ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת קריית משה

רשות העתיקות הודיעה ביום רביעי כי העיר העתיקה חשפה שרידי קבר עתיק בשכונת קריית משה בתל אביב. הארכיאולוג שחפר אותה כתב כי חפירה בת 100 שנה נקטעה על ידי גילוי פלומת מים בקיבוץ ליד הר הבית בכרם שלום בירושלים.

המאפיין העיקרי של גן רמת רחל

הוא בריכה שכמותה לא נראתה מעולם מחוץ למסופוטמיה. דלי עפר משילה (מעיין) באזור מסננים את שפע ההיסטוריה הארכיאולוגית שנזרקת החוצה. העבר של האגן התגלה בצורה של כלי אבן קדומים, כמו גם שרידי עצמות אדם, עצמות בעלי חיים ושרידי אדם.

כתובות שנכתבו בדיו נמצאו על שברי חרס

והכתב הקדום, בעברית, מבוסס על תכנים שלא אומצו על ידי תרבות אחרת באזור. גן רמת רחל, אחד האתרים הארכיאולוגיים החשובים בישראל, מכיל שברים הנושאים כתב עתיק. עובד בניין הגיע לחפור פיר אספקה מהקרקע המתוכננת לראש אגן אבן למרגלות רמות רחל, סמוך לקיבוץ קריית משה.

ארכיאולוגיה, שתאפשר לרשות להקים מרכז ארכיאולוגי באתר. פיסת פסיפס נשלחה למוזיאון המטרופוליטן לאמנות בניו יורק במסגרת מענק מטעם הקרן הלאומית למדע של מחלקת המדינה האמריקנית.

החומה

שגובהה כ- 1.60 מטר, מתחילה במאה ה -17 לפני הספירה, אז הייתה ירושלים מובלעת מבוצרת קטנה שנשלטה על ידי הכנענים. הרומאים עזבו את האתר המקורי לפני אלפיים שנה ובנו עיר חדשה שקראו לה פלביוס ניפוליס. בדרך זו המבקרים יכולים לחצות את חומות העיר העתיקה בירושלים, אך לא להגיע להר הבית.

שכם העתיקה מוקפת כיום בקיבוץ קריית משה, אחד האטרקציות התיירותיות הפופולריות בירושלים ואתר הר הבית.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן