ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

איתור נזילות במצלמה תרמית

במצלמת ההדמיה התרמית, אור אינפרא אדום הופך לאות חשמלי ותמונה נוצרת ממידע זה. במצלמות קונבנציונליות, האור הגלוי יוצר את התמונה, אך מצלמות תרמיות מייצרות תמונות של עצמים באמצעות קרינת אינפרא-אדום הנפלטת על ידי האובייקט, תהליך המכונה הדמיה תרמית. כאשר מצלמת IR מודדת את הטמפרטורה, אנרגיית האינפרא-אדום הנפלטת מהאובייקט שנצפה מומרת לאותות חשמליים ליחידה. לאובייקט טמפרטורה של אפס מוחלט, ותמונות נוצרות מתמונה זו על ידי מצלמה רגילה.

איתור דפוס שנראה כמו לחות אינו מבטיח נוכחות של מים

אך מצלמות הדמיה תרמית יכולות לקרוב לרמת הלחות ולעזור באיתור מים. כדי לבדוק מה אתה רואה, עליך להשתמש תמיד במד לחות כדי לאשר שמצלמה תרמית זיהתה אותו.

למצלמה תרמית המזהה לחות יש שני סוגים של רגישות

רגישות של 30 ק"מ ורגישות של 100 מ"ק. מצלמה עם רגישות של 30 MK היא אידיאלית ליישומי לחות, בעוד שרגישות של 100 ק"מ מתאימה יותר לזיהוי הפרשי טמפרטורה גדולים. עדיף גם להשתמש במצלמה המאפשרת לך להתאים ידנית את הרמה ואת טווח התמונה התרמית. משמעות הדבר היא שהפרש טמפרטורה קטן מוצג, והבדל גדול, כמו הפרש טמפרטורה גדול, אינו.

איסוף מדידות טמפרטורה מדויקות של ציוד חשמלי באמצעות מצלמת הדמיה תרמית יכול להיות מורכב אם אינך יודע בדיוק מה אתה מחפש

מערכות מסוימות דורשות כיול של הגוף השחור ואימות כיול חיישן הטמפרטורה האינפרא אדום בכדי להבטיח שהמדידות נכונות. למידע נוסף על האופן שבו מצלמות תרמיות יכולות לזהות לחות, בקרו בקורס הדמיה תרמית במרכז ההדרכה לאינפרא אדום.

כמו כן יש לציין כי החוקים המיוחדים הנ"ל כפופים לשימוש במצלמות הדמיה תרמית במקומות ציבוריים על ידי רשויות אכיפת החוק

מדיניות האכיפה והנחיות חלות על מערכות הדמיה תרמית המשמשות לקביעת טמפרטורת הגוף.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן