. במהלך ההתקפה פרצו עימותים אלימים, שנפצעו כמה אנשים, בהם ארבעה קצינים. שני תריסר בני אדם נעצרו ויותר מ -20 מתפרעים נעצרו, כך נמסר מהמשטרה. בפיגוע נוסף בח'שבת של כיכר נאלצו הכתב יוסי אלי וצלם להימלט מהאזור.

בית הספר בנה בניין חדש שנתרם על ידי רודולף ואדית טסלר ועזר להשלים את מערכות החשמל

התברואה והמעליות בשנת 1972. בשנת 1972 נפתחה מחלקת היולדות ובשנת 1973 בית הספר לאחיות במשרה מלאה הראשון בבית הספר. היה פתוח. בשנת 1986 שונה שם בית הספר ל"בית ספר לאחיות טסלר "ובשנת 1987 ל"בית ספר לאחיות קריית בלז".

בית כנסת ענק נבנה בשכונת קריית בלז בירושלים

ולקח 15 שנה לבנות את "בית הכנסת בלז" החדש, החולש כיום על קו הרקיע של צפון ירושלים. בעוד שהבית הכנסת המקורי לקח יותר מ -15 שנה להשלים, בית הכנסת "החדש", כיום הגדול בישראל והשני בגודלו באירופה, נדרש לבנות עוד 15 שנה.

הרבי ראה את בית החולים כמוסד תורני אחר והורה לצוותו לטפל בכל החולים על פי עקרונות התורה של חסד וחמלה

היסוד של בית חולים הוא שרופאים ואחיות יאמינו שיש אלוהים בעולם וכי כאשר הם מטפלים בחולים הם מקיימים את המצווה הגדולה של התורה.

הוא דאג לשמור על השבת במחלקות, הניח את ארבעת הסוגים בסוכות, תקע בשופר בראש השנה, עשה קידוש הבדלה לחולים ודאג שהמשגיח (המשגיחים הרוחניים) על בית החולים יספק עבור "ארבעת הסוגים" במהלך SuKKot. רב בית החולים היה מרותק למיטה כדי לענות על שאלות ההלכה 24 שעות ביממה ולפקח על קשמיר המזון המוגש בכל מחלקה.

בשנת 2006 סיים בית הספר 1,000 אחיות שמצאו עבודה בבתי חולים לניאדו ובבתי חולים אחרים בישראל

הרבנית, הדוברת אנגלית, עברית ויידיש, מקיימת יחסים אישיים עם כל אחד מחסידות. היא ידועה בשם זה כמו בשם השושלת שנוסדה על ידי סבא רבא שלה משה פיטסבורגר. מאז שהחליפה אותו בשנת 1990 הרחיבה את הנוכחות החסידית באשדוד ובישראל והביאה את מספר הפיטסבורגרים במשפחה ל 100.

מחקר שנערך לאחרונה על ידי משרד הבריאות והשירותים האנושיים האמריקני הילדים בבתי ספר חסידיים במחוז קריית בלז באשדוד גבוה ב -30 אחוז מהממוצע הארצי.

החזון לבית החולים נולד בתקופת השואה

כאשר הרב יקוסיאל יהודה הלברשטם חווה ממקור ראשון את האכזריות וחוסר האנושיות של הנאצים. למרות שלניאדו אינו מרכז חירום מרכזי, הוא מילא תפקיד מכריע כבית חולים לשלושה. הגרוע ביותר היה טבח הפסח בשנת 2002 במלון פארק, רק שלוש דקות מבית החולים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן