ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת רמת בית הכרם

בשנת 1996, פועלי בניין שהרחיבו כביש מהיר בעיר לוד הישראלית נתקלו ברצפת פסיפס רומאית משנת 300 לספירה. עיירות ישראליות בלוד, שם מצאו שרידי קבר עתיק ברמת בית הכרם, כפר סמוך לדרום רצועת עזה. העיר רומא האיטלקית ועובד בניין שהרחיב את הכביש המהיר מחוץ לעיר הישראלית בשנת 1996 נתקל בשרידי רצפת פסיפס רומית, שלדברי רשות העתיקות היא עוד 300.

אחד הבניינים הקובידיים שהוקם ב החצר התנהגה היטב וצינורות טרקוטה וציוד סניטרי ישן נחשפו מיסודות הבניין. אמות המים שימשו ותוקנו במשך כאלפיים שנה, עוד מימי בית המקדש השני, כדי לספק מי שתייה לעולי הרגל הרבים שנהרו לירושלים.

מחקר משנת 2007 העלה לראשונה גם כי ברובע בית הככרם קיים רובע בו נמצאו שרידי גזים רעילים בקרקע. הסקר נערך על ידי הסוכנות הישראלית להגנת הסביבה (IAEA) והמשרד לבריאות הסביבה.

תוכלו למצוא בתים בלייקווד שנעים בין 350 $ לבתים קטנים שהוסבו למכירה, כמו גם בתים חדשים ונכסים שנבנים בימים אלה. תוכלו גם לבדוק את רשימת הדירות היקרות ביותר ברמת רמת בית הקאם בברלין. .

גלה את בית החלומות שלך: מאות בתים היסטוריים מוצעים למכירה בארה"ב, כולל כמה מהבתים היקרים ביותר בעיר ניו יורק ובניו ג'רזי. בסן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, סן דייגו ושיקגו יש מגוון רחב של דירות זולות למכירה .

בסרטון זה אנו שואלים את המגיש קווין אוקונור

שמוביל אותנו דרך גרמניה בעין אחת, דרך עיניו של אחד הארכיאולוגים הנודעים בעולם, פרופסור שוקרון שולחן ערוך. כפרופסור באוניברסיטת חיפה, העובד על החפירות בירושלים במשך 42 שנים, הוא השתתף בחפירות בעיר העתיקה בירושלים, בהר הבית וברמת הגולן. כשאתה קונה בית בוואלדוסטה, ג'ורג'יה, חשוב שתקבל סוכן מוכשר שיודע מה הוא עושה. כל מי שרוצה מקום יכול לקרוא לזה שלו, אבל לכל מי שקונה דירה, דירה או בית בברלין יש את הדירה הזו. אחת השיטות הפופולריות ביותר לקידום נדל"ן בגרמניה ובמיוחד בארצות הברית היא הכללת "נדל"ן למכירה חופשית" ברשימות הנדל"ן. אנו דואגים לפרטי דיני המקרקעין הגרמניים ויכולים להיות בטוחים שאתה משתמש בנדל"ן כהשקעה. בזמן שקניתם את הבית, הצלחתם לרכוש אותו במחיר נמוך יותר של בית חד-משפחתי בניו יורק.

נבנה בראשית המאה ה -17 ושוחזר בשנת 1906 על ידי סר פיליפ סידני סטוט, המופיע בנכסים בחו"ל למכירה ברחבי העולם. אחוזה יעקובית זו הוסבה לבית עם שני חדרי שינה, שלושה חדרי אמבטיה עם גינה גדולה וגינה פרטית.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן