ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

איתור ותיקון נזילות

נפח, התקדמות, ירידה וסימון מצטבר משמשים כולם למסחר יום, וכיום – מדדי המסחר ממלאים תפקיד חשוב במסחר במניות, איגרות חוב, סחורות ונכסים אחרים. השימוש באינדיקטורים אלה הפך לנוף שדרכו כל סוחרי המניות חייבים לעבור, עד כמה שם.

סוחרים מסתמכים על מדדי המפתח הללו

כדי לראות באיזו קלות הם יכולים להגיע למיקומים הקרובים למחיר הנוכחי, דבר שיכול להוות יעד נע. מדד תזרים הכסף הוא מחוון נפח שמשווה בפשטות את הערך הנסחר (למעלה או למטה) של היום למחיר של היום הקודם ומציין אותו כאחוז מהערך הזה. שיטת ה- OBV (מאזן נפח) לא עובדת כל כך טוב במחירי הקרציות בתוך היום.

נזילות אינה מוגדרת במדויק

אך נקבעת בעיקר על ידי זרימת ההיצע והביקוש ועלולה להתרחש או להיעלם עם שינוי תנאי השוק. הבנת הדינמיקה של נזילות עוזרת לך להגן על כניסתך לשוק ולהבין היכן בסולם המחירים סביר שהשוק יקבל החלטות חשובות. עומק, רוחב וחוסן הם מאפיינים חשובים בנזילות הנכסים והשוק שיש לקחת בחשבון. בכל הנוגע לנזילות נכסים, אין להתרכז במקביל אטימות ומיידיות.

לשוק יש את ההשפעה הגדולה ביותר על נזילות נסתרת כאשר לנזילות ציבורית יש סיכוי לדלג על משתמשים

כשמשתמשים מסוגלים "לעבור" ל"נזילות נסתרת "האחרת היחידה שגם לא נמצאת בשוק, כמו קרן פרייבט אקוויטי או קרן גידור. ההשפעה של שווקים על נזילות נסתרת גדולה יותר כאשר ל"נזילות ציבורית "או" קרנות הון פרטיות "יש סיכוי להגיע למשתמשים וכאשר המשתמש צפוי להגיע רק לנזילות ה"סמויה" האחרת, שגם היא אינה קיימת ב שווקים. במילים אחרות, ההשפעה של השוק על הנזילות הנסתרת היא הגדולה ביותר כאשר ל"נזילות ציבורית או קרנות השקעה פרטיות "או קרנות הון ציבוריות יש סיכוי לבצע את המעבר למשתמשים, המשתמשים יכולים גם לעבור לנזילות הנסתרת" היחידה האחרת ", שהיא גם "לא קיים בשוק".

למרות שהפנמה של הזמנות קמעונאיות עשויה להשפיע על הנזילות העומדת לרשות האלגוריתמים

כמה מספקי סחר באלגוריתמים הדגישו את החשיבות בשימוש ביכולתן של קרנות השקעה פרטיות וקרנות הון פרטיות "לעבור" לנזילות נסתרת. אמנם יש מורכבות נוספת, אך חברות הקנייה מעוניינות יותר ויותר בסוגי הזמנות חדשניים המעודדים את יצרני השוק להוסיף נזילות מדווחת יותר לספר ההזמנות של הבורסה.

מקומות מסוימים סופרים את שני הצדדים של המסחר ואפילו סופרים נזילות שמזומנת אך לא מולאה

אך כאשר משווים מאגרים חשוב לשקול היטב כיצד מחשבים נתוני נזילות. חלק מהמקומות סופרים את שני הצדדים של המסחר, וחלק מהמקומות אף סופרים נזילות שהיא בדיעבד אך לא ממולאת. כאשר משווים את המאגר, עליכם לשקול היטב כיצד מחושב מספר הנזילות וכמה נזילות זמינה למסחר בכל צד. במקומות מסוימים עסקיהם של שני הצדדים ואפילו הנזילות, העמדות, חשובים, אך אינם תפוסים. במאגר השוואה וכל עוד תחשב את הנזילות במספר העסקאות לכל אחת מהן.

מרבית עבודות תכנון השוק כוללות בבירור השוואות בין נאסד"ק ל NYSE

ולכן מרבית המחקרים מתמקדים בהשוואות של דגימות בין שתי המרכזיות. מחקר שבדק את ההשפעה של שינויים בגודל הקרציות על ניו יורק הראה שהפחתה בגודל הקרציות הביאה לירידה בפיזור ועומק הרישומים הטובים. כמו כן, יאו ויי (2015) מראים שגדלי קרציות יחסית גדולים יותר הפחיתו את הנזילות והגדילו את אספקת הנזילות של HFT.

בעוד שמוסדות של קנייה מוסיפים נזילות לשוק החופשי

הבנקים רוצים לקחת את הנזילות הזו מכיוון שיש להם צרכים לטווח הקצר. כתוצאה מכך הם מתנהגים כאילו הם לווים נזילות וזקוקים לכך בטווח הקצר. כתוצאה מהצעדים האלה, התומכים והבנק התנהגו כאילו הם לוקחים נזילות. בעוד שמוסד של צד רכישה מוסיף נזילות לשוק הפתוח ודורש תקופות קצרות יותר, מוסד כזה עושה זאת.

מילוי הזמנות מרמז שלמוכר יש יותר נזילות בהזמנות שלו מאשר לקונה

צו עצירה יוצר נזילות מכיוון שהוא מנפיק צו שוק כאשר הוא מופעל. ממלא את ההזמנה אך אינו יוצר נזילות, מכיוון שצו העצירה מונפק לשוק ולא מופעלות הזמנות, ומשמעות הדבר היא שלמוכרים יש למעשה יותר נזילות מאשר להזמנות שלהם לקונים.

הבעיה השנייה

היא שחוסר נזילות אומר שאין מספיק נזילות לקנות את הדברים שכולם רוצים למכור. מומחים מציינים כי יהיו בעיות בהערכת עלות הגישה לנזילות אם למתווכים אין גישה להיקף. אם המחיר יצנח את נקודת העצירה ולמעשה מתנשא מעל לשפל הפגישה באסיה של 1.8400 דולר, הוא יתקל במאגר נזילות שבו המשך הזמנות הרכישה עולה על הזמנות המכירה. קולנוביץ 'אומר שאם אין מספיק נזילות בשוק כדי לספוג את הזרימה, יתכן וקריסות.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן