ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת שמואל הנביא

הפיצוץ גם פוצץ אוטובוס שנסע לתחנת האוטובוס מול האוטובוס של ביצים כשזה הגיע לעצירה. האוטובוס נסע דקות ספורות משם ועצר כמתוכנן כאשר התוקף פוצץ את חומר הנפץ. לידו נופצה מכונית קטנה מכסף, ובנז 'סדאן כסף – ושחור – נופצה. פקידי ירדן, אנשי דת, דיפלומטים ואנשי האו"ם מאפשרים לאנשים לעבור דרך מחסום הבטון – חוט בו השתמשו כחלק מהמסע היומיומי שלהם.

כשסיימנו את הצ'ק-אין והיינו סוף סוף מוכנים לעבור דרך השער

ראינו שהמים הרחקים יותר הם צחים וצלולים ורק אצות נמצאות בשמש. מאיר הבטיח לנו שאין אצות, רק השמש בחוץ, אבל כשפנינו את דרכנו לשערנו לעלות למטוס, הייתה לי התחושה שארץ ישראל עשויה להסיט אותנו. B'H עשה, השערים היו במרחק של 30 דקות ברגל, אז היינו צריכים לעשות את זה.

הייתי שם כמה פעמים, אבל בפעם הראשונה, בשנת 2003, השאירה אותי מדוכא, כל פנים הבית שלי היה מחדש. בכל פעם שאני עושה שיפוצים בביתי, אני מרגיש שמומלץ לא להיות בבית כמו שלי בארץ ישראל. הייתי בקבר יוסף ויוסף וביקרתי אותו כמה פעמים.

הריח לא מאפשר ללמוד או להתפנק בחדר, והוא יכול להשפיע על העסק עד הסוף. אם האסלה אינה מריחה נקייה, הלקוחות לא יתפסו אותה כנקייה, ומעטים ישנו בכוהנים שטיבל, מה שעלול לגרום לבעיות עבור העסק.

כמובן שעלינו לפעול באחריות ולהתייחס לדברים שצריכים להתייחס אליהם, אך אסור לנו לשכוח לסמוך עלינו כדי ליצור למעשה את כל מה שאנחנו צריכים כדי להצליח.

אם אתה רוצה להצליח בתחום הנדל"ן

דבר את דעתך והתקרב למנוף, אך אם אתה עירום, אתה חייב להשתמש במיקרופון כדי לנקות את עצמך. כיוונתי את האצבע לעבר בית הספר ושאלתי אנשים שעדיין היו עם צ'וז לאארץ וחושבים על אליה. רציתי לומר להם להתרחק, שלא אתקרב ל- KEV, והייתי זה שהראיתי להם את זה.

עכשיו אני מבין שכל מכשול הוא מתנה מהשם המוענקת לך כדי שתוכל להעריך את ארץ ישראל ביתר שאת ולהיות אסיר תודה לאלה שעזרו לך להתגבר עליה. הישאר, ואם אתה רוצה לבקר, הוסף לאוצרות ישראל.

בדרך 436 לנקודה הצפונית ביותר של ירושלים, שמואל הנביא, מקומם של שמואל והנביא, גובל בעיר ארץ ישראל ובאר שבע, והוא ממוקם בסמוך להר הבית.

נמצאו שרידי המקדשים הראשונים והשניים ומהבתים מהתקופה הביזנטית

ארכיאולוגים גילו מחצבות עתיקות עוד בתקופת המקדשים הראשונים והשניים בשכונת שמואל הנביא. במחצבה העתיקה גילו ארכיאולוגים שרידי בית כנסת עתיק, חורבות מקדש, הר הבית ומספר רב של קברים וקברים.

הבניין בראשו כולל עץ בצורת מטריה, ואת אלה שעומדים לפניו ניתן היה לזהות את צורת ראשם. בהשוואה לקברים האחרים שבהם ביקרנו, זה היה זעיר, ורק כמה אנשים עמדו ליד הקתפלקה שסימנה את הקבר.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן