מהנדס מחשבים השתמש ככל הנראה במעמד המיוחס שלו כדי לרגל אחר חשבון הדואר האלקטרוני של נער. בארקסדייל ומשפחתו עברו מניו יורק לשיקגו בסוף שנות התשעים, שם הפך האיש לגנגסטר בולט בשלוש השנים הבאות. הראפר משיקגו, שהיה חתום בחברת התקליטים של ליל דורק, נהרג במהלך קרב יריות בטרקלין השישה באטלנטה שהותיר שלושה הרוגים ופצועים נוספים.

על פי תוכנית החלוקה, קיבוץ יחיעם, שנוסד על פי חזונו של יוסף וייץ, ייפול לאלימות טרור מכיוון שהיה חלק מ"מדינה ערבית ". הר הזיתים היה גם בשטח ישראל והוא כבר לא יכול היה לבקר בקבר בנו.

יזידים הקטנים היו קוראים בקרוב את דבריו של הנרי קיסינג'ר

שר החוץ דאז בפיקודו של הנשיא ג'ורג 'הוו בוש. דבריו של קיסינג'ר הוקלטו למערכת הבית הלבן, וארבע שנים לאחר מכן האזין כוח התביעה המיוחד של ווטרגייט, שחקר את מעורבותה לכאורה של יחידת משטרה פנימית בבית הלבן, מה שמכונה שרברבים. המונח "אינסטלטור הבית הלבן" היה שם פופולרי עבור מי שייסד את המשטרה הפנימית האחראית לחקירתו ולהעמדתו לדין של הנשיא ריצ'רד ניקסון. מאוחר יותר, הקמפיין הרפובליקני של מקיין-פאלין השתמש ב"ג'ו השרברב "כמטאפורה לאמריקנים מהמעמד הבינוני.

ג'וזפין הותירה אחריה את בנה דיוויד ברקסדייל מווסילה ובתה

כלתה של ג'וזפין מרי אן, שמתה במיסיסיפי בשנת 1864. השטרות שכללו ייפוי כוח, עץ תפוח וזרעים , שלח גם לקלווין את ייפוי הכוח, עצי התפוח והזרעים. דנ"א לשם השוואה וחקר של יוחסין היוחסין של ויליאם בארקדייל – יליד, כולל אביו ויליאם ב. ברקסדייל הבן, וסבו ג'ון ב ', מייסד איגוד חופש האזרחים האמריקני. למד עוד על בני הזוג B וחקור את חייו ומותו של דייוויד ברקסדיילס, שנולד במזרח באטון רוז ', לואיזיאנה בשנת 1886 ונפטר בווסט פאלם ביץ', פלורידה, בראשית שנות התשעים, כדי לכלול את אמו ואביו.

דייוויד תבור ברקסדייל נולד לג'ורג 'ואמנדה ב' בארקסדייל

שניהם ילידי תבור. U לשעבר התחתן עם מרי אן קופר בשנת 1864 בעיר ניו יורק, בתו של תומאס סטנינג קופר, ונולדו להם 15 ילדים. למידע נוסף על המוצא של "U" לשעבר וייצג את Barkdale במחקר שלך. איור 1: שים את הדמות על תמונה של ויליאם בארקדייל הבן, בנו של ג'ון ב ', ואמו ג'וזפין, כמו גם אביו, בנו של ויליאם ב' דייוויד.

יש מגוון רחב של נתונים הזמינים לחיפוש

משמות ועד שמות בודדים, ונעים בין גיל, מין, גזע, השכלה, עיסוק, הכנסה, היסטוריה משפחתית ועוד. דייוויד ל 'היה עוזר מהנדס שפרש מחיל המהנדסים של צבא ארה"ב בניו יורק. הוא נולד ב- 13 במאי 1929 ונפטר ב- 22 במאי 1934, בגיל 22 באמיט, מיסיסיפי, כולל מחוז קופיה. אביו, ויליאם ב. ברקדייל הבן, נפטר ב- 12 במאי 1935 בתבור, אלבמה בגיל 30 בביתו בקופיה.

הבית מטויח ומטויח ונראה כמו 5000 דולר

אבל הוא מטופח יפה, עם תכונות מובנות כמו אח, אח, מטבח פתוח וחדר אמבטיה. הבית היה מטופח להפליא ויש בו כמה אלמנטים כמו קיר לבנים, קמינים לבנים, טיח, חלונות, דלתות, דלתות וכו 'פרדס משפחתי בצד המזרחי של הבית, רחוב ראשי פינתי / רחוב, ממש ברחוב .