ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת רמת אשכול

עובד במפעל לסינון מים באשכול הולך עם משפחת רוכבי אופניים לאורך ריברגרינוויי בדרך למתקן לטיפול במים בעיר. משפחה ורוכב אופניים הולכים על האזור הירוק של הנהר ליד מפעל סינון המים רמת E שקולי ביום שלישי, 2 במאי 2016.

רמת אשכול נמצאת בכלא כבר יותר מעשור מאז הירדני-ישראלי. שדה המוקשים נוקה.

כתוצאה מכך

השכונה הפכה לאזור גבול, נרקב וביתם של כמה מהעניים בירושלים. משנת 1967 ועד היום היא עברה ג'נטריפיקציה, ומפתחים ידועים רבים בנו בתים יוקרתיים, אך בניינים רבים נפגעים קשות וננטשים. בתים נטושים נקנו על ידי אנשי מקצוע עשירים ואמנים שיצרו שכונה עשירה ומפנקת. רובע המעמד הבינוני והעליון הזה היה שילוב יפה של ישן וחדש, עם הפגזות כבדות ועבודות בנייה כבדות בסוף שנות השישים ותחילת שנות השבעים.

באזור מיטה מתגוררות שכונות רבות, כולל שכונות מקור חיים המהוללות רכביה ושערי, ושכונת ראש השנה הסמוכה. הקרבה למרכז העיר ומגוון החנויות, המסעדות, הברים, בתי הקפה, המלונות והשירותים האחרים הפכו את המתחם למקום מבוקש מאוד.

ישנם בתי כנסת רבים המשרתים כ -20,000 תושבים

ורוב תשעת בתי הכנסת בקהילה הם אורתודוכסים. החברות הגדולה ביותר היא קהילת רמות ציון השמרנית, עם השריעה יקר הידועה ביותר אך הידועה ביותר בשם הרב יצחק יוסף, לשעבר ראש בית הכנסת האורתודוכסי הגדול בישראל. בית הספר האורתודוכסי ממוקם גם בקהילה זו פינת שדרות רמת אשכול ורחוב ירושלים. באזור זה מתגוררים מספר רב של קהילות אורתודוכסיות ורפורמציות, כמו גם מספר רב של קהילות לא אורתודוכסיות.

פיתוח מחדש וג'נטריפיקציה של רובע עתיק והיסטורי זה החל בשנת 1985 עם אזור שוק מחנה יהודה (שוק) ונמשך עד עצם היום הזה

בנוסף לאטרקציות מסחריות ותיירותיות, רובע בית הכרם, אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים בעיר, ממוקם במרכז ירושלים. קרבתה של ירושלים לתל אביב מספקת מספר משרות הדומות לאנגלית – כמו בניית בתי מלון, מסעדות וחנויות קמעונאיות, כמו גם מספר רב של מסעדות וברים. הוא ממוקם בצד המזרחי של שדרת רמת אשכול, סמוך לצומת רחוב ירושלים והעיר העתיקה.

יושמו מספר רב של פרויקטים חדשים באזור, כמו בניית דירות, מלונות, מסעדות וחנויות קמעונאיות. ירושלים, "אמר לי," כיום, בתים גדולים ומרווחים מושכים משפחות גדולות עם משפחות גדולות.

החלק המרכזי של ירושלים ממוקם על רמה

וארנונה גובלת ברבעים הדרומיים של ירושלים. היא נקראת על שם העיר שממנה הגיעו המהגרים המייסדים, והיא אחת השכונות הוותיקות בירושלים והשנייה הוותיקה ביותר בגדה המערבית. הוא ממוקם בצד המזרחי של רמת אשכול, מול רחוב דיסקין, הציר הראשי בין מזרח ומערב ירושלים. השכונה מלאה בתים עירוניים שעולים במעלה הגבעה לדיסק ברחוב. יש Rewavia ויש בית כנסת ישן, כמו גם בית ספר, בית חולים ומכולת.

מאז ייסוד הרובע בשנת 1892

נשמרו שני חלקים נפרדים לתושבים אשכנזים וספרדים. רמת ביט האקסרם שוכנת בבית הכרם, במקום בית כנסת לשעבר, שנמצא ברובע גן שנבנה בתקופת המנדט הבריטי בין השנים 1923-1936 ונוסד באמצע המאה ה -19. הוא ממוקם בצומת רחוב שלמה והכביש צפונה ודרומה לירושלים.

רמת שלמה ממוקמת ממזרח בחלקה הצפוני של רמת אשכול

באתר בית כנסת לשעבר. הכפר עבר מודרניזציה ובמקומו נבנה אזור מגורים גדול שנקרא רשמית מנחאת. הוא מחולק למחוזות מיוחדים, אשר כל אחד מהם ממוקם במוקד עולמו הרוחני ולכל אחד מהם זהות משלו.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן