עלויות הדיור בחיפה עלו בהתמדה, ומיליון שקלים אינם שימושיים כיום. אבל יש יוצא מן הכלל אחד: קניות בשוק הישראלי (שוק למוצרים טריים)

במוזיאון השני בחיפה יש מגוון רחב של אוספים המציגים מגוון רחב של חפצים דתיים ותרבותיים מהמזרח התיכון וצפון אפריקה . בקרבת מקום נמצא גם מוזיאון הכשרות מהדרין, המציע מבחר גדול יותר של מהדרין (קש רות) למתעניינים.

קהילת מוריה השמרנית ממוקמת ברחוב חורב

ליד אחוזה, ושם רמת הדר. בסמוך לרובע קריית שמואל, בערך באמצע הדרך בין הר הכרמל למרכז העיר, נמצא אוברהדר, גם אזור מגורים הגובל בקיבוץ בית שמש, מרכז הקבלה ללימודי תורה ותורה, ומספר מוסדות דת אחרים.

רבים מהתושבים עובדים ועובדים בעיר, ובוגרי טכניון רבים מועסקים בקיבוץ בית שמש ובאוניברסיטה הטכנולוגית קריית שמואל, כמו גם במוסדות שונים אחרים.

ישנם חמישה בתי חולים בחיפה ואחד בנהריה

והפארק מספק כ -10,000 מקומות עבודה. בשנים האחרונות חיפה חלה עלייה בגולים ועובדים זרים שעוברים לחיפאס, וחותמים על חוזים עבור חברות היי-טק רבות כמו MATAM. רבות מהחברות החשובות בישראל, כמו אוניברסיטת תל אביב, בית שמש ואוניברסיטת הטכנולוגיה קריית שמואל, ממוקמות בסביבה הקרובה של חיפה.

מחירי הנכסים נמוכים

כך שאם יש לכם תקציב עלייה קטן או תקציב נע, כנראה שתמצאו כאן דיור הגון. ניתן להבין כי דירות בשכונה מבוקשות כך שתוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף. בין אם אתם מתכננים לגור בחיפה או סתם לבקר, העיר מלאה בכיף ובוודאי מציעה הרבה הזדמנויות נפלאות. עם כל הכיף, הדברים הנפלאים שתוכלו לעשות והמראות שתוכלו לבקר בהם, תוכלו לערוך פיקניק וליהנות מהטבע של יער הכרמלית. ודא שאתה נמצא במקום הנכון בזמן הלא נכון כדי לקבל את החוויה הטובה ביותר האפשרית.

הקהילה הבהאית בחיפה מביאה באופן טבעי מתנדבים לעבודה במרכז העולמי בהאי

וכתוצאה מכך יש מספר רב של מתנדבים בהאיים שעושים את שירותם הקהילתי מרצון בחיפה. הבהאים של יער הכרמלית והקהילה הבהאית ברובע קריית שמואל הם נקודות התחלה מצוינות לרשתות החברתיות.

ישנם בתי ספר יסודיים עירוניים רבים בחיפה המסוגלים להאכיל מספר רב של תלמידים מהקהילה הבהאית במחוז קריית-שמואל

גם בתי הספר לבנים "וגם לבנות" לומדים בתכניות לימודים חילוניות שאושרו על ידי משרד החינוך. יש גם אחוז גבוה של תלמידי הבה"י בחטיבת הביניים ובתיכון, אך לכולם יש כיתות קטנות ואינם מציעים לימודי חזה חזקים.

חיפה

היא ביתו של הטכניון – המכון הישראלי לטכנולוגיה, אחת האוניברסיטאות הגדולות והיוקרתיות בישראל. זה פופולרי מאוד בקרב סטודנטים מקומיים ובינלאומיים, שכן הטכניון, המכון הטכנולוגי בישראל, ממוקם בשכונה זו. חיפה הייתה האתר של מספר בתי ספר תיכוניים גבוהים לתלמידים בהאים.

בקריית שמואל יש ארבעה בתי כנסת מרכזיים, המתאימים לגילאים שונים, אך החשובים ביותר נמצאים בדרך הים ובמרכז הכרמל. יש בית כנסת בו אנגלוס מעדיף להתפלל, הרב ג'ולטי המכובד, הרב הרשמי של הקהילה ורב קהילת אהל רבקה.

קריית שמואל ממוקמת באזור מקסים בירושלים

בלב העיר, רק כמה רחובות מהעיר העתיקה. יש את תיאטרון ירושלים, בית הנשיאות, ויש בית כנסת בדרך הים ובית ספר במרכז הכרמל. הוא מאכלס מגוון מסעדות, חנויות, מלונות, מסעדות ומספר מוזיאונים וגלריות.

קריית שמואל מציעה לתושביה גישה מצוינת בין אם הם בתנועה או ביציאה מהעיר

תחנת הרכבת נמצאת רק עשר דקות הליכה משם, ורכבות יכולות להגיע למקומות רבים, כולל באר שבע, תל אביב, ירושלים, העיר העתיקה ואזורים רבים אחרים בעיר. מכיוון שהמיקום נמצא ברובע קרייתשואל, מה שהופך אותו למקום נהדר גם לנסיעה וגם לנסיעה.

באר שבע

תל אביב, ירושלים, העיר העתיקה וחלקים רבים אחרים של העיר נמצאים בקרבת מקום, וניתן להגיע בקלות לחיפה באוטובוס מקרית שמואל לחיפה, אחת הערים החשובות בישראל. בחיפה יש מספר רב של מלונות ומסעדות, כמו מרכזית, בית אל, קיבוץ ירושלים וירוונות.

קיימת דרגה שלישית של מחוזות בחיפה, אשר מחוז הדר הוא חלק מהמפלס השני. ממוקם ברובע הערבי חיפה, רובע העסקים הדר (הכרמל), יש מספר רב של מסעדות, חנויות, בתי מלון, בתי קפה וחנויות אחרות וכן מגוון מלונות ומסעדות.