ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת רחביה

לטייל באזור זה תמיד חוויה שלווה ובוודאי שתיהנו מזה, אבל זה גם המקום בו בהחלט נפגוש כמה ירושלמים חביבים. אנו מבלים כשעה בעיר העתיקה בירושלים, מול הר הבית, בדרכנו חזרה לגדה המערבית.

אם אתה רוצה לנסות תיאטרון ישראלי ולהאזין למוזיקה הטובה ביותר בעולם או אפילו לסרט טוב, זה בהחלט המקום להיות בו. אני מקווה שבמהלך השנה שלך בירושלים תהיה לך הזדמנות לגלות וליהנות מכל מה שיש לה להציע.

נהנינו מאוד מהשהייה באחת הדירות ובהחלט נמליץ עליה לכל אחד ונשקול לשכור שוב בפעם הבאה בישראל. רוד יתקשר אליכם בחזרה אם גם אתם מחפשים חוויה נהדרת נוספת ואנחנו ממליצים לפנות אליו בפעם הבאה שאתם מחפשים אירוח מסוג זה.

הייתה לנו חוויה נהדרת והיינו משתמשים בה שוב ומעבירים אותה לאחרים. אנו ממליצים בחום על עקיבא ורפי ועל צוות ההשכרה ב- Rentands ומצפים להשתמש בהם שוב.

המיקום מושלם לצרכינו וסוכנות ההשכרה כבר הודיעה לאחרים המתכננים טיולים באזור בשבועות הקרובים.

ממש ליד יש מקולט, חנות חיונית, וכמה חנויות ומסעדות אחרות נמצאות במרחק צעדים ספורים משם. המיקום מצוין, הוא אולי נמצא 10 דקות הליכה ממרכז העיר וסוכן נדל"ן קטן נמצא ממש צעדים משם.

בקר במנזר הצלב, המתוארך לתקופות הביזנטית, והתפעל ממספר ציורים מרשימים. הפארק מציע נופים נהדרים ויש גם מקום נהדר לאכול בו גלידה. עזזה (השם העברי של עזה) הוא יעד נהדר אחר הצהריים שלא ישבור את הבנק.

טיול מזדמן לאורך רחוב עזזה

הוא הדרך המושלמת ליצור קשר עם תרבות בתי הקפה הירושלמיים והחנויות. אני מציע למבקרים עתידיים לציין אם הם רוצים להיות בקבלה או בחדר האוכל בקומת הקרקע, מכיוון שקצת עסוק שם. אתה עשוי לחשוב שמלון בן שלוש קומות, שלוש קומות מעל המלון ופונה לרחוב, יהיה הכי טוב, אבל זה לא.

כשהגענו הכל תוכנן כך שנוכל ליהנות מכל הנוחיות בדירה מהרגע הראשון. המתקנים היו מרשימים, גם כשהתחממנו אחרי שקנינו את הארוחה. בקומת הקרקע של דירתנו, רק צעד או שניים אליה נוחים במיוחד והיא הייתה נקייה.

הדירה ששכרנו מצוות השכרות ההבחנה הייתה פנטסטית ובאמת שיפרה את כל שהותנו בישראל

המיקום היה טוב, המנהל היה מאוד נחמד, הכל היה כמו שצריך והדירה ענתה על הצרכים שלנו. היינו מאוד מרוצים מהשירות שקיבלנו משכירים של הבחנה ואנו מודים מאוד על איכות השירותים שאנו מקבלים משכירים.

המנהל בישראל היה מאוד מפרגן וכולם היו נחמדים ועזרו בתכנון הטיול שלנו. הם וערב שבת עסקו בכל הנושאים החשובים כשעלו, והמארחים שפגשנו בכל רחבי ישראל היו כל כך חביבים לקבל את פנינו גם כן.

הייתה לנו בעיה קטנה עם השרברבים, אליהם הם הגיבו מיד ושלחו אינסטלטור נחמד מאוד דובר אנגלית, שפתר את הבעיה במהירות. היו לנו כמה בעיות קטנות בגישה לאינטרנט, אך הצוות האמריקני-ישראלי התמודד עם הבעיות במהירות רבה.

מרגע שנכנסנו לדירה, התרשמנו עד כמה היא מרווחת ומטופחת. הוא היה נקי, מצויד היטב וממוזג, וזה הוסיף לחוויה המדהימה. היה לנו גלי חום לאורך כל הדרך, עם טמפרטורות בשנות ה -80 וה -90 שנמשכו במשך רוב שעות היום ועד שעות הערב המוקדמות.

זה אולי קצת רועש

אבל המלון עצמו היה שקט למדי, כאשר האורחים וילדיהם צעקו לפעמים במסדרונות. הרחוב בו הוא ממוקם הוא גם רחוב צדדי, ולכן הוא שוכח כמות תנועה לא מבוטלת, אם כי הוא יכול היה להיות קצת יותר רועש משאר השכונה, במיוחד בלילה.

אמנם רחביה

היא בהחלט אחד המחוזות העשירים בירושלים, אך עדיין יש הרבה מה לגלות שם במהלך השנה. הדרך הטובה ביותר לחקור את האזור היא ברגל, להעריך טוב יותר את הגנים וליהנות מאופי השכונה. למרות שלא התרשמתי במיוחד מהביקורות, בשורה התחתונה אם הייתי מבקר שוב בירושלים והמחירים היו זהים, בהחלט הייתי שוקל לחזור למלון. שילמתי סכום כולל של 129 דולר עבור הלילה, כולל עלות האוכל, שלדעתי תמורה טובה למחיר עבור ירושלים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן