מומחים מירושלים הגיעו לשערי צדק כדי לנתח את הפצעים, והאחות סלמה עזרה להם בהפסקה של 23 שעות. נראה שיש משהו או מישהו ששונא את קוראינו כשאנחנו מגלגלים את מחצלת קבלת הפנים למשפחה, המוזמנים על ידי קבלה מעורבת בהחלט. מעטה ירד מעל ציון דרך אבוד שכמעט בלע את חנות Whole Foods השכנה. מה קרה בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי, 2 באפריל 2016, בשכונה שקטה ושקטה ליד צומת שדרות שבת ורחוב שולחן ערוך?

בית החולים גייס עובדים לא מיומנים

שהיו מצוידים בסרבלים ובמנדפים כדי להגן עליהם מפני זיהום, והם גייסו אותם. היא גם הציגה סטנדרטים גרמניים של סיעוד במחלקה, כולל החלפות יומיומיות של מדים ומצעים. הילדות גדלו בשטח בית החולים ונשלחו לבית הספר; אחת מהן הפכה לאחות והשנייה לרופאה. בנוסף לאימון הראשון להכנת מיטות אשפוז, היא הכשירה ופיקחה על השנייה, כמו גם על ילדי אחיות, רופאים, אחיות ואחיות. והיא הורתה לחולים הנכנסים לשטוף ולגלח את כל גופם, לא רק את הידיים והרגליים.

בשנת 1906 החלה לעבוד כאחות בבית החולים סלומון היינה בהמבורג

ובשנת 1927 הוצע לה לתפקיד עוזרת למנהל הסיעודי של בית החולים בהמבורג. במשך שנים רבות זו הייתה העבודה היחידה שלה בגרמניה, אבל כשעברה לבית חולים אחר בשנת 1980, אחות וסלמה עברו איתה.

ביוני 2007, שערי צדק החל בבניית המתקן הכירורגי שלו, שנקרא כיום מתחם ההפעלה הכירורגי ווהל, שנפתח בסתיו 2010. הוא כולל אולם ניתוחים חדש, חדר מיון, מרכז כירורגי ויחידה לטיפול נמרץ.

בית העיר הלבנים משנת 1920 לא שודרג מאז שנות השישים והיה צריך לשפץ אותו לחלוטין

כולל מערכת חימום, תברואה וחשמל חדשה. שערי צדק עבדה בבניין למעלה מעשור, בניסיון לספק סביבה בטוחה לתושבים. כאשר מפקח הבניין אישר תיקון קל של המתקנים הסניטריים, הם סגרו את כל הבניין.

מאז שהוקם שערי צדק כבית חולים

מספר הלידות על שמו עלה ליותר מ -20,000 בשנה. בממוצע, יותר מ -1,200 ילדים נולדים בבית חולים מדי חודש, ומספר זה גבוה יותר מאשר בכל שאר בתי החולים בירושלים. למעשה, הוא מהווה יותר ממחצית מכלל לידותיהם של כל בתי החולים ברחבי העיר ירושלים.

במהלך מגיפת הפוליו בישראל בראשית שנות החמישים

שערי צדק היה בית החולים היחיד בירושלים ללא מחלקת בידוד. במהלך פיגועי הטרור בישראל, שהגיעו לשיאם בשנים 2001-04, טופלו יותר קורבנות מאשר בכל בית חולים אחר בישראל. בית החולים שימש כמוקד תגובה לכל אזור ירושלים, בתגובה להתקפות כימיות.

שערי צדק היה בית החולים הראשון והגדול ביותר במערב ירושלים שנפתח בשנת 1902 וכיום

הוא אחד מבתי החולים הצומחים ביותר בישראל עם יותר מ -1,000 מיטות ויכולת של 1.5 מיליון חולים. כיום הוא מסווג כבית חולים ציבורי ופרטי ומשמש כארגון ללא כוונת רווח המחויב לספק מגוון רחב של שירותים רפואיים לחולים הזקוקים לטיפול רפואי דחוף. הממשלה מנסה להשיג איזון מורכב בין צרכי מטופליה לבין מערכת הבריאות בירושלים.