ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

איתור נזילות בבית

אחד הזעזועים הגדולים ביותר בקניית בית הוא שאתה צריך הרבה יותר מזומנים כדי לסגור את הבית מאשר רק מקדמה. מאז המשבר הפיננסי העולמי, בעלי בתים מצאו כי בתים ונכסים עם נזילות מוגבלת איבדו נזילות. המחירים והנזילות עלו כשעזבנו את סביבת המסחר לזמן מה.

אנו יכולים למדוד את שווי השוק הנוכחי של הבית באופן טוב יחסית

אך אם נבחן את מחירי הדירות הנמוכים מ- 750,000 $, הנזילות יורדת לפחות מקונה אחד לחודש. אם אתה בוחן את הנזילות של שוק הנדל"ן, אתה יודע שבבית מיליון מיליון דולר יש סיכוי גדול פי שניים להימכר מבית במחיר של 350,000 דולר. לדוגמא, אם 183 בתים נמכרים בשנה או 15 חודשים, אנו יכולים לומר שהם ברמת נזילות מתונה.

במאמר זה נגדיר נזילות

נסביר כיצד נמדדת נזילות, נבחן סוגים שונים של נזילות ונביא דוגמאות כיצד השקעות נזילות ולא נזילות יכולות להשפיע על נכס. יתר על כן, היו מקרים בעבר בהם משקיעי נדל"ן רבים חולצו מחוסר נזילות. ניתן להמיר חשבון השקעה למזומן תוך מספר שבועות או חודשים ולכן הוא נכס נזיל מוצק, אך אם ניתן להמיר את הנכס במהירות למזומן מבלי להשפיע על המחיר, הרי שהוא נחשב כהשקעה נזילה יחסית.

בסופו של דבר, יישום מושג הנזילות לקביעת ערך הנכס הוא בסופו של דבר יישום של ניסיון, אך גם חלק חשוב בתהליך.

לכן המשקיעים אוהבים להסתכל על נזילות וסיכון מבחינת כמה קל יהיה למכור את הנכס ולהמיר אותו במזומן

אם המוטיבציה למכירה היא צורך במזומן במהירות, תוכלו לרשום את שווי הבית ולפנות לחברה שהסגירה אותו בכדי להבטיח מכירה מהירה. נזילות נמוכה או צרה מתרחשת כאשר מזומנים קשורים בנכס שאינו נזיל או כאשר שיעורי הריבית גבוהים, מה שהופך את ההלוואות ליקרות. המשחק הוא נזילות, וההיסטוריה קשורה להלוואות מבוססות נכסים ושימוש בנכסים קבועים כבטוחה.

מצד שני

קרנות השקעה בנדל"ן (תעודות סל) נוטות להיות נזילות יותר וניתן למכור אותן יחסית יחסית. אתה יכול לעשות זאת על ידי רכישת נכס להשכרה, השקעה במימון המונים או רכישת קרן השקעות, כגון תעודת סל S & P 500 נדל"ן. נכסי מימון המונים והשכרה מציעים תשואות טובות יותר מקרנות נכסים ותעודות סל, אך גם תשואות טובות יותר מ- ETET אמיתי. מצד שני, אם ברצונכם להשיג את מלוא הערך של נכס לא נזיל, עליכם לקבל מושג טוב מתי הקונה ימצא אותו. יתר על כן, מנהלי נכסים אינם יכולים להסתמך על כך שנזילות תהיה זמינה כאשר הם זקוקים לכך, וייתכן שלא יוכלו למכור לאורך אופק השקעה מסוים. מנקודת מבט השקעה, סיכון הנזילות קשור ישירות לקלות או מכירת נכס. חברות שיש להן נכסים שהם יכולים למכור או להשתמש בהן כדי לשלם את החשבונות שלהן, כמו בנקים, בדרך כלל סיכוני נזילות נמוכים יותר. מאידך, חברות שעלולות להיאלץ למכור נכסים במחיר נמוך יותר לכיסוי עלויות עובדיהם או עובדים אחרים הם בעלי סיכון נזילות גבוה יותר. ולחברות שאין בתיק שלהן נכסים שניתן למכור או להשתמש בהן לתשלום חשבונותיהן, יש בדרך כלל סיכון נזילות נמוך.

כאשר פתאום מחיר המזומנים של הקונה יורד

סוחר יום נכנס לרכישה ומנסה לבצע פריסה קטנה על העסקה ולמכור במהירות במחיר המבוקש של המניה ומעלה. העסקה הושלמה במהירות, אך חוסר הוודאות במחיר המכירה מוקרב ונמכרת הנחה משמעותית. במילים פשוטות, סיכון נזילות מתייחס לאפשרות שבהשקעה לא יהיה קונה או מוכר פעיל אם אתה מוכן לבצע עסקה. סיכוני נזילות נוצרים כאשר חברה או יחיד מחזיקים בנכס שברצונם למכור על מנת לעמוד בהתחייבות פיננסית, אך אינם יכולים מכיוון שהוא אינו נמכר לפי שווי שוק בעת רכישתו או מכירתו. זה יכול לקרות אם לא ניתן למכור את הנכס, כמו נייר ערך, במחיר סביר בגלל היצע עולה – מה שמכונה "ממרח שאל". האפשרות של סיכון נזילות דומה להבדל בין קנייה ומכירה של מניה. זה יכול להתרחש גם אם המניות נמכרו והקונה עדיין לא מכר.

בגלל היעדר עיקולים והקפאות עיקול, גורמים אלה מקשים על אנשים לבצע עסקה להשקעה בנכס. מסיבה זו, לא יתאפשר להם להעריך את העסקה או את נכס ההשקעה בגלל חוסר עיקול או הקפאת עיקול.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן