ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת קריית יובל

בשנים האחרונות ערימות חציר הפכו את קהילה למוקד למעורבות קהילתית בשכונת קריית יובל. משפחתנו, כל חברי קהילה, מחויבת לקדם שכונה פתוחה ופלורליסטית לכל התושבים, ללא קשר לשייכתם הדתית.

אנו מחויבים ליוזמות המקדמות את בריאותם ובטיחותם של כל האנשים שאנו משרתים

ואנו גאים לתמוך ביוזמות כאלה. הוא נולד ברובע קריית יובל ועכשיו עובד מהבית עם אשתו ושלושת ילדיהם, כולם מתחת לגיל 18. —- אשתו המדהימה, קריסטין, היא בת משפחה נוספת והיא נהנית לבלות את זמנה הפנוי בעבודה, בישיבה על הסירה איתו, נרגע על שפת הבריכה וטיולים בהרים. כאשר הוא יכול לקחת כמה שעות חופשה מתפקידיו הניהוליים, ג'ייסון נהנה לבלות עם אשתו קריסטין ושני ילדיהם הקטנים. בזמנו הפנוי הוא אוהב לצאת לסיור – עם חברים ולחקור מקומות חדשים לארוסתו. כשגיא נמצא בבית בקיץ, הוא אוהב לצאת לשייט ולעזור למשפחתו בעסק שלהם, כמו גם לדוג, לעשות קמפינג ולדייג. הוא נהנה לקחת את הסירה שלו סביב מפרץ הדרום הגדול וללכת עם כלבו צ'ייס בזמנו הפנוי.

ריי נהנה לבלות עם אשתו ושני ילדיו הקטנים, כמו גם לדוג, לעשות קמפינג, טיולים רגליים וטיולים רגליים. ריי נהנה מעבודתו כשרברב ומבלה זמן מה בבית משפחתו בשכונת קריית יובל.

כשהוא לא עובד

הוא אוהב לבלות עם יקיריו ולנסוע כמה שיותר. כשקונור לא לומד מיומנויות חדשות, הוא אוהב לטייל על החוף עם ארוסתו ויורקשייר טרייר. ג'ואי אוהב לבלות את זמנו הפנוי בצפייה בטלוויזיה, בעקבות קבוצות הספורט האהובות עליו, לדוג, לעשות קמפינג, לטיולים וטיולים. ב"זמנו הפנוי "הוא נהנה ממשפחתו, מאשתו ושני ילדיו הקטנים, במיוחד מכלבו.

כדי לתרום לקהילה המקומית, אנו מתחזקים גן קהילתי, אשר באופן טבעי כולל מרחבים קדושים למדיטציה ולהגות. אנו משלבים את הילדים בחלק המוקדם של השירות ואז מספקים להם את המרחב שלהם ופעילויות מיוחדות לפני שהמבוגרים נכנסים לתפילה.

צי המשאיות שלנו מצויד במנועי דיזל מאושרים על ידי EPA

באיכות גבוהה ולא רעילים, וחברי הצוות שלנו בטוחים שכל אחד מחברי הצוות שמבקר בבתים שלנו יבנה על שיטות העבודה המומלצות הנוכחיות שלנו, כולל לבישת N95 מכונות הנשמה, לבישת כפפות ומגפיים, באמצעות מצנחים וכו '. —- החברה צמחה מפעולה של שני אנשים לארבע עשרה משאיות והיא גדלה לספק שירותים כמו ציוד אינסטלציה, חשמל, סניטריה וניקיון. יכולתה של החברה לצמוח על ידי מתן שירותי תברואה בשירות מלא לנכסי מגורים ומסחר, הביאה לאחרונה את אינסטלטור של ריי להתרחב לשטח חדש של 10,000 מ"ר. ג'ייסון השתמש ברקע שלו במכירות מסחריות כדי לעזור לריי בהרחבה החדשה ולפתח תוכנית עסקית להתרחבות עתידית של החברה והעסק שלו.

הוא נמצא בתעשייה כבר 23 שנה ואוהב לפתור בעיות אינסטלציה וחימום במהירות ובניקיון האפשרי. הניסיון של ג'ואי לעבוד דרך חניך לטכנאי שירות העניק לו תחושת גאווה רבה ביכולתו לעזור ללקוחותיו ובתשוקתו לעסק.

ימי העבודה הטובים ביותר הם עבור מיגל כאשר

הוא יכול להתמודד עם בעיה שאף אחד אחר לא יכול לפתור. דניס: הדבר הטוב ביותר בעבודה עבור ריי "השרברב" הוא שאנשיו הם אנשים ממש טובים. במשך יותר מארבעים שנה הוא משמש את קהילות לונג איילנד כשרברב בקהילת קריית יובל ובקהילות אחרות במדינת ניו יורק.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן