ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלציה סניטרית

בעולם הבריאות המשתנה ללא הרף, תחזוקת מערכות התברואה יכולה להיות מלווה בסגירות יקר של בתי חולים, מה שעלול להוביל לחוסר יכולת להבטיח טיפול בחולה. כבר לא ניתן היה להשתמש בחדר של מטופל כמו ברז שבור. בפרויקט בית חולים הנוכחי, המנהלים רצו להגדיר שסתום חלופי לכיור המופעל באמצעות סוללה, בעל חוט קשה, המופעל בלחץ גבוה. מטופל שמחכה בחדר להחלפת מסתם יכול להיות שהיחידה לטיפול נמרץ סגורה או אפילו כל בית החולים סגור.

אסדת ניסוי לפיילוט נבנתה על מנת לעמוד בדרישות משרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב (HHS).

רשת של מערכת הביוב יכולה אפילו להקל על החשיפה ל- SARS

CoV-2 בבניינים. גורם חשוב הוא שהאוויר המזוהם זורם באין מפריע דרך הבניין. זה מחייב בחינה של נתיבי ההעברה הפוטנציאליים של COVID-19. הסיבה לביוב – פגמים במתקני תברואה – זוהתה גם כגורם אפשרי להעברה של SARS-1 ו- Co-V-2, כפי שהודגש בדו"ח שנערך לאחרונה על ידי המרכז האמריקני לבקרת ומניעת מחלות. בין אם אתם מתמודדים עם מצב חירום בביוב או סתם רוצים לוודא שהכל עובד כמו שצריך, אינסטלטור מיומן מקולומבוס לעולם לא ישכח לעשות את העבודה. אנו עונים על שאלותיך אודות תהליך בטנת הצינורות ומכינים הערכת עלות לניקוי וצנרת הצנרת שלך, לפיה צינורות סניטריים הם המועמדים הטובים ביותר. שמור על מערכת הבריאות שלך פועלת ושמור על הכל כמו שצריך – לא משנה מה המצב.

ניתן להגדיר מתקני אינסטלציה כתרגול, חומרים ומתקנים המשמשים לאוורור המערכת, אך הסכנות הספציפיות בחדרכם יכתיבו זאת. אינסטלציה אינה כוללת התקנת מערכות לריכוך מים או מכירת מתקנים סניטריים, מכשירים, מכשירים או חומרה.

פשוט חפש את סוג הגופי תאורה המשמש במערכת שלך והוסף את הערך הכולל של כל המתקנים הסניטריים

שים לב כי הוראות התקנות סניטריות אינן לוקחות בחשבון דרישות מיוחדות בכל הנוגע לבחירת חומרים, רכיבים או פרוטוקולים סניטריים. צינורות סניטריים מאושרים על ידי ה- FDA להתקנת מערכות לריכוך מים, ציוד וחומרה, וכן למכירת ציוד סניטרי. זה תלוי בגודל המערכת, במיקום המתקן הסניטרי שלך ובמספר הצינורות והאבזור בחדר. בואו נגיד שמוטלת עליכם הוספת מתקן סניטרי חדש לבניין קיים עם מספר רב של צינורות ואביזרים. המערכת הסטרילית המרכזית, הידועה כפס הרכבה של בתי חולים למכשירים כירורגיים, כוללת דרישת מים גדולה המשתנה במידה ניכרת. מכיוון שמערכת התברואה נתונה לתנודות גדולות בזרימה, יהיו הבדלים גדולים בלחץ צינורות הפסולת.

חדירה והזרמה אינן בעיה המתרחשת רק עם ביוב סניטרי

מכיוון שכל הביוב המעורבב ומים גשמים תורמים. עם זאת, אם אתה עובד על ניקוז איטי של המערכת כולה, יהיו בעיות כאשר שפכים זורמים חזרה לניקוז המרתף. במקרה הגרוע ביותר, הבית או הביוב לבניין נוטים לכיוון הביוב כדי להבטיח שחיקת ניקוז, אך בדרך כלל הביוב מתדרדר עם הגיל. אם צינורות ביוב חסומים או שבורים, עלולות להתרחש הצפות ביוב, מה שעלול להיות בעייתי עבור הבניין ותושביו.

בדרך כלל מונחים צינורות ביוב במרתף ונבנים בבתים לפני 1980. בדרך כלל אורכם 60 מטר והם בדרך כלל ברזל יצוק, ושאר 30 מטר המסלול הם צינורות חרס. הצינור האנכי מכוון את האדים ממערכת הצנרת למערכת הביוב ואז חזרה לבית או לבניין.

תוצאות דומות נמצאו במספר מחקרים עם זרימת אוויר שיא מ 18.6 ליטר / 1 ל 26.7 ליטר / 1. הפתח התחתון של הצינור או הברז מספק מים למכלים, מתקנים סניטריים וציוד אחר.

עשרות שנות ניסיון לימדו אותנו שבעיות במערכות תברואה עלולות לסכן את בריאות הבית והמשפחה

זיהינו גם זיהום צולב הנגרם על ידי מתקני אוויר, מים, ביוב וטיפול בשפכים מזוהמים. אם אתה מריח ביוב או רואה מים דהויים מחלחלים למתקנים הסניטריים שלך, אנא צור קשר עם הצוות שלנו לקבלת מידע נוסף.

לאורך ההיסטוריה

מערכות תברואה וביוב המספקות מים נקיים ומסלקים פסולת הגנו על אוכלוסיות מפני מחלות מדבקות. ישנן עדויות לכך שמים נקיים וניתנים לשתייה הגן ככל הנראה על יותר חיים – ותוחלת חיים ארוכה עם התקדמות רפואית רבה יותר. לדוגמה, בשנת 2006, כך נכתב ב- EPA, חסכו הצרכנים עלויות של 1.5 מיליארד דולר למוצרים סניטריים של WaterSense העומדים בקריטריונים של הסוכנות להגנת הסביבה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן